Voor de wedstrijd tegen de Schotten zat-ie ook enorm te zeiken op het NLs elftal. Irritante zeikerd. En het was (and always will be) SCUM.quote:Op maandag 27 december 2004 21:52 schreef tong80 het volgende:
Ik heb al jaren een antipathie tegen Schmeichel. Type dat me tegen de borst stuit met z'n geschreeuw en grote bek. Dat speelt natuurlijk ook mee bij mijn mening.
Yep. Ik had het al ingepland. Met het hele gezin trouwens.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:44 schreef stevengerrard het volgende:
Hey Doc ben je zaterdag ook van de partij in de pub?
Ik wens 3 mooie gelijke spelen (drie keer winnen mag zelfs van mequote:Op dinsdag 28 december 2004 19:33 schreef superjoden het volgende:
thuis tegen Palace mag je eigenlijk geen punten laten liggen...zeker nu er zo'n goede reeks was neergezet en plek 5 in zicht is. Nu volgen 3 lastige wedstrijden tegen Everton,Manchester en Chelsea.
Troost je bij de gedachte dat ze vaker verliezen terwijl je thuis zit.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Yep. Ik had het al ingepland. Met het hele gezin trouwens.
Ik durf al bijna niet te gaan aangezien LFC me iets te veel wedstrijden verloren heeft terwijl ik in de pub zat ...
Gezien de eerste helft, waar het al 0-3 had moeten staan, komen ze goed weg hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:33 schreef superjoden het volgende:
thuis tegen Palace mag je eigenlijk geen punten laten liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |