twee goed, titel nietquote:Op maandag 20 december 2004 21:18 schreef BwennieBren het volgende:
TC = Tony Curtis
JL = Jack Lemon
Some like it hot?
Ik denk dat je The Great Race bedoeld......quote:Op maandag 20 december 2004 23:21 schreef hornage het volgende:
mmmm, films met die twee samen...pfffff, the big race ofzo spelen ze toch ook samen in?
zoals luka al zegtquote:Op maandag 20 december 2004 23:21 schreef hornage het volgende:
mmmm, films met die twee samen...pfffff, the big race ofzo spelen ze toch ook samen in?
Scherpe analyse.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
MasterWouter is weg lijkt het wel...
quote:Op dinsdag 21 december 2004 13:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Christopher Lloyd in vermomming?
TOPquote:Op woensdag 22 december 2004 09:07 schreef dolle_hond het volgende:
ik dacht al: die intre kon het wel eens goed hebben.
laten we ff op m wachten, anders gooi ik rond 10 uur wel in
mr_anonimous +1quote:Op woensdag 22 december 2004 10:55 schreef mr_anonimous het volgende:
American Pie?
Nee, geen virandes. Mexicaans/Amerikaans slangwoord voor vriend of stoere gast. Het zou dus ook gekke stoere gasten kunnen betekenen.quote:
Vatos Locos idd. Wat is dan de letterlijke vertaling?quote:Op woensdag 22 december 2004 14:00 schreef hornage het volgende:
op z'n allerslechtste spaans dan:
vato loco?
komt door jouquote:Op woensdag 22 december 2004 15:05 schreef Dopekoe het volgende:
LIgt het aan mij of duurt het tegenwoordig veel langer om een trivia topic vol te maken ?
sorry voor late reactie maarquote:Op woensdag 22 december 2004 14:14 schreef mr_anonimous het volgende:
My Neighbour Chitoro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |