dat ben je al snel in Engeland/bij de sperzquote:
Als je van betonvoetbal houdt wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Everton is wel leuk om naar te kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gun ik Martin Jol enorm.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop echt dat de Spurs deze lijn kunnen doortrekken en Europees voetbal kan halen.
40 doelpunten voor en 8 tegenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Chelsea al 8 keer dit jaar 1-0 8(7 8(7 8(7
Het heeft ook wel iets dat vechtvoetbal !quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kick and rush is leuker dan de 1-0´s van Arse en Chelsea ook al spelen daar mooie voetballers
als ze zo doorgaan dan zie k ze ook nog wel hoger komen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop echt dat de Spurs deze lijn kunnen doortrekken en Europees voetbal kan halen.
Weet niet hoor... Chelsea speelde ook niet super boeiend vandaag. Denk eerder aan een 1-1 uit en een 1-1 thuis om hem daarna met penalty's te beslissen!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:20 schreef cultheld het volgende:
Chelsea is echt niet te stoppenIk denk dat Chelsea Barca keihard gaat klaren
Mourinho is een veel betere trainer dan Rijkaard. Wat heeft Barca nou qua verdediging? Alleen Puyol is van wereldklasse, Belletti en Gio zijn van Europese klasse maar niet van wereldklasse en die andere centrale verdediger is niet eens noemenswaardigquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Weet niet hoor... Chelsea speelde ook niet super boeiend vandaag. Denk eerder aan een 1-1 uit en een 1-1 thuis om hem daarna met penalty's te beslissen!
Ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:28 schreef Doc het volgende:
En mijn wens voor het nieuwe jaar is dat Manc Reily nooit meer een wedstrijd zal fluiten ...
Dat kan je gewoon niet zeggen, ligt puur aan de omstandigheden... We zullen zien, heb er nu al zin in!!quote:Op zondag 2 januari 2005 13:03 schreef VoreG het volgende:
Gio en Bridge gelijk? Gio is toch een stuk verder dan Bridge.. Barca is sterker dan Chelsea dat staat gewoon vast.
Dat zeker lijkt me een erg mooie wedstrijdquote:Op zondag 2 januari 2005 13:13 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon niet zeggen, ligt puur aan de omstandigheden... We zullen zien, heb er nu al zin in!!
Niet waar.quote:En Belletti is dezelfde Belletti die jij onlangs nog een slechte voetballer noemde??
P.S. blijf eens af van de Methandon, daar ga je alleen maar van ijlenquote:En je moet als Barça zijnde zelf een rechrtsback moeten kunnen opleiden of eventueel een Spanjaard kopen
quote:Joe Cole was zaterdag de grote man voor Chelsea. Hij besliste het duel met Liverpool in de tachtigste minuut, door te zorgen voor de enige treffer. Hij had daarbij het nodige fortuin, dat tegenstander Jamie Carragher zijn schot zodanig van richting veranderde dat doelman Jerzy Dudek kansloos was.
Maar Cole had niet zomaar geluk. Want dit seizoen bewijst de 23-jarige speler zich vooral als Gouden Wissel. Zoals zaterdag op Anfield, waar hij in de 76ste minuut in het veld kwam en met een van zijn eerste acties een hoekschop forceerde, waaruit hij later zou scoren.
En dat was niet de eerste keer dit seizoen dat Cole scoorde als invaller. Vijf keer bracht coach José Mourinho de international als invaller binnen de lijnen en in vier invalbeurten scoorde Cole. Drie van die treffers bleken de winnende goal, twee keer was Liverpool het slachtoffer.
Overigens geven de statistieken manager Mourinho alle gelijk om Cole als invaller te brengen, want in de zes wedstrijden die hij in de basis mocht starten, kwam hij niet tot scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |