idd,gelukkig kan ik hem op het VBLkanaal zienquote:Op zondag 26 december 2004 14:05 schreef VoreG het volgende:
Pffff.... C+ zegt eerst Arsenal te doen daarna scum en daarna chelski krijg je eerst chelski te zien........
http://score.planetfootball.com/quote:Op zondag 26 december 2004 14:18 schreef Public_NME het volgende:
Weet iemand waar ze online verslaggeven van Arsenal v Black & White army?
Nice, 1-0 achter gvd
Ja dank je, maar heb al via fulham site gevonden. Schijnt niet echt superboeiende wedstrijd te zijn. Fulham zeer weinig balbezit en Arsenal veel. (maar ook niet veel kansen)quote:Op zondag 26 december 2004 14:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
http://score.planetfootball.com/
dan naar Arsenal v Fulham gaan en rechtsonder "OPTA" aanklikken
Er is hier geen pub in de buurt...quote:Op zondag 26 december 2004 14:13 schreef Doc het volgende:
Moet je naar de pub
(LFC begint pas om 19:00 dus ik heb nog even ...)
het is een gezapig potje,Arsenal controlleerd de wedstrijd en vind het allemaal wel best,een typische Boxing Day wedstrijdquote:Op zondag 26 december 2004 14:53 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja dank je, maar heb al via fulham site gevonden. Schijnt niet echt superboeiende wedstrijd te zijn. Fulham zeer weinig balbezit en Arsenal veel. (maar ook niet veel kansen)
Zozo best veel. Nu zijn er tegenwoordig ook wel heel veel Londonse clubs natuurlijk... (wij hebben alle derby's verloren; behalve tegen spurs)quote:Op zondag 26 december 2004 15:09 schreef DutchGooner het volgende:
Als Arsenal trouwens vandaag niet verliest zijn ze al 30 London derby's ongeslagen in de PL
en NUFC en daarna Charlton away voor onsquote:Op zondag 26 december 2004 15:56 schreef Public_NME het volgende:
Jammer, maar zoals verwacht... Over 48 uur wacht Birmingham...
Ja zag het net. Ik dacht dat alles om 12.00 en 14.00 begon, maar ook wat later dus. Toch jammerquote:
Ze zijn in het verleden vaak genoeg gegeven daarvoor,tis niet de eerste maal dat ze bij manyoo er mee wegkomenquote:Op zondag 26 december 2004 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar krijg je in Engeland geen rood voor gelukkig
alleen bij incompetente scheidsrechters zoals vandaag bij manyoo iddquote:Op zondag 26 december 2004 17:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze zijn ook vaak genoeg niet gegeven, dus wat is je punt?
Klopt,wel voor je hand in het gezicht duwen bij je tegenstanderquote:Over het algemeen krijg voor een kushandje geen rood in Engeland gelukkig.
Je bedoeld denk ik dat ik mi zelf een Calimero voel?quote:Op zondag 26 december 2004 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar je voelt ookal calimero
Dadelijk halen ze nog voorronde CLquote:Op zondag 26 december 2004 19:09 schreef superjoden het volgende:
2-0en plek 7 is nu een feit
... dinsdag 3 punten pakken tegen Palace en europees voetbal komt steeds dichterbij
Uit deze post blijkt wel dat je me totaal niet kent itt veel andere users hierquote:Op zondag 26 december 2004 18:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
DG, gelukkig heb je met je gejank altijd een excuus als Arse geen kampioen wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |