Eigenlijk is Pienaar de laatste echte topvoetballer op de Nederlandse velden geweest toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:04 schreef cultheld het volgende:
Het blijft trouwens hilarisch om te lezen dat volgens mm Alex alleen de Jhonny van Beukerings van deze wereld uit zal schakelen. Achteraf noemt hij dat natuurlijk onbegrepen ironie, maar het lijkt mij zonneklaar dat mm Alex wel degelijk een prutser vond.
Ja, maar het was ook niet eerlijk. Jij had Steef als informant....quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:04 schreef cultheld het volgende:
Het blijft trouwens hilarisch om te lezen dat volgens mm Alex alleen de Jhonny van Beukerings van deze wereld uit zal schakelen. Achteraf noemt hij dat natuurlijk onbegrepen ironie, maar het lijkt mij zonneklaar dat mm Alex wel degelijk een prutser vond.
Nee, Phillip Cocu.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Eigenlijk is Pienaar de laatste echte topvoetballer op de Nederlandse velden geweest toch?
toen was een topic openen voor een speler nog niet in de mode in VBLquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:11 schreef methodmich het volgende:
De vraag blijft wel waarom die fans van nu toen geen topic durfden te openen Posdnous. Hadden ze toch twijfels?
Goede grap hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar het was ook niet eerlijk. Jij had Steef als informant....
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:26 schreef methodmich het volgende:
Hij doet het prima hoor. Valt me honderd procent mee. Wel een pure verdediger, met extra kwaliteiten bij standaardsituaties.
Ben wel benieuwd waar hij belandt, want Mourinho schijnt geen echte fan te zijn. Misschien verkoopt Chelsea hem wel door of mag hij bij PSV blijven.
Daar had hij dan volkomen gelijk in.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:09 schreef Posdnous het volgende:
Prachtig dit, doet me aan m'n pa denken die Ronaldo ook een belachelijk slechte speler vond toen hij pas bij PSV zat.
Ach mensen maken fouten.PSV had Huntelaar ook iets slechter ingeschat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:04 schreef cultheld het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:43 schreef HappyHenk het volgende:
[[url=http://avondrust.student.utwente.nl/henk/HappyHenk/images/detank.jpg]afbeelding][/url]
De tank...
Met die Tom Egbersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:33 schreef Bos81 het volgende:
Geweldig hoe hij voor de camera stond, afgelopen woensdag
Precies, hij heeft het zelf ook niet helemaal voor het zeggen natuurlijk, helaasquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar koop je niks voor, aan het eind van het seizoen zien we wel verder.
Precies, en omdat Mich er nu eens naast zie je de cultjes meteen bijten he...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moest ook wel om dingen lachen die Mich heeft verteld destijds.Maar iedereen zit er wel eens naast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |