inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2004 00:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Gezien de eerste helft, waar het al 0-3 had moeten staan, komen ze goed weg hoor.
Buiten dat gegeven,wil automatisch zeggen dat wij weer een dag minder tov de volgende wedstrijd,duhquote:Op woensdag 29 december 2004 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik ook laat hem z'n mond houden. Mourinho kan er zo een heel ander elftal inzetten. Hoe anders is dat bij Norwich en andere ploegen.
Wenger gaat dan weer klagen dat CFC weer een dag extra rust tijd had voor de new years matchquote:Op woensdag 29 december 2004 12:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Buiten dat gegeven,wil automatisch zeggen dat wij weer een dag minder tov de volgende wedstrijd,duh
uiteraardquote:Op woensdag 29 december 2004 13:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Wenger gaat dan weer klagen dat CFC weer een dag extra rust tijd had voor de new years match
quote:Wat een sukkel. Ik bedoel, hij kan net zo goed klagen dat ze Engels spreken in Engeland ...
lekker hoorrrrrquote:Op woensdag 29 december 2004 23:42 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een geluk doelpunt van Viera weer zeg... winnen ze toch weer met 0-1 :S
Hoezo is Alonso belssure gevoelig? Volgens mij is-ie dit seizoen nog niet geblesseerd geweest ...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Das een week of 6 a 10 weg dan.
We zien hem weer in maart/april
Maar je kan denk ik niet om de conclusie heen dat hij gewoon blessuregevoelig is
Riise viel ook uit met een blessurequote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:47 schreef Ludacriss het volgende:
Het zat liverpool vandaag ook niet mee he :S. Ze hadden 2 penalty's moeten krijgen... verliezen ze Alonso en hebben ze de wedstrijd nog op een lullige wijze verloren!
Hij is zo blessuregevoelig dat ie sinds zijn doorbraak bij Sociedad als basisspeler in januari 2001 wel 17 van de 132 Primera División-duels heeft gemist Doc.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoezo is Alonso belssure gevoelig? Volgens mij is-ie dit seizoen nog niet geblesseerd geweest ...
wat heeft iedereen toch tegen die manquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:28 schreef Doc het volgende:
En mijn wens voor het nieuwe jaar is dat Manc Reily nooit meer een wedstrijd zal fluiten ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |