ja anders was ik voice over geworden maar niemand schijnt me te kunnen verstaanquote:Op zondag 19 december 2004 12:24 schreef SIGMA-X10 het volgende:
Ik vind sowieso dat Top Gear (en in mindere mate Fifth Gear) het altijd leuk weet te brengen. Die nederlandse autoprogramma's zijn allemaal hetzelfde: één lange reclame van één of ander aziatisch merk met een saaie presentator en een verschrikkelijke Michael Pilarchusiogklk (weet ik het hoe je die naam schrijf) 'voiceover' die echt in ELK nederlands autoprogramma voor komt.
Neen, geeft u mij maar Top Gear! Waar ze tenminste auto's durven af te zeiken..
Hebben ze geen programma over landbouwvoertuigen?quote:Op zondag 19 december 2004 13:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja anders was ik voice over geworden maar niemand schijnt me te kunnen verstaan
Dat komt helaas omdat hij zelf de producent is van RTL Autobagger en Reclame op Wielen (quote:Op zondag 19 december 2004 12:24 schreef SIGMA-X10 het volgende:
<knip>
en een verschrikkelijke Michael Pilarchusiogklk (weet ik het hoe je die naam schrijf) 'voiceover' die echt in ELK nederlands autoprogramma voor komt.
<knip>
Dat hebben ze juist goed gecast, JC voor de humor, Richard voor de ladies en James voor de oldtimersquote:Op zondag 19 december 2004 18:38 schreef seto het volgende:
Ik vind die James May er soms echt niet tussen passen
Precies, ze passen gewoon goed bij elkaar, vullen elkaar steeds aan. Al vind ik wel dat ze Richard en James ook wel wat meer aandacht mogen geven, ik bedoel, JC is vet, maar geef die andere geezers ook een kansquote:Op zondag 19 december 2004 18:52 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Dat hebben ze juist goed gecast, JC voor de humor, Richard voor de ladies en James voor de oldtimers
Dat was redelijk tenenkrommend jaquote:(die dikke van seizoen 1 vond ik nog erger)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |