abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2004 @ 17:38:31 #26
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_24085158
quote:
Op zondag 19 december 2004 17:37 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dank je.
Ik ben blij dat dat iets is wat is blijven hangen en niet dat iemand me herinnert als die lelijke dikke jongen,waar geen zinnig woord uitkomt.
Wat een negatief zelfbeeld heb jij zeg.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_24085176
Mijn eerste indruk van jou is dat je wel een beetje onzeker bent Maar goed, dat kan ik me ook wel voorstellen en zou ik ook hebben in jouw situatie. In ieder geval leid ik wel af uit je woorden dat ze sowieso geen hekel aan je heeft, maar daar ben je natuurlijk ook niet veel mee geholpen. Gewoon iets simpels en zoveel mogelijk ongedwongens voorstellen om te gaan doen en dan kom je er vanzelf wel achter. Succes!
  zondag 19 december 2004 @ 17:39:55 #28
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24085183
Jongens, loop elkaar hier nou niet af te troeven...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 19 december 2004 @ 17:43:18 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24085236
ik denk dat je onzekerheid je nog het meest in de weg zit. tot de tijd dat je daarmee hebt leren leven, dan wel tot een zekerheid hebt gemaakt, zul je altijd dit soort gevoelens houden en problemen hebben met het aangaan van een relatie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 19 december 2004 @ 17:46:28 #30
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24085284
quote:
Op zondag 19 december 2004 17:43 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat je onzekerheid je nog het meest in de weg zit. tot de tijd dat je daarmee hebt leren leven, dan wel tot een zekerheid hebt gemaakt, zul je altijd dit soort gevoelens houden en problemen hebben met het aangaan van een relatie.
toevoeging: oh ja succes ermee en neem je tijd. en doe vooral dingen waarmee je jezelf gaat verrassen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 19 december 2004 @ 17:51:47 #31
106639 Nomad_k9
Nu zonder ziel
pi_24085381
Ik had precies zoiets terug gesmsed, lijkt me ook logisch ook ze vraagt immers om aandacht. De kans dat je iets serieus terugkrijgt is natuurlijk nihil. Ik gok dat jij dat meisje gewoon teveel aandacht geeft, dat hoeft natuurlijk niet zo luidruchtig te zijn als gister. Maar ik zou gewoon zeggen kijk eens wat verder rond, zij doet dat klaarblijkelijk ook dan kom je iig van het rebound/ broer principe af. Is het niet bij haar dan wel bij een ander.
An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.
A pessimist fears that this is true
pi_24085423
quote:

[..]

Ik ben blij dat dat iets is wat is blijven hangen en niet dat iemand me herinnert als die lelijke dikke jongen,waar geen zinnig woord uitkomt.
Alsjeblieft zeg, wat een ontzettend minderwaardigheidscomplex komt hier aan de oppervlakte. Misschien moet je eens therapie overwegen, want iemand van achter in de 20 die zichzelf zo laag inschat dicht ik op de relatiemarkt vrij weinig kansen toe.

Stiekem weet je wel beter, toch?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 19 december 2004 @ 19:20:21 #33
11682 Moonah
Jolie femme
pi_24087316
quote:
Op zondag 19 december 2004 17:53 schreef nozem het volgende:

iemand van achter in de 20
Is RZ achter in de 20???
quote:
maar ik moet in restaurants nou eenmaal de hooligan uithangen,dat is een familietrekje.
Nou, dan zou ik maar niet met dat meiske uit eten gaan.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_24100181
quote:
Op zondag 19 december 2004 17:38 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Wat een negatief zelfbeeld heb jij zeg.
Nee,ik ben gewoon realistisch.
Ik kan wel doen alsof ik knap ben,maar ik ben het niet,punt.
Iedereen heeft zijn /haar kwaliteiten,ik weet van mezelf dat ik eerlijk ben en goed kan luisteren en mijn eigen mening geef en dat dat erg gewaardeerd word en daar ben ik wel heel trots op.
pi_24100349
Om precies te zijn ben ik 28.
En dat ik over mezelf roep dat ik dik ben lijkt me realistischer dan dat ik zeg dat ik het niet ben.(rond de 100 kilo noem ik niet slank)

Maar ik weet van mezelf dat ik best een goed karakter heb en dat vind ik eigenlijk wel belangrijker dan er lekker uit zien.
Alleen op dit soort momenten is het wat onhandig om dik te zijn.
Voordat mensen trouwens roepen dat het ongezond is:ik ben zelden ziek,mijn cholesterol was de laatste keer laag(3.3),dus dat valt best mee.

Dus negatief zelfbeeld:ja,tuurlijk,maar niet altijd.

Ach volgende week is het Kerst en dan ga ik altijd in pak op stap en dat schijnen vrouwen ook wel leuk te vinden.
Dus misschien trek ik dan wel wat stoute schoenen aan en ga ik voor het eerst in mijn leven iemand mee uit vragen,want ik moet deze spiraal toch maar eens door breken.

Dus mijn volgende vraag:iemand nog tips om een prachtig mooie dame met mooi lang blond haar en een heel lief karakter mee uit te vragen.

*aan dagdromen is over meisje in kwestie*
pi_24100827
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:15 schreef RealZeus het volgende:
Om precies te zijn ben ik 28.
En dat ik over mezelf roep dat ik dik ben lijkt me realistischer dan dat ik zeg dat ik het niet ben.(rond de 100 kilo noem ik niet slank)

Maar ik weet van mezelf dat ik best een goed karakter heb en dat vind ik eigenlijk wel belangrijker dan er lekker uit zien.
Je hebt helemaal gelijk. Alleen denkt niet iedereen daar zo over, maar weet je vast ook wel.
quote:
Dus mijn volgende vraag:iemand nog tips om een prachtig mooie dame met mooi lang blond haar en een heel lief karakter mee uit te vragen.
Gewoon op de vrouw afvragen. Lijkt mij, maar zoveel ervaring heb ik er ook niet in, dus misschien komen er nog betere tips.
  maandag 20 december 2004 @ 16:32:56 #37
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_24103743
Om maar even mee te gaan met de algemene visie op dit verhaal in de vorm van spreekwoorden en gezegden:

"Niet geschoten is altijd mis"
"Nee heb je, ja kun je krijgen"
"It is better to have loved and lost, then never to have loved at all"

Kortom: probeer het eens, als je het gevoel hebt dat de situaite er naar is. En je hoeft het natuurlijk niet in de vorm van een directe vraagstelling te doen. Je zou er bijvoorbeeld een grapje van kunnen maken om te polsen hoe ze er op reageert. Of als het gesprek er zich voor leent: "vraag je me nou mee uit?" of "misschien moeten we eens samen naar de Bios". ( Ik noem maar wat dingen, het moet jou natuurlijk wel aanspreken).

En "for that matter": dit soort dingen zijn gewoon altijd lastig. Er is niet éém manier om het te doen..."If it's ment to be, it's ment to be" ....Zet em op jong!...eeeh, meneer Het komt vast goed!
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_24115921
Gisteren is mij wel zo gruwelijk veel moed ingepraat.
Een wederzijdse vriendin van de dame in kwestie en mijzelf zei het volgende:"Is het je niet opgevallen dat de jongens die ze leuk vond/gezoend heeft allemaal best wel stevig waren?"
En ik weet met wie ze gesnaveld heeft en wie ze daarna leuk vond.(was voor dat ze mij kende,degene waarmee ze gesnaveld heeft was bezet(de eikel) en degene die ze leuk vond heeft liever een man) en die twee heren zijn idd aardig gewichtig net als ik.
En nu ik dit weer typ krijg ik weer die grijns op mijn bek die er gisteravond ook al niet af te slaan was.
Ja,ik blaak op dit moment van zelfvertrouwen,I can handle anything and anyone.
Kom maar,kom maar,kom maar.

Volgens mij heb ik de ideale vrouw leren kennen.

Ik denk dat ik met Kerst maar een poging ga wagen,kleding- en sfeertechnisch gezien het beste.

[ Bericht 4% gewijzigd door RealZeus op 22-12-2004 13:44:57 (Moed met een t? Tss) ]
pi_24115994
Succes ermee!!!
pi_24116576
Waarom zijn mensen vaak zo bang om hun hart eens op tafel te leggen???

Ik weet dat het naar is als die gift niet aangenomen wordt, maar de enige manier om te weten te komen of iemand wil is toch duidelijk zijn, denk niet dat iemand paranormaal begaafd is en ruikt dat jij interresse hebt, als jij je afstandig gedraagt zal dat als afstandelijkheid opgevat worden, als in hij heeft geen interresse...

Dus wees duidelijk, lief, maar duidelijk en leg dat hart op tafel, hij wordt vanzelf een keer aangenomen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:07:17 #41
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_24118417
quote:
En nu ik dit weer typ krijg ik weer die grijns op mijn bek die er gisteravond ook al niet af te slaan was.
Ja,ik blaak op dit moment van zelfvertrouwen,I can handle anything and anyone.
Goeie zaak, geniet er van!
quote:
Ik denk dat ik met Kerst maar een poging ga wagen,kleding- en sfeertechnisch gezien het beste.
Zet hem op!
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_24118487
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 13:59 schreef RealZeus het volgende:
gesnaveld
voor je woordkeuze, LOL

Succes!
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_24119068
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:33 schreef erodome het volgende:
Waarom zijn mensen vaak zo bang om hun hart eens op tafel te leggen???

Ik weet dat het naar is als die gift niet aangenomen wordt, maar de enige manier om te weten te komen of iemand wil is toch duidelijk zijn, denk niet dat iemand paranormaal begaafd is en ruikt dat jij interresse hebt, als jij je afstandig gedraagt zal dat als afstandelijkheid opgevat worden, als in hij heeft geen interresse...

Dus wees duidelijk, lief, maar duidelijk en leg dat hart op tafel, hij wordt vanzelf een keer aangenomen...
Vrouwen hebben zoooo makkelijk praten....
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_24119201
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

Eigenlijk wel waar... Mannen bieden zichzelf aan, ze kunnen kiezen en zelf worden ze minder vaak afgewezen.

Denk ik.
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:01:30 #45
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24120771
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:45 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Eigenlijk wel waar... Mannen bieden zichzelf aan, ze kunnen kiezen en zelf worden ze minder vaak afgewezen.

Denk ik.
Dat laatste stuk klopt niet imho. De man biedt zich aan aan de vrouw die hij ziet zitten, dat zegt niets over of zij hem ook ziet zitten. En dus bestaat de kans dat hij afgewezen wordt.

Mannen moeten de risico's nemen door zich te presenteren en evt. afgewezen te worden. Vrouwen hoeven alleen maar te wachten op de juiste vent en 'ja' te zeggen.
Helaas, het is niet anders TS.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_24121045
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:56 schreef RealZeus het volgende:
Een paar weken geleden een meisje leren kennen en als rasechte blauwtjesloper weet ik niet wat ik er mee aan moet.
Ze geeft ten eerste tegenstrijdige signalen af.
Ze haalt de hand door haar haar,ze zit aan me,ze zit naar me toe gedraaid als ze met me praat.
Kortom,tot zover klinkt het allemaal positief.
Het klinkt alsof ze gewoon met je omgaat en NIET op je valt
Als een meid je echt leuk vind gaat ze bij je op schoot zitten en haalt haar handen door jouw haar bij wijze van spreken.
quote:
Aan de andere kant heeft ze het al eens over een andere jongen gehad,als ik op haar sms (Al onderweg?) reageer met :"Hoezo?Mis je me?" krijg ik geen antwoord.
Kortom,ik heb geen idee wat ze nou wil.
Ze wil gewoon een vriendschap anders had ze daar wel op gereageerd met een "ja ik mis je".
Simpel doch doeltreffend...
quote:
En gisteren zat ze met een jongen te kletsen en zat ze op een gegeven moment bij hem op schoot.
En daar kan ik niet echt goed tegen,mijn maag draait zich,in gedachten zie ik ze al zoenen en ik word acuut chagerijnig/verdrietig en het lukt me niet mezelf te herpakken en vrolijk door te gaan.
Omdat ze niet op jou valt mag ze opeens niet met anderen gaan?
Sowieso, dat ze zo met hem omgaat blijkt wel wat ze van jou vind, blijkbaar heeft ze geen moeite met dat soort dingen. Op schoot zitten e.d.
En dat ze dat niet bij jou doet... tja hoe duidelijk wil je het hebben?
quote:
Nou heb ik al diverse dingen gehoord:je moet haar gewoon pakken(not my kind of style),je moet haar mee uit vragen(ben ik ook geen ster in) of je gaat een keer met wat vrienden van haar en jou weg(en dat kan wel!!)
Maar door mijn eigen onzekerheid durf ik weer zes keer niks.
Wat moet ik hier nou mee?
Als je alle manieren die aangeboden afslaat dan moet je ook niet gaan vragen wat je er mee moet.
Aangezien jij adviezen blijkbaar niet in jouw straatje vindt passen, dus ga ik ook geen adviezen geven.
Sterker nog.. Ik heb er helemaal geen medelijden mee dat ze nu aan je neus voorbij gaat.
Jij krijg adviezen, vindt het niet jouw stijl en reageert daardoor ontzettend hypocriet.
Als je je niet kunt aanpassen of je best er voor kunt doen dan zit het ook simpelweg niet in je.
En dat heeft zij uiteraard allang door...
pi_24124383
quote:

[..]

Is dat echt zo, ok jongens willen vaak wel je broekje in, maar dat heeft niets te maken met verliefdheid, een relatie willen met elkaar, dat is toch even van een andere orde, daarin lopen vrouwen ook blauwtjes, hun vertrouwen wordt ook beschaamt, hun hart wordt ook afgewezen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24126878
quote:

[..]

hahahaha

Tap tap tap
pi_24128089
Realzeus, komop vraag haar!!!!!!!!1

Ik wilde dat ik in jouw positie zat, met een leuk meisje.
Niet geschoten is altijd mis!!!!!!!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_24128800
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 13:59 schreef RealZeus het volgende:Ja,ik blaak op dit moment van zelfvertrouwen,I can handle anything and anyone.
Kom maar,kom maar,kom maar.

Volgens mij heb ik de ideale vrouw leren kennen.

Better put your money where your mouth is, kerel

Maar ja, ik weet hoe moeilijk het kan zijn, dus ik wens je veel succes ermee.
En niet teveel gaan zitten pielen met hints die ze wel of niet geeft, als je een paar keer met d'r uitgaat, dan kom je er snel genoeg achter of het perspectief heeft of niet.

En ja, ik vind ook dat vrouwen het makkelijker hebben, de meeste vrouwen die ik ken gaan nog steeds rustig zitten wachten tot de kerel in kwestie zichzelf aanbiedt. En als ie niet komt...dan is het jammer, maar er komt altijd wel weer een andere voorbij die wél een blauwtje durft te lopen (of niet).

Eén van mijn beste vriendinnen zei het laatst nog over haar (inmiddels ex-)vriend; ze had ergens wel in de gaten dat hij haar leuk vond, ze vond hem ook wel leuk, maar zelf liet ze niks merken ("dat deed ze dan niet"). Uiteindelijk had ze tegen 'm gezegd dat ie wel mee uit mocht met een groep vrienden van haar. Nadat die arme vent zich een avond lang had lopen irriteren aan allerlei gladde figuren die om haar heen stonden te dansen, heeft ie het dan uiteindelijk met de moed der wanhoop durven vragen. Als hij geen stappen had ondernomen, dan was er ook niks gebeurd, vertelde ze mij. Ben je dan weer mooi klaar mee als je niet zo ad rem bent in dat soort situaties.

Kortom : Ga ervoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')