En dat is nou het leukequote:Op zondag 19 december 2004 20:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar het lijkt nog steeds allemaal erg onzeker.
quote:
Feli dan maarquote:Ik vond het vandaag wel leuk om te zien dat mijn cluppie in Groningen aan het voetballen was terwijl er wat sneeuw uit de lucht dwarrelde
Het mooie weer is dus van korte duur. Ik ben benieuwd hoeveel wind er uiteindelijk komt te staan.quote:BIJZONDERHEDEN: De kans op neerslag voor dinsdag is in alle
Uitvoer verder afgenomen. We houden het dan ook "op de meeste
plaatsen droog." De periode wo t/m vr verloopt winderig, hetgeen
ook in de Eps verdeling te zien is met kans op => 6 bft in de
Bilt van 20-30%. Van za tm ma geeft de Eps Tabel 20-30% kans op
sneeuwval van minimaal 1 cm. Kans op een langdurig sneeuwdek in
een groot deel van het land is echter niet groot. De temperatuur
komt in het overgrote deel van de Leden boven nul en MOS Tx ligt
rond 4 gr. Vanaf maandag is de spreiding in de T2m Pluim zeer
groot. Varierend van koude leden onder invloed van een rugas (-5
tot 0 gr) tot warme leden in een ZW-stroming van maritiem
tropische lucht (rond 10 gr)
quote:Tijdens de Kerstdagen guur weer met winterse
buien.
Ik moest ook al aan de binnenkant krabben...quote:Op maandag 20 december 2004 08:42 schreef JoeKurr het volgende:
Koud is het zeker, ik moest vanmorgen zelfs de autoramen aan de binnenkant krabben.
Weatherwatcher geeft hier voor Gilze-Rijen een Tact aan van -7,2
Nee, storm mag alleen bij gebrek aan beter, maar zoals de kaarten nu liggen biedt de periode na kerst toch wel wat potentieel dus dan heb ik liever dat die storm tot de zomer wacht.quote:Op maandag 20 december 2004 20:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik moest ook al aan de binnenkant krabben...
Maar goed, het is mij écht te rustig weer. Van mij mag er wel weer een flinke storm opsteken.
Dus mocht je in buurt zijn, doe er je voordeel mee.quote:op deze maandag fietste ik even naar het Leersumse Veld om te bekijken hoeveel ijs daar lag. Twee centimeter, dus te weinig. Maar in de komende dinsdagnacht gaat het 6 graden vriezen. Dat is misschien genoeg om 4 of 5 centimeter te halen. Dus morgen fiets ik er weer naar toe, met de schaatsen in mijn fietstas. Wie weet !
De kans is het grootst op de zuidelijke plas met dat eilandje. Want in de noordelijke plas bij de vogelhut lag vanmiddag nog een stukje open water.
Leersum? Dat is wel fietsbaarquote:Op maandag 20 december 2004 20:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, storm mag alleen bij gebrek aan beter, maar zoals de kaarten nu liggen biedt de periode na kerst toch wel wat potentieel dus dan heb ik liever dat die storm tot de zomer wacht.![]()
Trouwens, ik kreeg net een mail van de ijsvereniging:
[..]
Dus mocht je in buurt zijn, doe er je voordeel mee.
Ze zijn de minnen vergeten.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:51 schreef leviathanfd het volgende:
Volgens weeronline krijgen we een hittegolf.... Volgens mij gaat daar iets niet goed.
[afbeelding]
Nee, voordat het in Nederland een witte kerst is moet Siberië 5000 km naar het westen opschuiven.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:30 schreef Poerkie het volgende:
Krijgen we een witte kerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |