quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:57 schreef DutchGooner het volgende:
Tering zeg, wat komt Diaby hoog zeg
Alex kwam zo'n beetje met z'n middel bij z'n hoofd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:57 schreef DutchGooner het volgende:
Tering zeg, wat komt Diaby hoog zeg
hij gleed daar weg met zn voetquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:05 schreef dndiek het volgende:
Lehmann staat trouwens helemaal op het verkeerde been bij de goal van Alex
Hihiquote:Op zondag 19 december 2004 15:21 schreef methodmich het volgende:
Wacht maar af. Alex is een hype.
Toch leuk om die OP terug te lezenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:03 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Kan mij ook nog herrineren dat MM het niet in hem zag
Ach, iedereen maakt zo'n fout wel eens
Hij is lui.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Waarom spreekt die Jackass nog steeds geen woord nederlands?
Omdat hij weet dat hij snel weer weg is uit Nederland.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Waarom spreekt die Jackass nog steeds geen woord nederlands?
dat heb ik eerder gehoord.........quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:29 schreef pfaf het volgende:
Zonder die twee blijft er niet zo heel veel over van dit PSV.
Relatief dan.
Tsja, maar ik zie een andere club wel bij Chelsea aan gaan kloppen als dit zo doorgaat, hij speelde weer ijzersterk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef PyTh het volgende:
Het mooie is dat Alex nog helemaal niet voor Chelsea mag spelen en het lijkt er niet op dat hij nog genoeg interlands gaat halen voor het begin van volgend seizoen om wel voor Chelsea te mogen uitkomen.
Met die interlands hebben we sowieso 'geluk' want het is nu al zeker dat hij via die manier geen werkvergunning gaat krijgen voor komend seizoen. PSV heeft een heel goed contact met Chelsea en ook Koeman heeft veel vertrouwen in het aanblijven van Alex voor nog een jaar. Zelf heeft ie daar ook best oren naar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja, maar ik zie een andere club wel bij Chelsea aan gaan kloppen als dit zo doorgaat, hij speelde weer ijzersterk.
Hij is gewoon niet voor psv te houden op deze manier, maar misschien hebben jullie geluk idd met die interlands.
Maar je hebt een uitzonderingsregel die van toepassing is op Alex.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef PyTh het volgende:
Het mooie is dat Alex nog helemaal niet voor Chelsea mag spelen en het lijkt er niet op dat hij nog genoeg interlands gaat halen voor het begin van volgend seizoen om wel voor Chelsea te mogen uitkomen.
Daar was gisteren weinig aan te merken andersquote:
Zijn aanvallend koppen is minder effectief dan dat van René van Rijswijk
quote:Op zondag 19 december 2004 14:48 schreef methodmich het volgende:
Zijn aanvallend koppen is minder effectief dan dat van René van Rijswijk.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Met die interlands hebben we sowieso 'geluk' want het is nu al zeker dat hij via die manier geen werkvergunning gaat krijgen voor komend seizoen. PSV heeft een heel goed contact met Chelsea en ook Koeman heeft veel vertrouwen in het aanblijven van Alex voor nog een jaar. Zelf heeft ie daar ook best oren naar.
Ik zeg:
Da Costa naar Chelsea, wij Alex, gewoon gesloten beurzen. Chelsea heeft een speler die ze meteen kunnen inzetten. Alcides is voor anderhalf jaar gehuurd maar Chelsea wil hem in de zomer al terug. Geen probleem, willen we wel een vergoeding natuurlijk: geef ons Boulahrouz maar.
Opgelost!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |