quote:Op maandag 20 december 2004 15:42 schreef BwennieBren het volgende:
Ach die, is van het weekend op TV geweest als ik me niet vergis zondagochten op N1. Ik ben hem vergeten op te nemen dus...
Alleman?
En nogwel een Nederlandse erbij!quote:Op maandag 20 december 2004 16:09 schreef dolle_hond het volgende:
jennifer tilly
jennifer grey
jennifer willems
jennifer garner
jennifer lopez
jennifer aniston
jennifer connely
jennifer jason leigh
de vpro gids had het wel goedquote:Op maandag 20 december 2004 15:54 schreef dolle_hond het volgende:
hij was zaterdagnacht rond kwart over 12 oid op tv. de vara-gids gaf echter aan dat Les Convoyeurs attendent zou komen en die wilde ik tapen. Alleman heb ik al diverse keren gezien.
twee goed, titel nietquote:Op maandag 20 december 2004 21:18 schreef BwennieBren het volgende:
TC = Tony Curtis
JL = Jack Lemon
Some like it hot?
Ik denk dat je The Great Race bedoeld......quote:Op maandag 20 december 2004 23:21 schreef hornage het volgende:
mmmm, films met die twee samen...pfffff, the big race ofzo spelen ze toch ook samen in?
zoals luka al zegtquote:Op maandag 20 december 2004 23:21 schreef hornage het volgende:
mmmm, films met die twee samen...pfffff, the big race ofzo spelen ze toch ook samen in?
Scherpe analyse.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
MasterWouter is weg lijkt het wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |