Hoeveel denk je in totaal kwijt te zijn om hem te vervangen?quote:Op maandag 20 september 2004 17:46 schreef Moody het volgende:
Ik ga ook binnenkort mijn 10D vervangen voor een 20D. (Kleine update, maar belastingtechnisch gunstig, dus doe ik het maar gewoonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
leg eens uit als je wil?quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:55 schreef Moody het volgende:
1349 bij http://www.camcorner.nl/om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trouwens: het verschil tussen 10D en 20D is een stuk kleiner dan het verschil tussen D60 en 10D in mijn ogen.
inderdaadquote:Op maandag 20 september 2004 17:46 schreef Moody het volgende:
Zou trouwens leuk zijn dat dit het algemene 20D topic kan worden.
zie boven en graag gedaanquote:Dus de vraag aan de ts om wat algemene info over de 20D en een aantal links in zijn openingspost te plaatsen. Alvast bedanktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan een EOS300D dat nou niet?quote:Op woensdag 22 september 2004 02:29 schreef Hezhi het volgende:
mijn eerste eigen foto's met deze camera (vanuit het hotel geuptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alle foto's uit londen dus...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
niet super bijzonder, maar toch een paar eos20D foto'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vast wel, kwaliteit van de foto zal niet aan de camera liggen maar eerder aan de fotograafquote:Op woensdag 22 september 2004 02:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
Kan een EOS300D dat nou niet?
Nou ja, dat blijf je toch hebben. De belangrijkste dingen die er te verbeteren zijn, worden als eerste verbeterd in een serie. Van D30 naar D60 had je bijv. een verdubbeling van het aantal mp's, dát was pas een reden om over te stappen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:56 schreef jeredboxman het volgende:
[..]
leg eens uit als je wil?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
300D kan hetzelfde. Zelfs een P&S camera kan hetzelfde resultaat opleveren.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:33 schreef Steijn het volgende:
Kan een EOS300D dat nou niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn eerste nachtopname met mijn niewe toestel (Eos 20D)quote:Op woensdag 22 september 2004 11:10 schreef Paxlie het volgende:
Het meeste verschil in kwaliteit camera zie je vaak bij nachtshots. Je ziet het dan vaak aan de ruis en dergelijke. Een foto van een brug maken kan in principe iedereen. Een foto van een brug bij nacht met de verlichting erbovenop mooi kleurvol in beeld is al heel wat andersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was het om 20.30u engelse tijd al zo donker dan?quote:Op woensdag 22 september 2004 17:58 schreef berc het volgende:
Shooting Date/Time
21-9-2004 21:30:16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop