abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24087304
quote:
Forza! Nederland presenteert partijprogramma

Forza! Nederland heeft zondag in Hoofddorp haar partijprogramma gepresenteerd aan de leden. De politieke partij streeft ernaar 'om verder te gaan waar Pim Fortuyn moest stoppen'. Dat laat de partij zondag weten.

De partij zegt vooruitstrevende doelen te hebben. Zo zou het drugsbeleid vrijgelaten moeten worden. "Waarom mag iemand het niet zelf weten als hij thuis heroïne wil spuiten?", vraagt partijvoorzitter en –oprichter Paul Meijer zich hardop af. Ook zou Nederland uit de Europese Unie moeten stappen, vindt Meijer. "De EU kost Nederland te veel en levert te weinig op."

In Hotel De Beurs is de partij in februari opgericht. Forza! Nederland is als kleine provinciale partij begonnen en heeft inmiddels genoeg leden geworven om zich een landelijke partij te noemen, zegt Meijer. Vier van de bestuursleden komen direct uit de LPF, één van de leden is uit de SP gestapt. Samen hebben zij de afgelopen maanden aan het programma gewerkt.

Forza! Nederland heeft zich niet vernoemd naar de Italiaanse nationalistische partij Forza Italia, zegt Meijer. De partij zegt te staan voor een 'realistische en zakelijke aanpak, zonder de belangen van kwetsbare groepen in de samenleving uit het oog te verliezen'.
quote:
Standpunten Forza! Nederland

* Wonen en werken is de spil in onze samenleving en Forza! Nederland wil daar flink in investeren omdat wonen en werken de levensvreugde vergroten en van essentieel belang zijn in ons bestaan;
* De jeugd heeft de toekomst en daarom wil Forza! Nederland meer diepte investeringen in de jeugd;
* De integratie van allochtonen in Nederland is mislukt en daarom is Forza! Nederland voor een duidelijk vreemdelingenbeleid;
* Nederland is een onveilig land geworden en de criminaliteit stijgt naar ongekende hoogtes. Forza! Nederland staat voor een veilige en rechtvaardige samenleving;
* Forza! Nederland staat voor nieuwe politiek en wil Nederland weer teruggeven aan de burgers;
* Forza! Nederland wil dat de gezondheids- en welzijnszorg bereikbaar blijft voor alle Nederlanders en dat deze betaalbaar blijft;
* Forza! Nederland heeft een hart voor de dieren, het milieu, de leefbaarheid en de natuur. Een van de belangrijke aspecten daarbij is de verhouding tussen bevolkingspopulatie en leefruimte;
* Het Nederlands cultureel erfgoed is bij Forza! Nederland in goede handen, na jaren van verwaarlozing en afbreuk is het belangrijk om weer trots te mogen zijn op ons cultureel erfgoed;
* Forza! Nederland is voor een sterke economie zonder teveel afhankelijk te zijn van het buitenland. De Nederlandse soevereiniteit staat bij Forza!Nederland op de voorgrond;
* Forza! Nederland staat voor normen en waarden die de samenleving weer prettig maken om daar aan deel te nemen. Begrippen als het recht op een vrije wil en eigen verantwoordelijkheid zijn daar cruciaal bij.
http://www.forza-nederland.nl/

Sinds vandaag is ons land weer een politieke partij rijker. De "standpunten"hierboven stellen niet veel voor: ik denk dat iedere partij die standpunten wel inneemt. De twee punten die in de eerste quote staan zijn interessanter: "De partij zegt vooruitstrevende doelen te hebben. Zo zou het drugsbeleid vrijgelaten moeten worden. [...] Ook zou Nederland uit de Europese Unie moeten stappen, vindt Meijer. "De EU kost Nederland te veel en levert te weinig op."

Heeft deze partij kans van slagen?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_24087395
Weer een nozem-partij erbij.

Bovendien wordt ik al huiverig als ik hoor dat deze "leefbaar Nederland kloon" bestuurd gaat worden door een stel oud-lpf'ers. Dit soort klootzakken zorgen ervoor dat rechts steeds meer aan daadkracht verliest. Niet dat ik die ongeschoren bankwerkers geen eigen partij gun, maar ik heb hun stem gewoon liever bij daadkrachtig rechts in plaats van in de zoveelste bodemloze put van een of andere aso met politieke aspiraties.

Het is dat ik tegen een 2-partijenstelsel ben, anders mocht dit tuig van mij meteen oprotten!
pi_24087441
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:25 schreef dekrakeling het volgende:
Weer een nozem-partij erbij.

Bovendien wordt ik al huiverig als ik hoor dat deze "leefbaar Nederland kloon" bestuurd gaat worden door een stel oud-lpf'ers. Dit soort klootzakken zorgen ervoor dat rechts steeds meer aan daadkracht verliest. Het is dat ik tegen een 2-partijenstelsel ben, want anders mocht dit tuig van mij meteen oprotten!
Ik weet niet of je ze wel onder rechts kan indelen. Ze zijn erg progressief en liberaal als je het mij vraagt, met ook op de natuur. Maar dan nog: denk je niet dat het een beetje vroeg is om ze nu al als "tuig" te bestempelen?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_24087583
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:28 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik weet niet of je ze wel onder rechts kan indelen. Ze zijn erg progressief en liberaal als je het mij vraagt, met ook op de natuur.
Ik ben inmiddels zover dat ik bij het beschouwen van electorale processen als deze de nuance tussen liberaal/conservatief, enz, enz, niet eens meer maak omdat het leeuwendeel van het (domme) volk dat ook niet doet. Uiteraard doe ik dit wel voor mijzelf.

Dit gaat heel concreet gewoon veel hersenloze potentiele VVD en Wilders-stemmers aantrekken die broodnodig zijn om rechts straks te handhaven in het landsbestuur. Dit soort "Ralph Nader" achtige figuren zijn dan ook een doorn in het oog van rechts. En nee, ik geloof niet dat ze stemmers van de PvdA gaan trekken.
quote:
Maar dan nog: denk je niet dat het een beetje vroeg is om ze nu al als "tuig" te bestempelen?
Ik weet het, heel kortzichtig van mij. Desalniettemin is het gewoon een beetje persoonlijke frustratie over al die dombo's die tegenwoordig denken dat ze Nederland gaan redden, terwijl ze in al hun dommigheid niet beseffen dat ze het land alleen maar meer in de handen van Wouter Bos drijven.
  zondag 19 december 2004 @ 20:24:03 #6
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24088401
Forza Nederland?

Alleen die naam al

wat een flauwekul.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 19 december 2004 @ 20:26:25 #7
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_24088452
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:19 schreef sizzler het volgende:

Aangezien de volgende verkiezingen zoals het er nu naar uitziet pas in 2007 zijn, is dat lastig te zeggen. Maar zo op het eerste oog klinken ze behoorlijk kansloos. Meestal wordt een partij opgericht om een stroming die nu nog niet in het parlement is vertegenwoordigd een spreekbuis te bieden. Het programma van deze club is echter zo algemeen, dat ik niet kan zeggen op wie ze mikken. Het lijkt een beetje op de hausse aan fortuynistische partijtjes die aan de verkiezingen in 2003 meededen. Duizend stemmen waren vaak al hooggegrepen.
pi_24088479
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:28 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik weet niet of je ze wel onder rechts kan indelen. Ze zijn erg progressief en liberaal als je het mij vraagt, met ook op de natuur. Maar dan nog: denk je niet dat het een beetje vroeg is om ze nu al als "tuig" te bestempelen?
Natuur is op zich natuurlijk helemaal geen links item van oudsher, althans zou dat niet moeten zijn. Alleen sinds Fortuyn, die echt helemaal niks met dat item had, is het onderwerp bij rechts wat in de verdrukking geraakt.

Ik vind het wel gezellig al die partijen maar ook bij deze partij zie ik de toegevoegde waarde niet zo. En ik stoor me aan die naam: zogenaamd heel Nederlands doen maar wel een buitenlands woord gebruiken.
  zondag 19 december 2004 @ 20:29:02 #9
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24088496
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:19 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
[..]

[..]

http://www.forza-nederland.nl/

Sinds vandaag is ons land weer een politieke partij rijker. De "standpunten"hierboven stellen niet veel voor: ik denk dat iedere partij die standpunten wel inneemt. De twee punten die in de eerste quote staan zijn interessanter: "De partij zegt vooruitstrevende doelen te hebben. Zo zou het drugsbeleid vrijgelaten moeten worden. [...] Ook zou Nederland uit de Europese Unie moeten stappen, vindt Meijer. "De EU kost Nederland te veel en levert te weinig op."

Nee. In de partijnaam moet nog leentjebuur worden gespeeld bij een anderstalige natie.

ff serieus nu; Uit de EU stappen is geen optie als je economisch wilt blijven meekomen en vrijlating van drugsbeleid zegt natuurlijk niets. Je hebt beleid of je laat de handel vrij....
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_24088532
Het lijkt me nogal een stelletje losers... Ik neem ze niet serieus.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_24088534
Beetje vaag dat standpunten lijstje van hun. Het zijn eigenlijk helemaal geen standpunten. Meer holle kreten als "Wij zijn voor een sterke economie, goede gezondheidszorg, geen files en een goed milieu"

Right, net of dat iets zegt, daar is elke partij wel voor.
pi_24088631
klinkt als een stel voetbal supporters..
  zondag 19 december 2004 @ 20:49:36 #13
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_24088881
quote:
"Wij zijn voor een sterke economie, goede gezondheidszorg, geen files en een goed milieu"
Het gaat er vooral om hoe je dat denkt te bereiken. IIG niet zo:
quote:
Forza! Nederland is voor een sterke economie zonder teveel afhankelijk te zijn van het buitenland.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  zondag 19 december 2004 @ 20:51:30 #14
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24088925
Een nieuwe politieke partij? Volgens mij bestaan ze al een tijdje. Ze zitten duidelijk in de NieuwRechts / Fortuynistische hoek. De partij was ook aanwezig op die mas-sa-le demonstratie tegen Cohen en voor vrijheid van meningsuiting na de moord op Van Gogh georganiseerd door NieuwRechts en verwante clubjes en mensen http://www.nieuwrechts.nl/artikelen/1099492689.html
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 19 december 2004 @ 20:56:51 #15
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_24089053
quote:
Uit de EU stappen is geen optie als je economisch wilt blijven meekomen
Dat ben ik niet met je eens. BV Nieuw Zeeland heeft zich ook niet politiek verbonden aan andere landen maar het gaat prima met de welvaart daar.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
pi_24089106
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:49 schreef Landmass het volgende:

[..]

Het gaat er vooral om hoe je dat denkt te bereiken. IIG niet zo:
[..]

Ja, dat bedoel ik ook.
pi_24089183
Ik hoop maar dat er voor de verkiezingen een goede stabiele partij komt (keywords: liberaal, pragmatisch, geinspireerd door fortuyn) met een mix van ervaren politici (bijv hirshi ali) en nieuwelingen. (bijv. Peter R de vries) Just to name some. Wilders laat ik liever buiten deze fictieve partij.

Deze partij is nodig omdat er drastische maatregelen nodig zijn en ik denk dat het huidige kabinet daar niet aan wil.
En nu... ik zie bij deze partij dat niet zitten, maargoed ze zijn nog maar net begonnen dus ik wacht het nog even af.
  zondag 19 december 2004 @ 21:19:59 #18
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24089547
Je wilt niks met Berlusconi te maken hebben maar toch noem je je partij naar die van hem. Vervolgens lijkt het logo ook wel wat op dat van Forza Italia. Nu nog de EK-"hit" van Nelly Furtado erbij en dan... Tja, wat dan?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24091751
quote:
Op zondag 19 december 2004 21:19 schreef PJORourke het volgende:
Je wilt niks met Berlusconi te maken hebben maar toch noem je je partij naar die van hem. Vervolgens lijkt het logo ook wel wat op dat van Forza Italia. Nu nog de EK-"hit" van Nelly Furtado erbij en dan... Tja, wat dan?
pi_24091981
Column van Fleur Agema van Forza...
quote:
Dagblad De Telegraaf meldde zondag op haar site dat het platform Keer het Tij inmiddels haar vijfhonderdste aangesloten organisatie heeft mogen begroeten. Keer het Tij meent hiermee te stellen dat het inderdaad menens is tegen de bezuinigingen van het kabinet Balkenende. Maar wie bedondert wie nu eigenlijk?

[..]

Dat getal ‘vijfhonderd’ verdient toch een nuancering. Wanneer je het imponerende lijstje op de site van www.keerhettij.nl eens naloopt dan zie je dat 34 afdeling van Groenlinks, 18 afdelingen van de PvdA en zelfs 48 afdelingen van de SP samen al goed zijn voor 100 aangesloten organisaties. Zo kan ik het ook.

http://www.forza-nederland.nl/phpbb/phpBB2/viewtopic.php?t=387
Zo kunnen zij het inderdaad ook. Men heeft zich getuige het volgende stukje duidelijk laten inspireren door Keer Het Tij...
quote:
Het Platform voor de Vrijheid van Meningsuiting organiseert vanavond een manifestatie DE MAAT IS VOL. (..) Bij het Platform hebben zich aangesloten: Forza Nederland, Jong Forza, Nieuw Rechts, Jong Rechts, Pim-fortuyn.nl, Pimfortuyn.com, Freespeech.org, VVP, Van Oldenbarnevelt denktank, het Stootblok, Pimpernel, Radio Pim Fortuyn, PP Handhaving Waarden en Normen, Respect.nu, Statenlid Fleur Agema, Gemeenteraadslid Michiel Smit, Stichting Vrijheid van Meningsuiting en de Stichting Veilig Nederland.

http://www.nieuwrechts.nl/artikelen/1099492689.html
pi_24092513
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:03 schreef Kozzmic het volgende:
[..]

Zo kunnen zij het inderdaad ook. Men heeft zich getuige het volgende stukje duidelijk laten inspireren door Keer Het Tij...
[..]

Al vind ik die van Keerhettij suggestiever.
pi_24092535
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:03 schreef Kozzmic het volgende:
[..]

[..]
Ga je Forza nog frontpagen, evenals Nederland Transparant?
pi_24092786
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:24 schreef pberends het volgende:

[..]

Ga je Forza nog frontpagen, evenals Nederland Transparant?
Neuh.
pi_24093189
En dan het partijprogramma:
quote:
Standpunten Forza! Nederland

* Wonen en werken is de spil in onze samenleving en Forza! Nederland wil daar flink in investeren omdat wonen en werken de levensvreugde vergroten en van essentieel belang zijn in ons bestaan;
Lekker algemeen. Echt, dit zul je bij geen enkele partij tegenkomen.
quote:
* De jeugd heeft de toekomst en daarom wil Forza! Nederland meer diepte investeringen in de jeugd;
Wauw, wat een constatering/standpunt.
quote:
* De integratie van allochtonen in Nederland is mislukt en daarom is Forza! Nederland voor een duidelijk vreemdelingenbeleid;
Gaan we ook nog even uitleggen wat dat standpunt precies inhoud ?
quote:
* Nederland is een onveilig land geworden en de criminaliteit stijgt naar ongekende hoogtes. Forza! Nederland staat voor een veilige en rechtvaardige samenleving;
Mijn hemel, het wordt steeds spraakmakender!
quote:
* Forza! Nederland staat voor nieuwe politiek en wil Nederland weer teruggeven aan de burgers;
Oh my fucking god, hoe origineel!
quote:
* Forza! Nederland wil dat de gezondheids- en welzijnszorg bereikbaar blijft voor alle Nederlanders en dat deze betaalbaar blijft;
Dat willen de rest van de partijen ook. Knok knok, wake-up!
quote:
* Forza! Nederland heeft een hart voor de dieren, het milieu, de leefbaarheid en de natuur. Een van de belangrijke aspecten daarbij is de verhouding tussen bevolkingspopulatie en leefruimte;
Eindelijk, een redelijk onderscheidend standpunt waar nog wat in zit ook. Hulde!
quote:
* Het Nederlands cultureel erfgoed is bij Forza! Nederland in goede handen, na jaren van verwaarlozing en afbreuk is het belangrijk om weer trots te mogen zijn op ons cultureel erfgoed;
Prima standpunt! Wie gaat dat betalen ?
quote:
* Forza! Nederland is voor een sterke economie zonder teveel afhankelijk te zijn van het buitenland. De Nederlandse soevereiniteit staat bij Forza!Nederland op de voorgrond;
Nou, we kunnen onze belangrijkste inkomstenbron (de export) wel stopzetten.
En dan ? Allemaal een kaaswinkel beginnen of zoiets ?
quote:
* Forza! Nederland staat voor normen en waarden die de samenleving weer prettig maken om daar aan deel te nemen. Begrippen als het recht op een vrije wil en eigen verantwoordelijkheid zijn daar cruciaal bij.
Geweldig, ook dit standpunt heb ik nog nooit eerder gehoord.

In een zin: om te huilen!

[ Bericht 1% gewijzigd door dekrakeling op 20-12-2004 00:05:06 ]
pi_24093405
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:32 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Neuh.
Echt sneu, ondemocratisch.
pi_24093539
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Eens.
Iedere partij verdiend een kans, dus ook deze malle pietje met haar "vernieuwende en spraakmakende" standpunten.

Ik zeg het niet snel en het druist in tegen de democratische gewoonte, maar als je hier op stemt mag je van mij meteen onder curatele worden gesteld.
  maandag 20 december 2004 @ 05:00:15 #27
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24095897
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:56 schreef Landmass het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. BV Nieuw Zeeland heeft zich ook niet politiek verbonden aan andere landen maar het gaat prima met de welvaart daar.
Het land is dan ook niet nagenoeg ingesloten door buurlanden die met elkaar handelsverdragenhebben
  maandag 20 december 2004 @ 05:02:19 #28
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24095901
quote:

[..]

Hij stelt nergens dat een ander die kans niet krijgt...
pi_24095908
Dat stukje over het drugsbeleid ben ik het mee eens, de is rest bijna allemaal inhousloos ( 'wonen vergroot de levensvreuge' ). Uit de Europese Unie stappen is sowieso een onhaalbaar streven, en dat is maar goed ook.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24095933
Ah gaaf weer een partij wat tegen alles wat slecht is is.
  maandag 20 december 2004 @ 07:01:23 #31
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24096017
quote:

[..]

Forza Nederland is al sinds februari "actief", en nog steeds is het een clubje van niks. Bovenstaand 'media-offensief' is ook alweer van 7 december.

Deze partij gaat ook echt niet meedoen aan de volgende verkiezingen; dan zouden ze NieuwRechts teveel voor de voeten lopen.
pi_24097539
Jeuj, nog een extreem-rechtse partij erbij
pi_24103969
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden... Zeggen dat er niks op tegen is dat mensen thuis heroïne gaan zitten spuiten en dan ondertussen roepen dat je de belangen van kwetsbare groepen niet uit het oog verliest. Verder vind ik het nogal stompzinnig om jezelf een 'pragmatische partij' te noemen die 'niet links of rechts' is, maar dan wel Fortuyn als groot voorbeeld te nemen. Fortuyn was niet pragmatisch, maar populistisch. Fortuyn was duidelijk rechts (niet extreem, maar wel rechts).

Verder is de naam belachelijk. Of ze het nu willen of niet, de naam roept onmiddellijk associaties op met de corrupte Berlusconi, die in Italië de touwtjes iets te strak in handen heeft. Verder is het volstrekt strijdig met de 'verwaarlozing van cultureel erfgoed' waartegen deze partij zich wil verzetten... Taal is ook erfgoed. Bedenk een Nederlandse naam voor je partij en ontdoe je partijprogramma van de talrijke taalfouten.

Op zich hebben ze wel wat goede punten in hun partijprogramma, maar ik kan niet zeggen dat ze dat nu zo geweldig brengen...
  maandag 20 december 2004 @ 20:06:30 #34
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_24107652

[ Bericht 100% gewijzigd door maartena op 20-12-2004 20:08:46 (Fok!Forum deed raar. :{) ]
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 20 december 2004 @ 20:06:40 #35
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_24107656
Forza....

Zeker weer gasten die teveel voetbal zitten te kijken en in de rust even een politieke partij oprichten.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_24108432
Nieuws over Forza!
quote:
De Award voor Fortuynist van het Jaar wordt dit jaar niet uitgereikt. De organisatiecommissie heeft daartoe besloten. Paul Meijer van Forza! Nederland heeft de meeste stemmen behaald, en zou daarmee de prijs winnen. Zijn gedrag en uitingen in het afgelopen jaar stuiten op teveel verzet binnen de commissie, die de Award uit naam van Pim Fortuyn organiseert. Wij vinden dat een fractieleider van een politieke partij te allen tijden met respect en fatsoen behoort te reageren naar andere mensen. Bij Pim Fortuyn stond deze waarden, net als respect voor de mening van anderen bovenaan. Wij vinden dat een winnaar van de Awards hieraan dus ook zeker moet voldoen.

De tweede reden is dat de Award voor 'Fortuynist van het Jaar' is georganiseerd om mensen die zich inzetten voor het gedachtegoed van Pim Fortuyn, op welke manier ook, te ondersteunen en belonen. Helaas is de Award inzet geworden van partijpolitieke beslommeringen. De commissie heeft besloten hierin niet mee te willen gaan. Volgend jaar dus weer een nieuwe ronde en nieuwe kansen!

http://pimfortuyn.com/Awards2004.html
pi_24109274
What's up with Paul Meijer? Wat heeft hij uitgevreten dan ?
Fortuynisten hebben hem gekozen voor een award, maar het comité vindt dat hij te veel onfortuynistisch was ?
Zijn die kiezende fortuynisten dan ook niet teveel onfortuynistisch ?
Zijn ze nog wel fortuynisten ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 20-12-2004 23:00:56 ]
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:11:55 #38
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24111103
quote:
Waarom mag iemand het niet zelf weten als hij thuis heroïne wil spuiten?
quote:
Ook zou Nederland uit de Europese Unie moeten stappen, vindt Meijer.
Vuile stumperd.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_24111326
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:50 schreef Bluesdude het volgende:
What's up with Paul Meijer? Wat heeft hij uitgevreten dan ?
Fortuynisten hebben hem gekozen voor een award, maar het comité vindt dat hij te veel onfortuynistisch was ?
Zijn die kiezende fortuynisten dan ook niet teveel onfortuynistisch ?
Zijn ze nog wel fortuynisten ?
Doe eens wat aan je Nederlands.
Een spelfoutje hier en daar moet kunnen, maar dit is wel heel erg!
  dinsdag 21 december 2004 @ 07:03:11 #40
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24113083
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:23 schreef dekrakeling het volgende:

[..]

Doe eens wat aan je Nederlands.
Een spelfoutje hier en daar moet kunnen, maar dit is wel heel erg!
Hoeveel spelfouten tel jij dan?

Ik kan eigenlijk niets over Meijer vinden waarom hij nu precies die award niet heeft gekregen. Wel heel erg vreemd eigenlijk...
pi_24114142
Meijer zal wel te extreem-rechts zijn geweest in de ogen van de 'ware' fortuynisten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')