Op DPZ beweerde iemand dat het om een nieuwe Ixus zou gaan, mede omdat die precies 10 jaar geleden werd gelanceerd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
Every legend has a beginning
Geen idee, ik zie ze steeds rond de 750-850¤ staan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:40 schreef tomster het volgende:
wat zou ik nog voor mijn Canon EOS 20D kunnen vangen? 13 maanden oud en incl 1 gb Sandisk Ultra II
Dan is het misschien wel handig om de 20D als tweede body te houden. Als je zo professioneel met fotografie bezigt bent, dat je een 5D nodig hebt, dan lijkt me dat zeker geen overbodige luxe.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:05 schreef tomster het volgende:
ik ga 5D
Wat wil jij gaan doen (qua foto's maken) en welk objectief zit bij je kit?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:34 schreef rudedeltadude het volgende:
Hallo FOT'ers,
Ik ben van plan om na mijn salaris een 350D-kit aan te schaffen.
Nu zit ik alleen met de vraag: Ik heb de volgende maand echt alleen het geld voor de 350 kit (uiteraard incl geheugenkaartje en tas).
Nu is mijn vraag, kan ik me een maand vermaken met alleen de kit, of raden jullie me aan om nog een maandje verder te sparen en dan direct een 350d kit met een lens met groter zoombereik aan te schaffen?
Is dat de enige lens die je hebt?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:30 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik snap het hele gedoe van die kitlens ook niet zo. Natuurlijk is het maar een licht ding, een plastic lens. Maar over de kwaliteit heb ik nooit te klagen gehad, contrast en kleuren zijn heerlijk met die 18-55.
Er schijnt nogal wat kwaliteitsverschil in te zitten, zeker in de kitlens die met de 350D wordt/werd meegeleverd. Ik ben er zelf ook zeer tevreden mee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:30 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik snap het hele gedoe van die kitlens ook niet zo. Natuurlijk is het maar een licht ding, een plastic lens. Maar over de kwaliteit heb ik nooit te klagen gehad, contrast en kleuren zijn heerlijk met die 18-55.
Ja, vandaar dat ik de meeste foto's in het macro topic postquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is dat de enige lens die je hebt?
Oow, ben jij dat!quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:41 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik de meeste foto's in het macro topic post![]()
Is die 70-200 zo slecht dan? Zo goedkoop lensje is't niet meen ik.quote:Dus nee niet de enige, maar ook niet de slechtste als ik alleen naar de kleurenweergave kijk. Het contrast tss groen gras en blauwe lucht valt met de 18-55 beter mee dan met bv. m'n 70-200 van sigma.
*KWIJL*quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
uhmzz.. het bericht/ gerucht is weer gedelete...
maar wat er stond was:
1D mark III met digic III processor, 22mp, en een grotere chip dan 35mm (middenformaat). Er komen nieuwe lenzen voor (EF-Ls) en in "gecropte" vorm (dank je nikon) kan je er EF-lenzen opkwijt met sensor grote van 12 MP.
het bericht schijnt ook al eens op het forum van DPreview te hebben gestaan en is daar ook weggehaald ...
canon wil de geruchten de kop in drukken voor de 24ste ... ??? (!)
edit: owja. en ISO 3200 in 22mp stand, ISO 6400 in gekropte stand (H-versie)...
Ik heb altijd dat hij moeite heeft scherp te stellen met weinig licht en over het algemeen vind ik hem minder mooie foto's dan mijn andere lenzen maken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:30 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Inderdaad, maak maar eens een foto met een goeie lens, en vergelijk ze. Snellere focus en nauwkeuriger, scherper, etc.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb altijd dat hij moeite heeft scherp te stellen met weinig licht en over het algemeen vind ik hem minder mooie foto's dan mijn andere lenzen maken.
hmzz.. ja. maar waarom werd het bericht dan verwijderd van het forum op dpreview (en van die gerenomeerde site in duitsland)? Moet dan toch wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:10 schreef horney_dorney het volgende:
..."where people don't speak English"
Yeah right, duidelijke hoax dus!![]()
Definieer je vraag even beterquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Even een vraagje, wat vinden jullie van de Canon 430EX 430 Speedlite Flash 20D 30D 350D 5D Camera?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |