Blijft een boeiende vraag.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:01 schreef dekrakeling het volgende:
[..]
Waar ga je heen verhuizen dan ?
Dat is natuurlijk grote onzin.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Blijft een boeiende vraag.
Want alhoewel we schuiven, is NL met afstand nog steeds het meest linkse land, zover ik weet op de wereld.
Dit meen je toch niet serieus ?quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:10 schreef Sportscub het volgende:
Janmaat is overleden een tijdje geleden.
Hij zou nu niet eens zo extreem zijn als je z`n uitspraken en partijprogramma zou bekijken.
Ik denk dat ik gewoon weer LPF stem.
Laatse keer op Mat; laatste keer voor Pim (puur voor m`n gevoel)
Daarbij zou ik Mat echt wel graag terugzien in de kamer; hulde voor die man!
Ik zat te denken aan canada? Al wordt het daar ook minder vriendelijk?quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:06 schreef dekrakeling het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk grote onzin.
Euhm......quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan canada? Al wordt het daar ook minder vriendelijk?
Vertel ens?
Je vergeet mogelijk België waar momenteel het linkse establisment nog politiek mandaat heeft. Gezien daar een deel van de bevolking behoorlijk is overbevraagd zal het een kwestie van tijd zijn voordat zich daar een ander politiek evenwicht uitkristalliseert. Tot die tijd is België naar mijn idee politiek meer links dan Nederland. Verder heb je dan nog Duitsland en Frankrijk. In beide landen valt eveneens de koers naar een ander politiek evenwicht waar te nemen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Blijft een boeiende vraag.
Want alhoewel we schuiven, is NL met afstand nog steeds het meest linkse land, zover ik weet op de wereld.
Tenzij je naar Cuba gaat, natuurlijk, of N-Korea
Mooi, biezen pakken en nooit meer terug komen dan.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wales, waar we al een huis hebben.
Nu ook nog het stemrecht voor Nederlanders in het buitenland afschaffen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:27 schreef dekrakeling het volgende:
Mooi, biezen pakken en nooit meer terug komen dan.
Aan notoire zeikerds hebben we in dit land geen behoefte.
Misschien een afgang maar samen hebben ze het toch slim gedaan. Apart krijgen ze in totaal meer stemmen dan als Wilders bij de VVD was gebleven.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:33 schreef Sidekick het volgende:
Mocht Wilders groter worden dan de VVD bij de komende verkiezingen, zal dat best wel een afgang zijn voor de VVD. En dan is de trek in samenwerking niet echt aanwezig, zo schat ik.
Ik ga niet weg hoor - wil wel eens meemaken hoe het is om onder een fascistische leider te leven.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Even zonder grappen? Ja, dan beschouw ik Nederland als moreel failliet en emigreer ik. Iemand die wat mij betreft geen haar beter is als Janmaat als premier? Daar wil ik niet bij horen.
We laten je niet eens gaan. Lijden zal je onder een echt rechts kabinet.quote:Op zondag 19 december 2004 00:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga niet weg hoor - wil wel eens meemaken hoe het is om onder een fascistische leider te leven.
quote:Op zondag 19 december 2004 00:11 schreef SCH het volgende:
[..]
hoe het is om onder een fascistische leider te leven.
goedzo dame, laat de kortzichtigen maar wat ze willen denken.quote:
quote:Op zondag 19 december 2004 00:25 schreef popolon het volgende:
[..]
goedzo dame, laat de kortzichtigen maar wat ze willen denken.
Zo goed ?
Ik zie de SP niet 1-2-3 de verkiezingen winnen.quote:Op zondag 19 december 2004 00:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga niet weg hoor - wil wel eens meemaken hoe het is om onder een fascistische leider te leven.
Gefeliciteerd. de meest absurde uitspraak die ik deze week op het forum gelezen heb.quote:Op zondag 19 december 2004 13:26 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik zie de SP niet 1-2-3 de verkiezingen winnen.
Je voelt je aangesproken?quote:Op zondag 19 december 2004 17:10 schreef TheMarco het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. de meest absurde uitspraak die ik deze week op het forum gelezen heb.
Nou, zover zal het niet komen denk ik.quote:Op maandag 20 december 2004 12:22 schreef Foo_niks het volgende:
Nee,al zou hij er recht op hebben dan zal de gevestigde wanorde wat er nu zit het op alle mogelijke manieren verhinderen en zal alles op alles gezet worden om het eigen stoeltje te verdedigen.
Interviewtje mediapark tegen die tijd gesponsert door..........
Graag zelfs, 90% daarvan gaat naar de rechterkant van het spectrum namelijkquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:24 schreef PJORourke het volgende:
Nu ook nog het stemrecht voor Nederlanders in het buitenland afschaffen.
Nee, het ontbreekt Wilders aan charisma. Daar komt nog bij dat kiezers uiteindelijk toch liever voor de bekende partij kiezen. Toen men Paars zat was, kwam Fortuyn weliswaar op 26 zetels, maar het CDA groeide explosief, naar meer dan 40 zetels. Nu zien we precies hetzelfde: de kiezer is het huidige kabinet spuugzat (waar Paars 8 jaar voor nodig had, presteert Balkenende in 2,5 jaar) en wijkt uit. Er is een Wilders die wat stemmen trekt, maar de massa kiest voor de PvdA.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:10 schreef dekrakeling het volgende:
zou Wilders het straks met zijn lijst tot grootste partij kunnen schoppen ?
"er is een wilders die wat stemmetjes trekt"quote:Op woensdag 22 december 2004 10:43 schreef dVTB het volgende:
[..]
Nee, het ontbreekt Wilders aan charisma. Daar komt nog bij dat kiezers uiteindelijk toch liever voor de bekende partij kiezen. Toen men Paars zat was, kwam Fortuyn weliswaar op 26 zetels, maar het CDA groeide explosief, naar meer dan 40 zetels. Nu zien we precies hetzelfde: de kiezer is het huidige kabinet spuugzat (waar Paars 8 jaar voor nodig had, presteert Balkenende in 2,5 jaar) en wijkt uit. Er is een Wilders die wat stemmen trekt, maar de massa kiest voor de PvdA.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |