Mourinho weer eens
" Chelsea-manager Jose Mourinho heeft zich na de overwinning op Portsmouth negatief uitgelaten over het drukke programma in de Engelse competitie. Met name de extra rustdag die concurrent Arsenal heeft -de club uit Londen speelt pas op woensdag tegen Newcastle- is de Portugese trainer een doorn in het oog.
"Het lijkt wel of Arsenal altijd twee of drie dagen heeft om uit te rusten. Misschien heeft het iets met televisie-uitzendingen te maken." Al mijn spelers zijn moe vooral John Terry", liet Mourinho aan de BBC weten.
"Een groot aantal wedstrijden in korte tijd, vraagt teveel van mijn spelers. Hoewel ik de tradities hier in Engeland ken, is dit niet goed voor de gezondheid van mijn spelers. Je kan de ene sigaar na de andere opsteken en een goed leven hebben, maar het is eigenlijk niet goed voor je. Het spelen van zoveel wedstrijden is zeker niet gezond, helemaal niet voor teams met Europese verplichtingen."
Wat een sukkel. Ik bedoel, hij kan net zo goed klagen dat ze Engels spreken in Engeland ...
En als er een coach is die met een team dat op alle posities vrijwel een gelijkwaardige speler heeft en dus met minder problemen zit dan welke coach ook in Engeland is hij het wel. Wat een megawanker ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool -
JFT 96 -
Never forgotten