Fechtuh??quote:Op maandag 20 december 2004 11:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voor een Bokser in de Heavyweight klasse ja.
Goede keuze, DB...quote:Op maandag 20 december 2004 12:22 schreef methodmich het volgende:
Zo, straks lekker eten en dan mijn vriendin ophalen en dan nog even naar de winkels in Den Bosch, denk ik. Fijn, zo'n ADV-dag.
Hmm weer even stemmenquote:Op maandag 20 december 2004 12:21 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers: [TOURNAMENT] FOK's Grootste coureur - Ronde 4
Den Bosch is leuk winkelenquote:Op maandag 20 december 2004 12:22 schreef methodmich het volgende:
Zo, straks lekker eten en dan mijn vriendin ophalen en dan nog even naar de winkels in Den Bosch, denk ik. Fijn, zo'n ADV-dag.
O, en dus voor FC Den Haag kan er weer geen bedankje vanaf?quote:Op maandag 20 december 2004 13:18 schreef golfer het volgende:
Oh...en de voetbalclubs die hebben meegewerkt aan het verder verhogen van de feestvreugde wil ik ook nog even bedanken: bedankt PSV en Feyenoord.![]()
heeft ie je gaatjes gevuld?quote:Op maandag 20 december 2004 13:34 schreef Blumchen het volgende:
Pff weer terug van de tandarts... Hij heeft me gemeen veel pijn gedaan
![]()
Sorry, ik kon nietquote:Op maandag 20 december 2004 13:18 schreef golfer het volgende:
Gistermiddag onverwachts een huis vol familie en en lieve vrienden(waaronder Brighteyes en SCH)
quote:
lijkt me ook niet echt leuk. maar je hebt t nu achter de rug!quote:Op maandag 20 december 2004 13:40 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Een zenuwkanaalbehandeling... Das nie leuk!
![]()
ja en ik kon ook nietquote:
Hallo, ik krijg al een heel klein stukje staart - stel dat de Goude SCHrokop er ook nog was geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |