Nee,maar ik heb geen idee hoe het wel moet en een echt serieus gesprek ga ik nog niet beginnen,omdat ik een abonnement heb op het broertje zijn.quote:Op zondag 19 december 2004 11:57 schreef DarkElf het volgende:
miss moet je niet zoveel op signalen letten die je denkt te kunnen interpreteren om mee te beginnen
Dat heeft Plato slechts één keer in zijn leven gedaan en dat was geen succes.quote:Op zondag 19 december 2004 12:16 schreef Copycat het volgende:
Als ik jou was zou ik haar gewoon een keer mee uit vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen en ook kun je zo meer duidelijkheid krijgen.
Stoute schoenen aantrekken en vragen!
dat wil toch niet zeggen dat je het nooit meer gaat doen?quote:Op zondag 19 december 2004 12:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heeft Plato slechts één keer in zijn leven gedaan en dat was geen succes.![]()
(Al hoe wel ik toch blij ben dat ik het gedaan heb.)
Dat is waar en later liet ze ook andere tekenen zien, jammer dat ze toen bezet was.quote:Op zondag 19 december 2004 12:19 schreef Copycat het volgende:
Daarom...
En omdat het toen geen succes was, er nu maar helemaal vanaf zien voor het geval dat, is natuurlijk een domme reden.
Nee,maar als je vaak valt krijg je littekens.quote:Op zondag 19 december 2004 12:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat wil toch niet zeggen dat je het nooit meer gaat doen?
alles wat je leert doe je met vallen en opstaan of dacht je werkelijk
dat dit iets is wat men gewoon meteen goed kan?
Nee, oefening baart kunst, al zijn er altijd dingen die de ene mens veel beter kan dan de andere.quote:Op zondag 19 december 2004 12:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat wil toch niet zeggen dat je het nooit meer gaat doen?
alles wat je leert doe je met vallen en opstaan of dacht je werkelijk
dat dit iets is wat men gewoon meteen goed kan?
Het is jouw keuze, maar wees niet cerebraal en kies gewoon iets wat het beste voelt.quote:Op zondag 19 december 2004 12:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee,maar als je vaak valt krijg je littekens.
Daarbij kan ik toch niet plompverloren melden dat ik haar leuk vind?
Dus hoe moet ik het laten merken,kaartje sturen,een vriendin een subtiele hint laten geven,of toch plompverloren zeggen dat ik haar leuk vind.
Ja,we hebben wel lol.maar zeker van mezelf ben ik in dat soort gevallen nog nooit geweest.quote:Op zondag 19 december 2004 12:30 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Het is jouw keuze, maar wees niet cerebraal en kies gewoon iets wat het beste voelt.
Weet je, als je op een relatie afkoerst voel je dat in je botten. Dingen gaan op de 1 of andere manier gewoon als vanzelf goed. Je bent zeker van jezelf en dat weet je omgeving ook. Ga eens na of alle ontmoetingen met haar tot nu toe soepel en als vanzelf gingen, of je op een simpele manier veel lol had. Dat zijn tekenen waar je wat aan hebt, niet of iemand naar je toe gedraaid zit of niet.
Ja, brrr...signalen interpreteren, analyseren...quote:Op zondag 19 december 2004 12:49 schreef Lápiz het volgende:
Klinkt vrij bekend allemaal, ik probeer ook altijd de 'signalen' te interpreteren![]()
Ik zou niet teveel afgaan op de signalen die ze geeft, want het kan vanalles betekenen, maar het kan ook heel goed niks betekenen, je pijnigt jezelf er alleen maar mee.
Mee eens.quote:Op zondag 19 december 2004 11:56 schreef RealZeus het volgende:
Kortom,tot zover klinkt het allemaal positief.
Nee, dat vind ik niet zo vreemd. Wat had je verwacht dat ze zou antwoorden dan? "Ja, heel erg"? Lijkt me niet erg waarschijnlijk, zelfs als ze jou heel leuk vind.quote:Aan de andere kant heeft ze het al eens over een andere jongen gehad,als ik op haar sms (Al onderweg?) reageer met :"Hoezo?Mis je me?" krijg ik geen antwoord.
Zorgen dat het niet nog een keer gebeurt: actie ondernemen dus. "Gewoon pakken" zou ik je afraden, dat past duidelijk niet bij jou en zal bij haar dus ook niet goed vallen. Idd gewoon een keer uit vragen, da's het makkelijkst.quote:Maar door mijn eigen onzekerheid durf ik weer zes keer niks.
Nou heb je als meetingganger 1 vraag niet beantwoord;wat was je eerste indruk van mij.quote:Op zondag 19 december 2004 12:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik zal inderdaad haar gewoon mee uitvragen. Je kan dan wel met vrienden op stap, maar jan kom je misschien iet zoveel te weten als je met zijn tweeën gaat.
Ik vond je een gezellige jongen. Toen wij bij de MediaMarkt waren praat je net zo makkelijk met mij, ook al ken je me net een paar minuten. Dat je later drukker werd, is de nieuwigheid en dat heb je zelf ook gezegd. Dus ik denk dat je bij vrienden ook zo bent, maar misschien iets rustiger of hun zijn het gewend. Dus geen gekke dingen. Als je ook zo druk bij haar bent, is het misschien voor haar wel even wennen, maar daar kan ik natuurlijk niet over oordelen.quote:Op zondag 19 december 2004 17:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou heb je als meetingganger 1 vraag niet beantwoord;wat was je eerste indruk van mij.
Als ik het mijn vrienden vraag is dat niet objectief en te lang geleden.
En eerlijk antwoorden.
What the hell deden jullie in vredesnaam in de Mediamarkt op die meeting?quote:Op zondag 19 december 2004 17:30 schreef Sabrina1981 het volgende:
Toen wij bij de MediaMarkt waren praat je net zo makkelijk met mij, ook al ken je me net een paar minuten.
Wij waren allebei te vroeg en ik moest naar de MediaMarkt en RealZeus wilde wel even mee hoor. Dus berg dat hamertje maar weer op he.quote:Op zondag 19 december 2004 17:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
What the hell deden jullie in vredesnaam in de Mediamarkt op die meeting?![]()
quote:Op zondag 19 december 2004 17:30 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik vond je een gezellige jongen. Toen wij bij de MediaMarkt waren praat je net zo makkelijk met mij, ook al ken je me net een paar minuten. Dat je later drukker werd, is de nieuwigheid en dat heb je zelf ook gezegd. Dus ik denk dat je bij vrienden ook zo bent, maar misschien iets rustiger of hun zijn het gewend. Dus geen gekke dingen. Als je ook zo druk bij haar bent, is het misschien voor haar wel even wennen, maar daar kan ik natuurlijk niet over oordelen.
Wij maken alles onveiligquote:Op zondag 19 december 2004 17:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
What the hell deden jullie in vredesnaam in de Mediamarkt op die meeting?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |