abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47062693
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:04 schreef cultheld het volgende:
Het blijft trouwens hilarisch om te lezen dat volgens mm Alex alleen de Jhonny van Beukerings van deze wereld uit zal schakelen. Achteraf noemt hij dat natuurlijk onbegrepen ironie, maar het lijkt mij zonneklaar dat mm Alex wel degelijk een prutser vond .
Eigenlijk is Pienaar de laatste echte topvoetballer op de Nederlandse velden geweest toch?
Secrets never die. Only people.
pi_47062708
quote:
Het blijft trouwens hilarisch om te lezen dat volgens mm Alex alleen de Jhonny van Beukerings van deze wereld uit zal schakelen. Achteraf noemt hij dat natuurlijk onbegrepen ironie, maar het lijkt mij zonneklaar dat mm Alex wel degelijk een prutser vond .
Ja, maar het was ook niet eerlijk. Jij had Steef als informant....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_47062724
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:07 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Eigenlijk is Pienaar de laatste echte topvoetballer op de Nederlandse velden geweest toch?
Nee, Phillip Cocu.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 8 maart 2007 @ 19:09:51 #254
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47062780
Prachtig dit, doet me aan m'n pa denken die Ronaldo ook een belachelijk slechte speler vond toen hij pas bij PSV zat .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_47062829
De vraag blijft wel waarom die fans van nu toen geen topic durfden te openen Posdnous. Hadden ze toch twijfels?
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 maart 2007 @ 19:14:05 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47062920
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:11 schreef methodmich het volgende:
De vraag blijft wel waarom die fans van nu toen geen topic durfden te openen Posdnous. Hadden ze toch twijfels?
toen was een topic openen voor een speler nog niet in de mode in VBL
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_47062997
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:07 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ja, maar het was ook niet eerlijk. Jij had Steef als informant....
Goede grap hoor , maar helaas is 't niet waar, want Steef postte toen nog niet op internet. Alex heb ik in de Copa Libertadores zien schitteren met Santos (ze haalden de finale, volgens mij heb ik destijds ook een link gepost met beelden van de CL). Ploeggenoot van Robinho en Diego o.a. . Dat was echt een gouden team.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47063033
Die zijn ook aardig terecht gekomen alle twee natuurlijk. Maar geen kwartfinale CL voor ze.
www.thuisuiteten.nl
pi_47063123
Maar goed, mm, wat vind je op dit moment van Alex? Alex noemde bij aankomst in Eindhoven Aldair als zijn grote voorbeeld, maar ik denk dat hij Aldair inmiddels voorbij is gestreefd qua prestaties in clubverband. Nu nog een vaste waarde in de Selecão worden (wat me geen punt meer lijkt na gisterenavond) en Alex zal ook in interlandverband een legende worden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47063398
Hij doet het prima hoor. Valt me honderd procent mee. Wel een pure verdediger, met extra kwaliteiten bij standaardsituaties.

Ben wel benieuwd waar hij belandt, want Mourinho schijnt geen echte fan te zijn. Misschien verkoopt Chelsea hem wel door of mag hij bij PSV blijven.
www.thuisuiteten.nl
pi_47063559
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:26 schreef methodmich het volgende:
Hij doet het prima hoor. Valt me honderd procent mee. Wel een pure verdediger, met extra kwaliteiten bij standaardsituaties.

Ben wel benieuwd waar hij belandt, want Mourinho schijnt geen echte fan te zijn. Misschien verkoopt Chelsea hem wel door of mag hij bij PSV blijven.

Het lijkt me niet dat Mourinho na gisterenavond nog om Alex heen kan. Maar mocht hij nog steeds de voorkeur geven aan Da Costa en dromen van een ruil tussen Da Costa en Farfán met Alex en Kalou, dan is dat uiteraard z'n goed recht en zou dat perfect zijn voor PSV. Nog mooier zou het zijn als Alex zijn contract bij Chelsea verlengt, vaste waarde wordt bij Brazilië en nog 1 seizoen voor PSV uitkomt omdat hij nog niet aan het benodigde aantal interlands zit om Engeland binnen te kunnen komen.
pi_47063606
Alex zal wel na het seizoen Eindhoven verlaten, denk ik. Jammer voor het Nederlands voetbal, maar fantastisch voor de rest van de clubs . Ben benieuwd waar hij gaat eindigen. Zelf neig ik naar een Italiaanse club, Milan ofzo.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_47063744
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:09 schreef Posdnous het volgende:
Prachtig dit, doet me aan m'n pa denken die Ronaldo ook een belachelijk slechte speler vond toen hij pas bij PSV zat .
Daar had hij dan volkomen gelijk in.
Secrets never die. Only people.
pi_47064079

De tank...
  vrijdag 9 maart 2007 @ 12:59:07 #265
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_47088175
^^
Leip plaatje
quote:
Ach mensen maken fouten.PSV had Huntelaar ook iets slechter ingeschat.
Daarbij ligt het bij Feyenoord ook en Ajax idem dito.
Elke club maakt net als elk mens wel eens fouten.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:09:40 #266
121310 venomsnake
El Saltador
pi_47088517
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_47088665
Dat plaatje .

Vermakelijk om de OP terug te lezen .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:46:31 #268
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_47092358
Lekkere OP
  vrijdag 9 maart 2007 @ 15:33:26 #269
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_47094153
Geweldig hoe hij voor de camera stond, afgelopen woensdag
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_47094417
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 15:33 schreef Bos81 het volgende:
Geweldig hoe hij voor de camera stond, afgelopen woensdag
Met die Tom Egbers
pi_47094597
Ik moest ook wel om dingen lachen die Mich heeft verteld destijds. Maar iedereen zit er wel eens naast.
That's all folks!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 21:33:22 #272
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_47107187
Hij heeft verklaard, zo staat op de site van Voetbalzone dat vertrek nu niet aan de orde is ...
pi_47107672
Daar koop je niks voor, aan het eind van het seizoen zien we wel verder.
That's all folks!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 21:47:22 #274
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_47107717
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar koop je niks voor, aan het eind van het seizoen zien we wel verder.
Precies, hij heeft het zelf ook niet helemaal voor het zeggen natuurlijk, helaas
Hoewel ik niet precies weet hoe de constructie in elkaar steekt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_47112769
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 15:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moest ook wel om dingen lachen die Mich heeft verteld destijds. Maar iedereen zit er wel eens naast.
Precies, en omdat Mich er nu eens naast zie je de cultjes meteen bijten he...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')