Ik zou zeggen bezoek die link effe. Dan zie je dat ik een copy paste heb gedaan.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Leer eerst eens spellen met lettergrepen.
In Nederland spreken we Nederlands, zeg het voort!quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:40 schreef Dreamscape het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bezoek die link effe. Dan zie je dat ik een copy paste heb gedaan.![]()
Niet dat het een paar rotte appels zijn, wel dat ze Turkse dorpen aanvielen.. (turkse onschuldige burgers vermoordden)quote:
Ja, ALLE Armeniers he?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:41 schreef KoMuTaN het volgende:
[..]
Niet dat het een paar rotte appels zijn, wel dat ze Turkse dorpen aanvielen.. (turkse onschuldige burgers vermoordden)
En dat rechtvaardigt volkerenmoord?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:41 schreef KoMuTaN het volgende:
(turkse onschuldige burgers vermoordden)
Wanneer deden ze dat ook alweer?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:41 schreef KoMuTaN het volgende:
[..]
Niet dat het een paar rotte appels zijn, wel dat ze Turkse dorpen aanvielen.. (turkse onschuldige burgers vermoordden)
haha inderdaad, dan zijn de Amerikanen de ware terroristen en was de actie van die 'moslims' een anti-terroristische actie..quote:
welke volkerenmoord?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dat rechtvaardigt volkerenmoord?
Die sinds 1910 bij de bijeenkomsten van het ''Comite van Unie en Vooruitgang'' werd besproken.quote:
Wat betekenen die onderschriften van jou?quote:
Kan wel, maar dan moeten er daadwerkelijk fouten zijn begaan in het verleden om het te erkennen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:46 schreef PJORourke het volgende:
Ik zie het probleem van die erkenning niet zo. Echte nationalisten zijn mans genoeg om fouten uit het verleden te erkennen.
Nou de aanvallen op Turkse dorpen vonden met name plaats tijdens de eerste wereldoorlog...quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wanneer deden ze dat ook alweer?
Hersey vatan icin = Alles voor de natie. Desnoods liegen dat het gedrukt staat.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat betekenen die onderschriften van jou?
Kun je iets meer in detail treden? In welke jaren?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:51 schreef KoMuTaN het volgende:
[..]
Nou de aanvallen op Turkse dorpen vonden met name plaats tijdens de eerste wereldoorlog...
Kun je ook gewoon de vraag beantwoorden zodat de rest er ook iets aan heeft?quote:maar dat zou jij toch moeten weten?
Ohw.. de Turken zijn zeker weer de boosdoeners...quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:50 schreef PJORourke het volgende:
En wat er op Cyprus geflikt is met de Grieken is ook niet kosher...moord, verkrachting, deportatie.... Niet dat die Grieken zo lief waren, maar toch.
Werkelijk?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hersey vatan icin = Alles voor de natie. Desnoods liegen dat het gedrukt staat.
Nou ja, dat ''desnoods liegen'' is de vrije interpretatie van sommigen. Het betekent gewoon ''alles voor de natie''.quote:
Nee, dat zijn ze toch nooit?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:53 schreef KoMuTaN het volgende:
[..]
Ohw.. de Turken zijn zeker weer de boosdoeners...
Het is dan toch best triest. We hebben dus met een nationalist te maken? Het heeft dan weinig zin om daar discussie over genocide mee te voeren.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou ja, dat ''desnoods liegen'' is de vrije interpretatie van sommigen. Het betekent gewoon ''alles voor de natie''.
Invasie, landjepik, boevenstaatje oprichten... you bet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:53 schreef KoMuTaN het volgende:
Ohw.. de Turken zijn zeker weer de boosdoeners...
hmm ik ben dus een nationalist he.. misschien heb ik gewoon liefde voor Turkije?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is dan toch best triest. We hebben dus met een nationalist te maken? Het heeft dan weinig zin om daar discussie over genocide mee te voeren.
Daar is niets mis mee. Het wordt pas bedenkelijk als mensen die de genocide erkennen, niet als echte vaderlander worden beschouwd.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:01 schreef KoMuTaN het volgende:
[..]
misschien heb ik gewoon liefde voor Turkije?
Prima, ten koste van de waarheid. Kniesoor die daar op let.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:01 schreef KoMuTaN het volgende:
[..]
hmm ik ben dus een nationalist he.. misschien heb ik gewoon liefde voor Turkije?
Je kan moeilijk chinezen gaan vermoorden als de armenen de vijand zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat moet ik onderbouwen? Als er mensen om hun afkomst en etniciteit worden vermoord is het genocide. Het staat vast dat dat gebeurd is.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:15 schreef ClioSporT het volgende:
Je kan moeilijk chinezen gaan vermoorden als de armenen de vijand zijn. je in Anatolie zit.
Ja maar toch, Turkije Turkije Turkijequote:Op zaterdag 18 december 2004 19:50 schreef PJORourke het volgende:
Niet dat die Grieken zo lief waren, maar toch.
Triest dat je niet begrijpt wat ik bedoel, maar goed dat had ik ook niet echt verwachtquote:
Nee, precies, die Grieken waren ook niet zo lief. Die Grieken waren namelijk begonnen met het verdrijven van de Turkse Cyprioten nadat ze een staatgreep hadden gepleegd tegen de regering Makarios. Als er één voorbeeld is van een conflict waarin er geen onschuldige partij is, dan is het Cyprus wel.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:50 schreef PJORourke het volgende:
En wat er op Cyprus geflikt is met de Grieken is ook niet kosher...moord, verkrachting, deportatie.... Niet dat die Grieken zo lief waren, maar toch.
Een staatsgreep die na vijf dagen al weer inelkaar zakte. Er dreigde enosis maar er was, zo ver ik weet, niet begonnen aan verdrijvingen. Makarios kwam weer terug als president. De groene lijn in Lefkosia was al eerder door de Britten voor 1960 ingesteld.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:23 schreef HiZ het volgende:
Nee, precies, die Grieken waren ook niet zo lief. Die Grieken waren namelijk begonnen met het verdrijven van de Turkse Cyprioten nadat ze een staatgreep hadden gepleegd tegen de regering Makarios. Als er één voorbeeld is van een conflict waarin er geen onschuldige partij is, dan is het Cyprus wel.
Turkije was trouwens gerechtigd om te interveniëren op grond van het Cyprusverdrag. Wat Turkije niet mocht doen was het bevorderen van de oprichting van een Turks-Cypriotische staat. Waarvan nu ook blijkt dat ze zichzelf behoorlijk in de eigen vingers hebben gesneden.
Zodat de grieken weer vrolijk verder konden gaan..quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:17 schreef PJORourke het volgende:
De Turken hadden na een aantal dagen weer kunnen vertrekken, dan had niemand ze veel kwalijk kunnen nemen.
Toetreding van Turkije tot de EU dient te worden afgewezen, niet omdat Turken allemaal moslims zouden zijn, maar omdat mensenrechten nog steeds worden geschonden, vrouwen nog steeds worden onderdrukt, vrijheid van godsdienst en geloof niet aanwezig zijn, andersgelovigen worden achtergesteld, geïntimideerd en zelfs vervolgd, minderheidsgroepen nog steeds niet worden erkend (denk aan de strijd der Koerden), etc. etc. etc...quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:13 schreef dekrakeling het volgende:
Goede zet van Balkenende.
Turkije kan nu zelfs zelf eisen gaan stellen aan het onderhandelingsproces. Dat bijna drie kwart van de europese inwoners tegen een mogelijke toetreding is gaat volledig aan deze knuppel voorbij. Binnenkort in dit theater: inflatie, islamitische normen en nog meer geweldige culturele verrrijkkingen.
Voel jij je ff stoer zegquote:
Die VN-macht die er nu ook al zit om dat boevenstaatje van de geciviliseerde wereld te scheiden had dan voor nuttigere dingen ingezet kunnen worden. Waar een wil is, is een weg. Die wil was er duidelijk niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:19 schreef ClioSporT het volgende:
Zodat de grieken weer vrolijk verder konden gaan..![]()
hij bedoeld je zonnebril smillie. dat is het enige dat hij kan zeggen want je post klopt gewoon als een bus! maar dat wil hij niet zien dus daar gaat hij niet inhoudelijk op in.quote:
Het heeft nog niets aan actualiteit ingeboet - ondanks de vele mooie woorden - en dat wringt natuurlijk bij jou.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:42 schreef ClioSporT het volgende:
Hoofdletters, punten en komma's. Een zin beginnen met "maar".
Inhoudelijk genoeg?
Je wordt echt eentonig lucida. Stuur anders dat word documentje per mail naar ons, dan verwijs je er de volgende keer gewoon naar.
Kennelijk.quote:Op zondag 19 december 2004 00:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
Herhaling is cruciaal voor propaganda
Wat is er raar aan dat wanneer iets dat door 75% van de bevolking als positief wordt ervaren, namelijk niet meer als het loopjongetje van de EU te worden behandeld (NAVO, douane-unie) maar als volwaardig partner ook gevierd wordt? Ik hoor niet bij de groep mensen die zeggen dat Turkije 41 jaar heeft moeten wachten. Daarvoor heeft Turkije zelf veel te weinig gedaan om lid te worden. Maar het is ronduit hypocriet hoe hetzelfde volk wel goed genoeg werd geacht om te sterven voor de EU maar niet goed genoeg om erbij te horen.quote:Op zondag 19 december 2004 00:37 schreef lucida het volgende:
[..]
Het heeft nog niets aan actualiteit ingeboet - ondanks de vele mooie woorden - en dat wringt natuurlijk bij jou.
Trouwens is het jou ook opgevallen dat Erdogan, de toezegging tot een mogelijke toetreding tot de EU (in wezen een papieren tijger) in eigen land presenteert alsof hij in een klap van alle smet - die ook aan zijn handen kleeft - gezuiverd is?
Het Turkse volk onthaalt hem niet minder als een held die zojuist een grote slag heeft geslagen. Kennelijk hebben de Turken van hun eigen cultuur niet zo'n hoge dunk, want hoe anders kun je de buitenzinnige vreugde verklaren die zich van hun zo spontaan heeft meester gemaakt?
![]()
Daar heb je geen Turkije voor nodig, sterker nog, daarmee verklein je zelfs de kansen op succes. Ook Duitsland en Frankrijk en de UK zullen proberen om de macht te behouden en de invloed groot te houden. Dat wil Erdogan ook als je al ziet hoe die zich nu gedraagt.quote:Op zondag 19 december 2004 07:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Even een stelling erin gooien: Iedereen die de macht van de EU over de verschillende natie-staten wil verkleinen stemt toe met de toetreding van Turkije.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |