Dat bedoelde ik dus eigenlijk met mijn langere posting. Er is geen programma, hij heeft alleen een paar interviews en wat populistische uitspraken. Eerst maar eens een tijdje zichzelf bewijzen in de opositie lijkt me.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:31 schreef Philosocles het volgende:
Wilders heeft nog amper kunnen bewijzen dat hij meer is dan een soort Pim-wannabee. Om dat aan te tonen moet hij eerst een geloofwaardige partij uit de grond kunnen stampen. Voor die tijd is het onrealistisch hem hoger in te schatten dan een handvol zetels.
Gut och gut wat een wroeging...quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:30 schreef Fixxxer het volgende:
Neen het volk is te stom en stemt en massa op wouter... hopeless
De PvdA is net zo populistisch bezig, de jonge generatie betaald de kosten van hun plannen voor de ouderen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:33 schreef maartena het volgende:
Dat bedoelde ik dus eigenlijk met mijn langere posting. Er is geen programma, hij heeft alleen een paar interviews en wat populistische uitspraken.
Volgens mij meer de 'rijkere generatie' en de 'vervuilende generatie' aangezien het begrotingstekort bij de tegenbegrotingen van de PvdA hetzelfde was.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:36 schreef Steijn het volgende:
[..]
De PvdA is net zo populistisch bezig, de jonge generatie betaald de kosten van hun plannen voor de ouderen.
Een KANS MAKEN om de grootste te worden kan iedereenquote:Zou Wilders een kans kunnen maken om de grootste te worden
De PvdA heeft nog nooit een stem van mij ontvangen.....Maar zij hebben in ieder geval regeringservaring, een duidelijk partij programma, en standpunten waar het volk iets mee kan. Als Wilders kans wil maken op een paar zetels dan dient ie toch eerst een fatsoenlijk partij programma te hebben.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:36 schreef Steijn het volgende:
De PvdA is net zo populistisch bezig, de jonge generatie betaald de kosten van hun plannen voor de ouderen.
Nou, ik denk dat dat niet helemaal waar is. Denk bijvoorbeeld eens aan de SGP........quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:42 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Een KANS MAKEN om de grootste te worden kan iedereen
De Pvda dankt het leeuwendeel van haar (potentiele) kiezers momenteel aan Wouter Bos en niet aan hun inhoudelijk program. Dat dit zo is, werd laatst nog maar eens onderschreven in een groot en breed artikel in de Volkskrant. Als Bos een fout maakt, of zelfs helemaal wegvalt, stort de PvdA denk ik als een plumpudding in elkaarquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:52 schreef maartena het volgende:
[..]
De PvdA heeft nog nooit een stem van mij ontvangen.....Maar zij hebben in ieder geval regeringservaring, een duidelijk partij programma, en standpunten waar het volk iets mee kan.
Er zijn zat rechtse/conservatieve standpunten te bedenken waar Wilders het over kan gaan hebben. Vooral op de thema's migratie en veiligheid zal hij denk ik goed weten te scoren.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:55 schreef Harry_Sack het volgende:
Waar zou Wilders het nog over moeten hebben als blijkt dat Turkije moeiteloos tot de EU wordt opgenomen?
Welke schertsvertoning ?quote:Die schertsvertoning die hij de laatste dagen heeft opgevoerd, begint voor een hoop mensen al op te vallen als schijnheilig.
Dat klopt, en hier zal denk ik ook heel veel van afhangen voor het al dan niet slagen van de toekomstige partij van Wilders.quote:Wilbers moet nog maar eens voor elkaar zien te krijgen dat hij een achterban kan kweken. Ik zie het niet gebeuren in elk geval.
Na 2002 en het huidige politieke klimaat ben ik daar niet zo zeker meer van........quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:01 schreef TheMarco het volgende:
Nederlanders roepen altijd van alles bij peilingen. Als de storm geluwd is en er weer verkiezingen zijn haalt ie niet meer dan een paar zetels. De meeste mensen kiezen uiteindelijk toch wel weer voor hun 'vaste partij'.
Mijn kloon alert gaat af ...quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:04 schreef dekrakeling het volgende:
[..]
Na 2002 en het huidige politieke klimaat ben ik daar niet zo zeker meer van........
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:05 schreef Koos Voos het volgende:
Hij wordt in ieder geval groter als de marge partijtjes SP, Groen Links , D66 ect.
Wellicht met een medewerking van BV een Peter R en een Ayaan, een Eerdmans ect. zal hij zelfs de VVD kunnen verslaan.
Ik neem aan dat je zelf al wat meer gepresteerd hebt dan Geert Wilders, een volksvertegenwoordiger die al zes jaar in de kamer zat voor de VVD.. Waarom niet gewoon het laatdunkende achterwege gelaten (tenzij goed onderbouwd) en gewoon ingegaan om de argumenten of sentimenten die de man aanvoert?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:26 schreef Notoire_Gek het volgende:
Over een paar maanden is Wilders net zo'n zielig figuur als dat manisch depressieve wijf die uit de LPF werd gekegeld. Ben ff de naam van dat hysterische wijf kwijt. Wilders is een soortgelijke dwaas......een wannebe Fortuyn, maar super matig als je hem hoort praten. Niks dus.
Niet van harte, maar dat is eigenlijk ook het standaardtrucje van de VVD om veel verkiezingspunten binnen te slepen bij de formatie.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:14 schreef Landmass het volgende:
Vraag is, zou de VVD wel met hem willen samenwerken in een evt kabinet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |