quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:57 schreef DutchGooner het volgende:
Tering zeg, wat komt Diaby hoog zeg
Alex kwam zo'n beetje met z'n middel bij z'n hoofd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:57 schreef DutchGooner het volgende:
Tering zeg, wat komt Diaby hoog zeg
hij gleed daar weg met zn voetquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:05 schreef dndiek het volgende:
Lehmann staat trouwens helemaal op het verkeerde been bij de goal van Alex
Hihiquote:Op zondag 19 december 2004 15:21 schreef methodmich het volgende:
Wacht maar af. Alex is een hype.
Toch leuk om die OP terug te lezenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:03 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Kan mij ook nog herrineren dat MM het niet in hem zag
Ach, iedereen maakt zo'n fout wel eens
Hij is lui.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Waarom spreekt die Jackass nog steeds geen woord nederlands?
Omdat hij weet dat hij snel weer weg is uit Nederland.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Waarom spreekt die Jackass nog steeds geen woord nederlands?
dat heb ik eerder gehoord.........quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:29 schreef pfaf het volgende:
Zonder die twee blijft er niet zo heel veel over van dit PSV.
Relatief dan.
Tsja, maar ik zie een andere club wel bij Chelsea aan gaan kloppen als dit zo doorgaat, hij speelde weer ijzersterk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef PyTh het volgende:
Het mooie is dat Alex nog helemaal niet voor Chelsea mag spelen en het lijkt er niet op dat hij nog genoeg interlands gaat halen voor het begin van volgend seizoen om wel voor Chelsea te mogen uitkomen.
Met die interlands hebben we sowieso 'geluk' want het is nu al zeker dat hij via die manier geen werkvergunning gaat krijgen voor komend seizoen. PSV heeft een heel goed contact met Chelsea en ook Koeman heeft veel vertrouwen in het aanblijven van Alex voor nog een jaar. Zelf heeft ie daar ook best oren naar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja, maar ik zie een andere club wel bij Chelsea aan gaan kloppen als dit zo doorgaat, hij speelde weer ijzersterk.
Hij is gewoon niet voor psv te houden op deze manier, maar misschien hebben jullie geluk idd met die interlands.
Maar je hebt een uitzonderingsregel die van toepassing is op Alex.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef PyTh het volgende:
Het mooie is dat Alex nog helemaal niet voor Chelsea mag spelen en het lijkt er niet op dat hij nog genoeg interlands gaat halen voor het begin van volgend seizoen om wel voor Chelsea te mogen uitkomen.
Daar was gisteren weinig aan te merken andersquote:
Zijn aanvallend koppen is minder effectief dan dat van René van Rijswijk
quote:Op zondag 19 december 2004 14:48 schreef methodmich het volgende:
Zijn aanvallend koppen is minder effectief dan dat van René van Rijswijk.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Met die interlands hebben we sowieso 'geluk' want het is nu al zeker dat hij via die manier geen werkvergunning gaat krijgen voor komend seizoen. PSV heeft een heel goed contact met Chelsea en ook Koeman heeft veel vertrouwen in het aanblijven van Alex voor nog een jaar. Zelf heeft ie daar ook best oren naar.
Ik zeg:
Da Costa naar Chelsea, wij Alex, gewoon gesloten beurzen. Chelsea heeft een speler die ze meteen kunnen inzetten. Alcides is voor anderhalf jaar gehuurd maar Chelsea wil hem in de zomer al terug. Geen probleem, willen we wel een vergoeding natuurlijk: geef ons Boulahrouz maar.
Opgelost!
Ja, is volgens mij ook zo.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:55 schreef Posdnous het volgende:
Er was toch buiten de interlandregel ook zoiets dat een werkvergunning mogelijk was als een speler minimaal 2 jaar bij een Europese topclub heeft gespeeld?
Voor spelers jonger dan 24 jaar klopt dat inderdaad ja.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar je hebt een uitzonderingsregel die van toepassing is op Alex.
die kop lijkt idd niet op een 24-jarigequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor spelers jonger dan 24 jaar klopt dat inderdaad ja.
[afbeelding]
hehequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die kop lijkt idd niet op een 24-jarige
Wat er toch veel kan veranderen in twee en een half jaarquote:Op zondag 19 december 2004 17:09 schreef Erasmusch het volgende:
Vond m in de Kuip goed spelen anders, muv die laatste goal. Hij is wat sloom, maar na Saidi toch wel de beste verdediger die ik heb gezien in de HCE tot nu toe.
quote:Op zondag 19 december 2004 14:48 schreef methodmich het volgende:
Voor veel geld gehaald uit Brazilië.
Moeizaam begin.
Zijn "verwoestende" afstandsschoten vliegen vooral over.
Zijn aanvallend koppen is minder effectief dan dat van René van Rijswijk.
Scoorde fraai in eigen doel op Highbury.
Verzoop in Athene tegen Panathinaikos.
Verzuimde Bart Goor van de 3-3 af te houden in de Kuip.
Arouna Koné draaide weg bij hem, zijn logheid zorgde dat hij niet wendbaar genoeg was om te draaien en Koné neerhaalde, rood.
Misschien ziet u in IKEA wel eens kinderen lopen die hun ouders kwijt zijn. Zo kijkt Alex in balbezit.
De trainers van de tegenpartij roepen: "laat Alex opbouwen!"
PSV-fans waren bang dat Alex snel naar Engeland zou gaan.
Daarvoor is het nodig dat Alex 75 % van de Braziliaanse interlands speelt. Brazilië speelt veel interlands, Alex wordt nooit international.
Conclusie: goed nieuws voor de fans van Alex, want hij speelt nog wel een tijd voor PSV!
Vandaar dit topic, speciaal voor de fans!
quote:Op zondag 19 december 2004 15:21 schreef methodmich het volgende:
Wacht maar af. Alex is een hype.
Die mag je even uitleggen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heb ik eerder gehoord.........
Dat werd zo vaak geroepen. Na het vertrek van Kezman en nog wat spelers zou PSV volgens Derksen en consorten een grauwe subtopper worden, toen Van Bommel, Park en Vogel vertrokken zou Ajax fluitend kampioen worden en toen Hiddink vertrok zou het ook weer niks worden. Het mooie aan PSV is dat geen speler groter is dan de club en dat het collectief het sterkste wapenfeit van de club is. Natuurlijk staat Alex als verdediger op éénzame hoogte (voor mij vormt hij samen met Terry en Cannavaro de top 3 van beste verdedigers ter wereld), maar een centrum met Da Costa en Salcido is ook gewoon erg sterk. Gomes is een wereldkeeper, maar Ochoa is een wereldtalent (hij schijnt de opvolger van Gomes te zijn). Geen speler is onvervangbaarquote:
wat Cultheld zegtquote:
Ik heb het dan ook niet over een ander PSV, maar over het PSV van dit seizoen. Tuurlijk is hij vervangbaar, maar mijns inziens niet in deze selectie. Zonder Alex had PSV gisteren dik aan de broek gekregen en het zou niet de eerste keer zijn, idem voor Gomes.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat werd zo vaak geroepen. Na het vertrek van Kezman en nog wat spelers zou PSV volgens Derksen en consorten een grauwe subtopper worden, toen Van Bommel, Park en Vogel vertrokken zou Ajax fluitend kampioen worden en toen Hiddink vertrok zou het ook weer niks worden. Het mooie aan PSV is dat geen speler groter is dan de club en dat het collectief het sterkste wapenfeit van de club is. Natuurlijk staat Alex als verdediger op éénzame hoogte (voor mij vormt hij samen met Terry en Cannavaro de top 3 van beste verdedigers ter wereld), maar een centrum met Da Costa en Salcido is ook gewoon erg sterk. Gomes is een wereldkeeper, maar Ochoa is een wereldtalent (hij schijnt de opvolger van Gomes te zijn). Geen speler is onvervangbaar.
als telt natuurlijk niet. Want als we Alex niet hadden gehad dan had Stam waarschijnlijk in Eindhoven gespeeldquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over een ander PSV, maar over het PSV van dit seizoen. Tuurlijk is hij vervangbaar, maar mijns inziens niet in deze selectie. Zonder Alex had PSV gisteren dik aan de broek gekregen en het zou niet de eerste keer zijn, idem voor Gomes.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als telt natuurlijk niet. Want als we Alex niet hadden gehad dan had Stam waarschijnlijk in Eindhoven gespeeld
En zonder de goal van De Jong tegen Rosenborg waren we misschien niet eens doorgegaan naar de 2e ronde in het seizoen dat PSV uiteindelijk de halve finale van de CL wist te bereiken. Duels op dit niveau worden op details beslist en het is zoals het is. TBS past zijn plan ook aan op de beschikbare middelen (zowel bij PSV als bij Arsenal). Als we Alex en Gomes zou verliezen, dan zou het vast wel opgelost kunnen worden. Is het niet met twee vergelijkbare spelers, dan wel met een compleet andere spelopvatting. CSKA Moskou heeft met Akinfeev een soort golden boy in het doel staan en bij Real Madrid loopt ene Cannavaro rond. Arsenal heeft met Rosicky, Fabregas en Henry toch ook niet bepaald amateurs in het elftal rondlopen. Toch doen Real Madrid en Arsenal niet meer mee. Waarom niet? Omdat ze beiden verloren van een hecht collectief. Daar moet alles aan kloppen om te slagen, maar als het dan eenmaal klopt, dan is dat collectief vrijwel niet te verslaan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over een ander PSV, maar over het PSV van dit seizoen. Tuurlijk is hij vervangbaar, maar mijns inziens niet in deze selectie. Zonder Alex had PSV gisteren dik aan de broek gekregen en het zou niet de eerste keer zijn, idem voor Gomes.
Omdat Capello op de bank zit.quote:
dat is nou eenmaal je lot, een ongebrepen genie!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maargoed, ik zie dat mijn reactie compleet verkeerd begrepen wordt.
Vergeleken met Real Madrid is Bayern dat wel. Ik hoop op AS Roma, AC Milan, Valencia of inderdaad Bayern München. Chelsea, Manchester United en Liverpool liever niet. 1 ding is zeker: Welke spits er ook tegenover Alex staat: Uitgeschakeld zal hij wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:56 schreef AminBen het volgende:
[..]
Omdat Capello op de bank zit.
Bayern is geen hecht collectief, daar is het veel te kwetsbaar voor en ik zie een eventuele ontmoeting met PSV dan ook met vertrouwen tegemoet.
Een hoop klopt nog steeds hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |