abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24346202
Heerlijk dat Voetbalkanaal, heb vandaag 4 wedstrijden gekeken
[14.gif]
pi_24346338
Chelsea is echt niet te stoppen Ik denk dat Chelsea Barca keihard gaat klaren
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24346386
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 23:20 schreef cultheld het volgende:
Chelsea is echt niet te stoppen Ik denk dat Chelsea Barca keihard gaat klaren
Weet niet hoor... Chelsea speelde ook niet super boeiend vandaag. Denk eerder aan een 1-1 uit en een 1-1 thuis om hem daarna met penalty's te beslissen!
pi_24346483
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 23:23 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Weet niet hoor... Chelsea speelde ook niet super boeiend vandaag. Denk eerder aan een 1-1 uit en een 1-1 thuis om hem daarna met penalty's te beslissen!
Mourinho is een veel betere trainer dan Rijkaard. Wat heeft Barca nou qua verdediging? Alleen Puyol is van wereldklasse, Belletti en Gio zijn van Europese klasse maar niet van wereldklasse en die andere centrale verdediger is niet eens noemenswaardig Chelsea heeft de beste verdediging ter wereld, met Gallas, Ricardo Carvalho, Ferreira, Terry, Bridge etc. Op dit niveau is de verdediging doorslaggevend dus alleen al op basis van de verdediging en organisatie gaat Barca hard worden geklaard door Chelsea, héél zakelijk: twee keer met 1-0
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24349641
Marquez, Edmilson, Oleguer, Navarro(speelt nooit), Gabri zijn niet noemenswaardig

Beletti - Fereira Gelijk
Carvalho - Puyol Puyol
Marquez - Terry Terry
Gio - Bridge Gelijk

Gallas, Johnson
Oleguer, Navarro, Gabri, Sylvinho, Edmílson

Zelfs als Gabri en Edmílson er niet bij zijn heeft Barcelona zeker een net zo goede bank als Chelsea want Oleguer en Sylvinho kunnen makkelijk de competitie aan met Gallas en Johnson.

Giuly, Xavi, Deco, Ronaldinho is een super middenveld dat iedereen zoek speelt en Eto´o scoort iedere wedstrijd.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24352548
Edmílson is er sowieso niet bij, die speelt het hele jaar niet. Márquez speelt als middenvelder dit seizoen, controleur. Op de plaats die aan Edmílson was toebedacht. Die moet je dus vergelijken met Makélélé.

En Belletti is dezelfde Belletti die jij onlangs nog een slechte voetballer noemde??

Ricardo Carvalho is overigens, net als Paulo Ferreira, dan de man waar je ze mee vergelijkt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 januari 2005 @ 12:22:39 #232
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24352768
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:28 schreef Doc het volgende:
En mijn wens voor het nieuwe jaar is dat Manc Reily nooit meer een wedstrijd zal fluiten ...
Ik ben niet de enige

http://forums.thisisanfield.info/viewtopic.php?t=7204
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_24353539
Gio en Bridge gelijk? Gio is toch een stuk verder dan Bridge.. Barca is sterker dan Chelsea dat staat gewoon vast.
pi_24353642
Dat vind ik niet vast staan eigenlijk.
That's all folks!
  zondag 2 januari 2005 @ 13:13:57 #235
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24353721
quote:
Op zondag 2 januari 2005 13:03 schreef VoreG het volgende:
Gio en Bridge gelijk? Gio is toch een stuk verder dan Bridge.. Barca is sterker dan Chelsea dat staat gewoon vast.
Dat kan je gewoon niet zeggen, ligt puur aan de omstandigheden... We zullen zien, heb er nu al zin in!!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_24353744
quote:
Op zondag 2 januari 2005 13:13 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Dat kan je gewoon niet zeggen, ligt puur aan de omstandigheden... We zullen zien, heb er nu al zin in!!
Dat zeker lijkt me een erg mooie wedstrijd
pi_24354350
Chelsea wint gewoon.

Wordt wel spannend , maar Chelsea haalt de volgende ronde.
pi_24356356
quote:
En Belletti is dezelfde Belletti die jij onlangs nog een slechte voetballer noemde??
Niet waar.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24356385
Ik denk dat Chelsea gaat winnen, heel zakelijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24356652
quote:
Op zondag 2 januari 2005 16:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niet waar.
Toch wel:

PRIMERA DIVISIÓN 2004/2005
www.thuisuiteten.nl
pi_24356744
Diego zegt dat Belletti weinig toevoegt, niet dat het een slechte speler is. Iemand die bij Barca meekan, maar geen toegevoegde waarde heeft lijkt me geen slechte speler.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24356795
En als iemand weinig toevoegt bij Barcelona is het een slechte voetballer?

En als je verder kijkt dan je neus lang is(ik weet dat het moeilijk voor je is want het gaat tenslotte over voetbal waar je de ballen verstand van hebt) had je dit gelezen:
quote:
En je moet als Barça zijnde zelf een rechrtsback moeten kunnen opleiden of eventueel een Spanjaard kopen
P.S. blijf eens af van de Methandon, daar ga je alleen maar van ijlen
pi_24356797
Dan is het vreemd als hij nu ineens vindt dat die speler minstens gelijkwaardig is aan Paulo Ferreira. En hij zegt er nog meer he. Maar jij bent dus de Diego-beschermer. Leuk.
www.thuisuiteten.nl
pi_24356841
Ik ben geen Diego-beschermer, ik zeg alleen dat in die post niet te lezen valt dat hij Belletti een slechte speler vindt en dat lijkt me toch echt de waarheid.
pi_24356872
Hij zit zich in dat topic in allerlei bochten te wringen om maar gehoor te krijgen voor zijn opmerkingen over Belletti, Sylvinho en Edmílson en nu noemt ie ze hier toppers. Dat is op zijn minst inconsequent.
www.thuisuiteten.nl
pi_24357013
Wat is er inconsequent aan

Misschien kun je eerst leren lezen dan kom je ook niet meer met debiele opmerkingen zoals de deze
pi_24357089

Joe Cole is de beste joker van de Premier League trouwens.
www.thuisuiteten.nl
pi_24357356
kan het hier weer over de PL gaan. dank u
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_24357558
Cole maakte de winnende tegen Liverpool, de tweede keer al dat hij Liverpool velt:
quote:
Joe Cole was zaterdag de grote man voor Chelsea. Hij besliste het duel met Liverpool in de tachtigste minuut, door te zorgen voor de enige treffer. Hij had daarbij het nodige fortuin, dat tegenstander Jamie Carragher zijn schot zodanig van richting veranderde dat doelman Jerzy Dudek kansloos was.
Maar Cole had niet zomaar geluk. Want dit seizoen bewijst de 23-jarige speler zich vooral als Gouden Wissel. Zoals zaterdag op Anfield, waar hij in de 76ste minuut in het veld kwam en met een van zijn eerste acties een hoekschop forceerde, waaruit hij later zou scoren.

En dat was niet de eerste keer dit seizoen dat Cole scoorde als invaller. Vijf keer bracht coach José Mourinho de international als invaller binnen de lijnen en in vier invalbeurten scoorde Cole. Drie van die treffers bleken de winnende goal, twee keer was Liverpool het slachtoffer.

Overigens geven de statistieken manager Mourinho alle gelijk om Cole als invaller te brengen, want in de zes wedstrijden die hij in de basis mocht starten, kwam hij niet tot scoren.

pi_24358106
De beste joker inderdaad.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')