Nee,maar ik heb geen idee hoe het wel moet en een echt serieus gesprek ga ik nog niet beginnen,omdat ik een abonnement heb op het broertje zijn.quote:Op zondag 19 december 2004 11:57 schreef DarkElf het volgende:
miss moet je niet zoveel op signalen letten die je denkt te kunnen interpreteren om mee te beginnen
Dat heeft Plato slechts één keer in zijn leven gedaan en dat was geen succes.quote:Op zondag 19 december 2004 12:16 schreef Copycat het volgende:
Als ik jou was zou ik haar gewoon een keer mee uit vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen en ook kun je zo meer duidelijkheid krijgen.
Stoute schoenen aantrekken en vragen!
dat wil toch niet zeggen dat je het nooit meer gaat doen?quote:Op zondag 19 december 2004 12:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heeft Plato slechts één keer in zijn leven gedaan en dat was geen succes.![]()
(Al hoe wel ik toch blij ben dat ik het gedaan heb.)
Dat is waar en later liet ze ook andere tekenen zien, jammer dat ze toen bezet was.quote:Op zondag 19 december 2004 12:19 schreef Copycat het volgende:
Daarom...
En omdat het toen geen succes was, er nu maar helemaal vanaf zien voor het geval dat, is natuurlijk een domme reden.
Nee,maar als je vaak valt krijg je littekens.quote:Op zondag 19 december 2004 12:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat wil toch niet zeggen dat je het nooit meer gaat doen?
alles wat je leert doe je met vallen en opstaan of dacht je werkelijk
dat dit iets is wat men gewoon meteen goed kan?
Nee, oefening baart kunst, al zijn er altijd dingen die de ene mens veel beter kan dan de andere.quote:Op zondag 19 december 2004 12:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat wil toch niet zeggen dat je het nooit meer gaat doen?
alles wat je leert doe je met vallen en opstaan of dacht je werkelijk
dat dit iets is wat men gewoon meteen goed kan?
Het is jouw keuze, maar wees niet cerebraal en kies gewoon iets wat het beste voelt.quote:Op zondag 19 december 2004 12:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee,maar als je vaak valt krijg je littekens.
Daarbij kan ik toch niet plompverloren melden dat ik haar leuk vind?
Dus hoe moet ik het laten merken,kaartje sturen,een vriendin een subtiele hint laten geven,of toch plompverloren zeggen dat ik haar leuk vind.
Ja,we hebben wel lol.maar zeker van mezelf ben ik in dat soort gevallen nog nooit geweest.quote:Op zondag 19 december 2004 12:30 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Het is jouw keuze, maar wees niet cerebraal en kies gewoon iets wat het beste voelt.
Weet je, als je op een relatie afkoerst voel je dat in je botten. Dingen gaan op de 1 of andere manier gewoon als vanzelf goed. Je bent zeker van jezelf en dat weet je omgeving ook. Ga eens na of alle ontmoetingen met haar tot nu toe soepel en als vanzelf gingen, of je op een simpele manier veel lol had. Dat zijn tekenen waar je wat aan hebt, niet of iemand naar je toe gedraaid zit of niet.
Ja, brrr...signalen interpreteren, analyseren...quote:Op zondag 19 december 2004 12:49 schreef Lápiz het volgende:
Klinkt vrij bekend allemaal, ik probeer ook altijd de 'signalen' te interpreteren![]()
Ik zou niet teveel afgaan op de signalen die ze geeft, want het kan vanalles betekenen, maar het kan ook heel goed niks betekenen, je pijnigt jezelf er alleen maar mee.
Mee eens.quote:Op zondag 19 december 2004 11:56 schreef RealZeus het volgende:
Kortom,tot zover klinkt het allemaal positief.
Nee, dat vind ik niet zo vreemd. Wat had je verwacht dat ze zou antwoorden dan? "Ja, heel erg"? Lijkt me niet erg waarschijnlijk, zelfs als ze jou heel leuk vind.quote:Aan de andere kant heeft ze het al eens over een andere jongen gehad,als ik op haar sms (Al onderweg?) reageer met :"Hoezo?Mis je me?" krijg ik geen antwoord.
Zorgen dat het niet nog een keer gebeurt: actie ondernemen dus. "Gewoon pakken" zou ik je afraden, dat past duidelijk niet bij jou en zal bij haar dus ook niet goed vallen. Idd gewoon een keer uit vragen, da's het makkelijkst.quote:Maar door mijn eigen onzekerheid durf ik weer zes keer niks.
Nou heb je als meetingganger 1 vraag niet beantwoord;wat was je eerste indruk van mij.quote:Op zondag 19 december 2004 12:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik zal inderdaad haar gewoon mee uitvragen. Je kan dan wel met vrienden op stap, maar jan kom je misschien iet zoveel te weten als je met zijn tweeën gaat.
Ik vond je een gezellige jongen. Toen wij bij de MediaMarkt waren praat je net zo makkelijk met mij, ook al ken je me net een paar minuten. Dat je later drukker werd, is de nieuwigheid en dat heb je zelf ook gezegd. Dus ik denk dat je bij vrienden ook zo bent, maar misschien iets rustiger of hun zijn het gewend. Dus geen gekke dingen. Als je ook zo druk bij haar bent, is het misschien voor haar wel even wennen, maar daar kan ik natuurlijk niet over oordelen.quote:Op zondag 19 december 2004 17:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou heb je als meetingganger 1 vraag niet beantwoord;wat was je eerste indruk van mij.
Als ik het mijn vrienden vraag is dat niet objectief en te lang geleden.
En eerlijk antwoorden.
What the hell deden jullie in vredesnaam in de Mediamarkt op die meeting?quote:Op zondag 19 december 2004 17:30 schreef Sabrina1981 het volgende:
Toen wij bij de MediaMarkt waren praat je net zo makkelijk met mij, ook al ken je me net een paar minuten.
Wij waren allebei te vroeg en ik moest naar de MediaMarkt en RealZeus wilde wel even mee hoor. Dus berg dat hamertje maar weer op he.quote:Op zondag 19 december 2004 17:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
What the hell deden jullie in vredesnaam in de Mediamarkt op die meeting?![]()
quote:Op zondag 19 december 2004 17:30 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik vond je een gezellige jongen. Toen wij bij de MediaMarkt waren praat je net zo makkelijk met mij, ook al ken je me net een paar minuten. Dat je later drukker werd, is de nieuwigheid en dat heb je zelf ook gezegd. Dus ik denk dat je bij vrienden ook zo bent, maar misschien iets rustiger of hun zijn het gewend. Dus geen gekke dingen. Als je ook zo druk bij haar bent, is het misschien voor haar wel even wennen, maar daar kan ik natuurlijk niet over oordelen.
Wij maken alles onveiligquote:Op zondag 19 december 2004 17:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
What the hell deden jullie in vredesnaam in de Mediamarkt op die meeting?![]()
Wat een negatief zelfbeeld heb jij zeg.quote:Op zondag 19 december 2004 17:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Dank je.
Ik ben blij dat dat iets is wat is blijven hangen en niet dat iemand me herinnert als die lelijke dikke jongen,waar geen zinnig woord uitkomt.
toevoeging: oh ja succes ermee en neem je tijd. en doe vooral dingen waarmee je jezelf gaat verrassen.quote:Op zondag 19 december 2004 17:43 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat je onzekerheid je nog het meest in de weg zit. tot de tijd dat je daarmee hebt leren leven, dan wel tot een zekerheid hebt gemaakt, zul je altijd dit soort gevoelens houden en problemen hebben met het aangaan van een relatie.
Alsjeblieft zeg, wat een ontzettend minderwaardigheidscomplex komt hier aan de oppervlakte. Misschien moet je eens therapie overwegen, want iemand van achter in de 20 die zichzelf zo laag inschat dicht ik op de relatiemarkt vrij weinig kansen toe.quote:Op zondag 19 december 2004 17:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dat iets is wat is blijven hangen en niet dat iemand me herinnert als die lelijke dikke jongen,waar geen zinnig woord uitkomt.
Is RZ achter in de 20???quote:
Nou, dan zou ik maar niet met dat meiske uit eten gaan.quote:Op zondag 19 december 2004 17:37 schreef RealZeus het volgende:
maar ik moet in restaurants nou eenmaal de hooligan uithangen,dat is een familietrekje.
Nee,ik ben gewoon realistisch.quote:Op zondag 19 december 2004 17:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat een negatief zelfbeeld heb jij zeg.
Je hebt helemaal gelijk. Alleen denkt niet iedereen daar zo over, maar weet je vast ook wel.quote:Op maandag 20 december 2004 13:15 schreef RealZeus het volgende:
Om precies te zijn ben ik 28.
En dat ik over mezelf roep dat ik dik ben lijkt me realistischer dan dat ik zeg dat ik het niet ben.(rond de 100 kilo noem ik niet slank)
Maar ik weet van mezelf dat ik best een goed karakter heb en dat vind ik eigenlijk wel belangrijker dan er lekker uit zien.
Gewoon op de vrouw afvragen. Lijkt mij, maar zoveel ervaring heb ik er ook niet in, dus misschien komen er nog betere tips.quote:Dus mijn volgende vraag:iemand nog tips om een prachtig mooie dame met mooi lang blond haar en een heel lief karakter mee uit te vragen.
Goeie zaak, geniet er van!quote:En nu ik dit weer typ krijg ik weer die grijns op mijn bek die er gisteravond ook al niet af te slaan was.
Ja,ik blaak op dit moment van zelfvertrouwen,I can handle anything and anyone.
Zet hem op!quote:Ik denk dat ik met Kerst maar een poging ga wagen,kleding- en sfeertechnisch gezien het beste.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 13:59 schreef RealZeus het volgende:
gesnaveld
Vrouwen hebben zoooo makkelijk praten....quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:33 schreef erodome het volgende:
Waarom zijn mensen vaak zo bang om hun hart eens op tafel te leggen???
Ik weet dat het naar is als die gift niet aangenomen wordt, maar de enige manier om te weten te komen of iemand wil is toch duidelijk zijn, denk niet dat iemand paranormaal begaafd is en ruikt dat jij interresse hebt, als jij je afstandig gedraagt zal dat als afstandelijkheid opgevat worden, als in hij heeft geen interresse...
Dus wees duidelijk, lief, maar duidelijk en leg dat hart op tafel, hij wordt vanzelf een keer aangenomen...
Eigenlijk wel waar... Mannen bieden zichzelf aan, ze kunnen kiezen en zelf worden ze minder vaak afgewezen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouwen hebben zoooo makkelijk praten....
Dat laatste stuk klopt niet imho. De man biedt zich aan aan de vrouw die hij ziet zitten, dat zegt niets over of zij hem ook ziet zitten. En dus bestaat de kans dat hij afgewezen wordt.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:45 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Eigenlijk wel waar... Mannen bieden zichzelf aan, ze kunnen kiezen en zelf worden ze minder vaak afgewezen.
Denk ik.
Het klinkt alsof ze gewoon met je omgaat en NIET op je valtquote:Op zondag 19 december 2004 11:56 schreef RealZeus het volgende:
Een paar weken geleden een meisje leren kennen en als rasechte blauwtjesloper weet ik niet wat ik er mee aan moet.
Ze geeft ten eerste tegenstrijdige signalen af.
Ze haalt de hand door haar haar,ze zit aan me,ze zit naar me toe gedraaid als ze met me praat.
Kortom,tot zover klinkt het allemaal positief.
Ze wil gewoon een vriendschap anders had ze daar wel op gereageerd met een "ja ik mis je".quote:Aan de andere kant heeft ze het al eens over een andere jongen gehad,als ik op haar sms (Al onderweg?) reageer met :"Hoezo?Mis je me?" krijg ik geen antwoord.
Kortom,ik heb geen idee wat ze nou wil.
Omdat ze niet op jou valt mag ze opeens niet met anderen gaan?quote:En gisteren zat ze met een jongen te kletsen en zat ze op een gegeven moment bij hem op schoot.
En daar kan ik niet echt goed tegen,mijn maag draait zich,in gedachten zie ik ze al zoenen en ik word acuut chagerijnig/verdrietig en het lukt me niet mezelf te herpakken en vrolijk door te gaan.
Als je alle manieren die aangeboden afslaat dan moet je ook niet gaan vragen wat je er mee moet.quote:Nou heb ik al diverse dingen gehoord:je moet haar gewoon pakken(not my kind of style),je moet haar mee uit vragen(ben ik ook geen ster in) of je gaat een keer met wat vrienden van haar en jou weg(en dat kan wel!!)
Maar door mijn eigen onzekerheid durf ik weer zes keer niks.
Wat moet ik hier nou mee?
Is dat echt zo, ok jongens willen vaak wel je broekje in, maar dat heeft niets te maken met verliefdheid, een relatie willen met elkaar, dat is toch even van een andere orde, daarin lopen vrouwen ook blauwtjes, hun vertrouwen wordt ook beschaamt, hun hart wordt ook afgewezen...quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
hahahahaquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Better put your money where your mouth is, kerelquote:Op dinsdag 21 december 2004 13:59 schreef RealZeus het volgende:Ja,ik blaak op dit moment van zelfvertrouwen,I can handle anything and anyone.
Kom maar,kom maar,kom maar.![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb ik de ideale vrouw leren kennen.
Ik denk dat ik met Kerst maar een poging ga wagen,kleding- en sfeertechnisch gezien het beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |