ik heb wel respect voor je hoor, ik heb nu al een paar posts van je gelezen, en bij geen een heb ik helemaal het idee gehad dat ik de posts helemaal begrepen heb.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:30 schreef mvt het volgende:
[..]
neuh, tis meer als voorbeeld van hoe je met sommige users om zou gaan als mod. Toevallig reageer jij hier
Gelukkig niet. Dan zou Kastanova Veto hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:36 schreef petre86 het volgende:
ik neem aan dat gebande users die met klonen op fok komen geen stemrecht hebben ofwel?
Tuurlijk wel, zolang ze maar één keer stemmen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:36 schreef petre86 het volgende:
ik neem aan dat gebande users die met klonen op fok komen geen stemrecht hebben ofwel?
hoezo? ze mogen niet op het forum komen.. dus stemmen kan niet..quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:37 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zolang ze maar één keer stemmen.
Ook goedemorgen! Na 5000+ posts zou je toch onderhand de gemiddelde user wel moeten kennenquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoezo? ze mogen niet op het forum komen.. dus stemmen kan niet..
weet ik.. maar stem van gebande is onrechtmatig.. laten we maar zeggenquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ook goedemorgen! Na 5000+ posts zou je toch onderhand de gemiddelde user wel moeten kennen
Ik heb Danny's veto al tegen gehad en 1 veto is voorlopig wel even voldoendequote:Op zaterdag 18 december 2004 01:37 schreef HTT-Thalan het volgende:
Gelukkig niet. Dan zou Kastanova Veto hebben.
*ril*
Kruip terug onder de steen waar je vandaan kwam.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoezo? ze mogen niet op het forum komen.. dus stemmen kan niet..
ik lig al in bedquote:Op zaterdag 18 december 2004 02:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Kruip terug onder de steen waar je vandaan kwam.
Eeh, dat moet je eigenlijk in het stemtopic doen. Staat hier ook ergens.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:15 schreef toiletseatgirl het volgende:
Ik stem op Bupatih
waarom leest niemand dat!quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Verhip !
En ik heb in die mail jou ook nog eens aanbevolen, kun je het geloven?
En drie minuten later stemt ie.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:55 schreef ShaoliN het volgende:
Ik twijfel nog tussen HTT-Thalan, Bupaith en Kreator. Mijn rekeningnummer is per mail verkrijgbaar. Benieuwd wie het meest overtuigend is.
Dit komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:32 schreef Dagonet het volgende:
Een crewlid zeikt iemand nodeloos af in een topic, wat doe je?
A) Je opent op hoge poten een discussie achter de schermen?
B) Je laat hem rücksichtlos bannen, flikker op, crew of geen crew, er zijn grenzen
C) Je wacht het even af en massdelete na afloop, even kijken uit wat voor hout de user gesneden is.
Meen je dat nouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |