Ik zou zeggen bezoek die link effe. Dan zie je dat ik een copy paste heb gedaan.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Leer eerst eens spellen met lettergrepen.
In Nederland spreken we Nederlands, zeg het voort!quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:40 schreef Dreamscape het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bezoek die link effe. Dan zie je dat ik een copy paste heb gedaan.![]()
Niet dat het een paar rotte appels zijn, wel dat ze Turkse dorpen aanvielen.. (turkse onschuldige burgers vermoordden)quote:
Ja, ALLE Armeniers he?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:41 schreef KoMuTaN het volgende:
[..]
Niet dat het een paar rotte appels zijn, wel dat ze Turkse dorpen aanvielen.. (turkse onschuldige burgers vermoordden)
En dat rechtvaardigt volkerenmoord?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:41 schreef KoMuTaN het volgende:
(turkse onschuldige burgers vermoordden)
Wanneer deden ze dat ook alweer?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:41 schreef KoMuTaN het volgende:
[..]
Niet dat het een paar rotte appels zijn, wel dat ze Turkse dorpen aanvielen.. (turkse onschuldige burgers vermoordden)
haha inderdaad, dan zijn de Amerikanen de ware terroristen en was de actie van die 'moslims' een anti-terroristische actie..quote:
welke volkerenmoord?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dat rechtvaardigt volkerenmoord?
Die sinds 1910 bij de bijeenkomsten van het ''Comite van Unie en Vooruitgang'' werd besproken.quote:
Wat betekenen die onderschriften van jou?quote:
Kan wel, maar dan moeten er daadwerkelijk fouten zijn begaan in het verleden om het te erkennen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:46 schreef PJORourke het volgende:
Ik zie het probleem van die erkenning niet zo. Echte nationalisten zijn mans genoeg om fouten uit het verleden te erkennen.
Nou de aanvallen op Turkse dorpen vonden met name plaats tijdens de eerste wereldoorlog...quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wanneer deden ze dat ook alweer?
Hersey vatan icin = Alles voor de natie. Desnoods liegen dat het gedrukt staat.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat betekenen die onderschriften van jou?
Kun je iets meer in detail treden? In welke jaren?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:51 schreef KoMuTaN het volgende:
[..]
Nou de aanvallen op Turkse dorpen vonden met name plaats tijdens de eerste wereldoorlog...
Kun je ook gewoon de vraag beantwoorden zodat de rest er ook iets aan heeft?quote:maar dat zou jij toch moeten weten?
Ohw.. de Turken zijn zeker weer de boosdoeners...quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:50 schreef PJORourke het volgende:
En wat er op Cyprus geflikt is met de Grieken is ook niet kosher...moord, verkrachting, deportatie.... Niet dat die Grieken zo lief waren, maar toch.
Werkelijk?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hersey vatan icin = Alles voor de natie. Desnoods liegen dat het gedrukt staat.
Nou ja, dat ''desnoods liegen'' is de vrije interpretatie van sommigen. Het betekent gewoon ''alles voor de natie''.quote:
Nee, dat zijn ze toch nooit?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:53 schreef KoMuTaN het volgende:
[..]
Ohw.. de Turken zijn zeker weer de boosdoeners...
Het is dan toch best triest. We hebben dus met een nationalist te maken? Het heeft dan weinig zin om daar discussie over genocide mee te voeren.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou ja, dat ''desnoods liegen'' is de vrije interpretatie van sommigen. Het betekent gewoon ''alles voor de natie''.
Invasie, landjepik, boevenstaatje oprichten... you bet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:53 schreef KoMuTaN het volgende:
Ohw.. de Turken zijn zeker weer de boosdoeners...
hmm ik ben dus een nationalist he.. misschien heb ik gewoon liefde voor Turkije?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is dan toch best triest. We hebben dus met een nationalist te maken? Het heeft dan weinig zin om daar discussie over genocide mee te voeren.
Daar is niets mis mee. Het wordt pas bedenkelijk als mensen die de genocide erkennen, niet als echte vaderlander worden beschouwd.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:01 schreef KoMuTaN het volgende:
[..]
misschien heb ik gewoon liefde voor Turkije?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |