Het is al jaren een publiek geheim dat ManUre wordt bevoordeeld door scheidsrechters. Je kunt het elke engelse voetbalfan vragen(behalve die meelopers van ManUre natuurlijk). Ze haten die club tot op het bot.quote:Op zondag 26 december 2004 18:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
DG, gelukkig heb je met je gejank altijd een excuus als Arse geen kampioen wordt
Kom op,nou moet je niet te ver terug gaan in de geschiedenis,de meeste weten niet eens waar je het nu over hebt.quote:Op zondag 26 december 2004 20:12 schreef fanneke het volgende:
[..]
clubs(o.a. Arsenal) die MEER puntenaftrek krijgen dan ManUre terwijl beide clubs betrokken zijn bij een massale vechtpartij,
in '91 als ik me niet vergis.quote:Op zondag 26 december 2004 20:17 schreef fanneke het volgende:
zo lang is dat niet geleden.
quote:Op zondag 26 december 2004 20:23 schreef fanneke het volgende:
maar de rest van mijn verhaaltje klinkt toch wel bekend in de oren?
zover wil ik nog niet gaan... eerst proberen plek 5 te bemachtigenquote:Op zondag 26 december 2004 19:42 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dadelijk halen ze nog voorronde CL! Zou wat zijn zeg !
Achja dat is met alle grote clubs... Je weet precies waar ik nu op doel...(en nee ik wil de discussie niet weer beginnen)quote:Op zondag 26 december 2004 20:12 schreef fanneke het volgende:
[..]
Het is al jaren een publiek geheim dat ManUre wordt bevoordeeld door scheidsrechters. Je kunt het elke engelse voetbalfan vragen(behalve die meelopers van ManUre natuurlijk). Ze haten die club tot op het bot.
Geen rode kaarten waar andere ze wel krijgen, wedstrijden die plots 95 minuten of langer duren bij achterstand, clubs(o.a. Arsenal) die MEER puntenaftrek krijgen dan ManUre terwijl beide clubs betrokken zijn bij een massale vechtpartij, penalties uit het niets als die lul van een Van N...(sorry krijg de naam niet op het scherm) zich weer eens laat vallen enz. enz. enz...
Dat is ook alleen "onze" belangen zijn er wel mee gemoeid.quote:Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Achja dat is met alle grote clubs... Je weet precies waar ik nu op doel...(en nee ik wil de discussie niet weer beginnen)
Klopt. Man Utd wordt idd vaak gemazzeld, maar dat hebben andere grote ploegen ook gewoon. (man utd soms wat meer)quote:Op maandag 27 december 2004 00:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is ook alleen "onze" belangen zijn er wel mee gemoeid.
In Nederland is dat precies hetzelfde en dan zie ik het als supporter van een kleine club,I know your point
Hoe het ook zij een huilbaby blijf je.quote:Uit deze post blijkt wel dat je me totaal niet kent itt veel andere users hier
quote:Op maandag 27 december 2004 02:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe het ook zij een huilbaby blijf je.
En nu je speentje pakken, want ik ben je gejank flink beu
Deze keer niet want het gaat je toch niet best af.quote:Op maandag 27 december 2004 03:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In de muppetshow worden huilies afgezeken
En hij stond al vermeld in het boekje England's worst footballersquote:Debuut om snel te vergeten voor City-speler
Christian Negouai maakte zondag zijn debuut in het Premiership. Maar het optreden van de aanvaller van Manchester City in het verloren duel met Everton was er een om snel te vergeten.
Negouai had nog geen bal aangeraakt toen hij in de 83ste minuut probeerde Marcus Bent de bal te ontfutselen. Zijn tackle ging echter over de bal, op de schenen van Bent. Voor scheidsrechter Phil Dowd genoeg reden om de 29-jarige invaller van het veld te sturen, al leek de overtreding niet zo ernstig.
Coach Kevin Keegan had Negoaui in de tachtigste minuut in het veld gebracht als vervanger van Danny Mills, die weer eens op weg leek naar een rode kaart. De manager kwam op voor zijn speler. 'De scheidsrechter maakte een verkeerde beslissing. Ik zou geen spelers verdedigen als ze de fout in zijn gegaan, maar ik denk dat als Bent deze overtreding had gemaakt, de scheidsrechter niet dezelfde beslissing had genomen.'
Voor Negouai is de rode kaart heel zuur. In november 2001 arriveerde hij bij Manchester City, dat destijds nog uitkwam in de First Division en hem voor bijna 2,5 miljoen euro overnam van Charleroi. Dat seizoen kwam hij nog vijf duels in actie, maar sindsdien moest hij het doen met af en toe een optreden bij de reserves of in de League Cup. Tegen Everton mocht hij voor het eerst het veld op in het Premiership.
Als dit een poging tot afzeiken is dit een van de meest treurige mislukkingen die ik de laatste tijd gezien heb ...quote:Op maandag 27 december 2004 03:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In de muppetshow worden huilies afgezeken
Vind hem samen met Lineker en Hansen juist een verademing om naar te kijken. Toptrio, verstand van zaken, nieuwe inzichten. Kunnen we hier nog wat van leren. Strachan, Lawrenson etc mogen ze wel schrappen.quote:Op maandag 27 december 2004 01:06 schreef tong80 het volgende:
Waarom hebben ze die sukkel van een Smeichel toch bij de BBC zitten.
Ben het nooit met hem eens, als je zou zeggen dat het een mof is geloof ik je.
Voor de wedstrijd tegen de Schotten zat-ie ook enorm te zeiken op het NLs elftal. Irritante zeikerd. En het was (and always will be) SCUM.quote:Op maandag 27 december 2004 21:52 schreef tong80 het volgende:
Ik heb al jaren een antipathie tegen Schmeichel. Type dat me tegen de borst stuit met z'n geschreeuw en grote bek. Dat speelt natuurlijk ook mee bij mijn mening.
Yep. Ik had het al ingepland. Met het hele gezin trouwens.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:44 schreef stevengerrard het volgende:
Hey Doc ben je zaterdag ook van de partij in de pub?
Ik wens 3 mooie gelijke spelen (drie keer winnen mag zelfs van mequote:Op dinsdag 28 december 2004 19:33 schreef superjoden het volgende:
thuis tegen Palace mag je eigenlijk geen punten laten liggen...zeker nu er zo'n goede reeks was neergezet en plek 5 in zicht is. Nu volgen 3 lastige wedstrijden tegen Everton,Manchester en Chelsea.
Troost je bij de gedachte dat ze vaker verliezen terwijl je thuis zit.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Yep. Ik had het al ingepland. Met het hele gezin trouwens.
Ik durf al bijna niet te gaan aangezien LFC me iets te veel wedstrijden verloren heeft terwijl ik in de pub zat ...
Gezien de eerste helft, waar het al 0-3 had moeten staan, komen ze goed weg hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:33 schreef superjoden het volgende:
thuis tegen Palace mag je eigenlijk geen punten laten liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |