abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24041476
Achtelijk wijf!
  vrijdag 17 december 2004 @ 18:20:06 #27
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_24041480
Mee oneens.

Als mensen zich dood willen roken, prima. The more the merrier. Als ik er maar geen last van heb.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24041535
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 18:20 schreef Verbal het volgende:
Mee oneens.

Als mensen zich dood willen roken, prima. The more the merrier. Als ik er maar geen last van heb.

V.
Je gaat nooit naar cafés of restaurants?
pi_24041953

botox zeker ..
pi_24041981
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 18:45 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]

botox zeker ..
Even posten op de frontpage.
  vrijdag 17 december 2004 @ 20:08:58 #31
136 V.
pi_24044060
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 18:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je gaat nooit naar cafés of restaurants?
O, ja hoor. Hoezo?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24044281
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:08 schreef Verbal het volgende:

[..]

O, ja hoor. Hoezo?

V.
Dan kom je er niet onderuit om er last van te hebben.
Ik ga graag naar cafes enzo en neem de rook voor lief en heb er ook nauwelijks last van, maar soms blijft het irritant wanneer een roker naast je staat en die rook zo in je nek of gezicht blaast.
pi_24044315
Geenstijl na kletsen is zooooo 2004 .
Gelukkig ist bijna voorbij .
  vrijdag 17 december 2004 @ 20:41:29 #34
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24044846
Voor maar dan ook tegen de volgende "genotsmiddelen:

Alcohol (mensen zijn vaak irritant als ze teveel op hebben)
Knoflook en uien (mensen stinken als ze dat gegeten hebben)
Sport (mensen stinken als ze gesport hebben, en gebleseerde mensen kost ook veel geld)
Vet (kost de maatschappij alleen maar veel geld (zieketekosten))
Caffiene (worden mensen alleen maar hyper van)
Suiker (wordt je hyper van en slecht voor je gezondheid, dus ziekenhuiskosten)
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  vrijdag 17 december 2004 @ 20:44:03 #35
136 V.
pi_24044910
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dan kom je er niet onderuit om er last van te hebben.
Klopt. Maar waar zeg ik dan dat ik er onderuit kom? Ik zeg alleen dat ik er geen last van WIL hebben.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24045110
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:44 schreef Verbal het volgende:

[..]

Klopt. Maar waar zeg ik dan dat ik er onderuit kom? Ik zeg alleen dat ik er geen last van WIL hebben.

V.
Dat heb je inderdaad nergens gezegd.
Maar WIL je er geen last van hebben, dan ben je eigenlijk gedwongen om niet naar zulke gelegenheden te gaan, want je krijgt dat simpelweg wel last van de rook. Niet altijd, maar af en toe wel.
  vrijdag 17 december 2004 @ 20:55:08 #37
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24045138
Geenstijl zal wel weer losgaan op dit bericht
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24045175
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:41 schreef Knarf het volgende:
Voor maar dan ook tegen de volgende "genotsmiddelen:

Alcohol (mensen zijn vaak irritant als ze teveel op hebben)
Knoflook en uien (mensen stinken als ze dat gegeten hebben)
Sport (mensen stinken als ze gesport hebben, en gebleseerde mensen kost ook veel geld)
Vet (kost de maatschappij alleen maar veel geld (zieketekosten))
Caffiene (worden mensen alleen maar hyper van)
Suiker (wordt je hyper van en slecht voor je gezondheid, dus ziekenhuiskosten)
Je rookt? Je schiet namelijk niet voor niets door tot in het belachelijke. Je vergeet overigens nog de autorijders en de industrie.
Laten we maar eerst beginnen met nicotine. Daarna zien we wel verder.
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 21:07:34 #39
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24045379
Zucht, wat een eng wijf.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:12:42 #40
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24045492
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je rookt? Je schiet namelijk niet voor niets door tot in het belachelijke. Je vergeet overigens nog de autorijders en de industrie.
Laten we maar eerst beginnen met nicotine. Daarna zien we wel verder.
Ja ik rook, en drink en eet knoflook en uien en vet en suiker en drink caffiene. En sporten doe ik niet.

Maar alcohol is dus minder gevaarlijk dan nicotine (alcohol staat op de harddrug lijst)?

En hoe het nu geregeld is vind ik het best hoor (prijs mag misschien iets naar beneden ). Niet roken in openbare gebouwen of op je werk vind ik wel normaal.
Cafe's zijn particulier bezit, dus ik vind dat de eigenaren het zelf mogen weten of je er mag roken of niet. Maar het rare isdat er geen cafe's (en haast geen restaurants) zijn waar je niet mag roken. Hoe zou dat toch komen?

Met roken heb je een hogere kans op ziekten. Met alcohol ook, met vet ook. Met gokken kun je jezelf ook in de vernieling helpen. Ook maar laten inenten dus?

Mensen laten zich nu inenten tegen iets wat niet alleen een gevaar is voor henzelf, maar voor hun hele omgeving. Met sigareten kun je ook een gevaar zijn voor je omgeving, maar je kunt daar wel afspraken over maken. Tegen ziekten is dat wat lastiger.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:50:14 #41
136 V.
pi_24047760
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat heb je inderdaad nergens gezegd.
Maar WIL je er geen last van hebben, dan ben je eigenlijk gedwongen om niet naar zulke gelegenheden te gaan, want je krijgt dat simpelweg wel last van de rook. Niet altijd, maar af en toe wel.
Daarom ga ik ook niet al te vaak meer naar de kroeg. In een restaurant is het over het algemeen wel mogelijk om (redelijk) rookvrij te zitten.

Magoed, ik vind het een onsmakelijke gewoonte, maar om mensen nou te vaccineren tegen roken komt op mij toch wel veel te eugenetisch over. Een soort Brave New World.

Laat mensen zelf de keuze (al zijn er teveel te stom om er vanaf te blijven).

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24047899
Ik heb 'ja' gestemd, maar eigenlijk ben ik niet zo voor een verplichting. Laat die kids ervoor kiezen als ze een jaar of acht zijn. Op die leeftijd zijn bijna alle kinderen nog wijs genoeg om te weten dat roken vies en stom is.
pi_24047986
geef trudy prins een injectie met lucht....

zo, misschien kom ik nu ook op tv

belachelijjk. Rokers doen het vrijwillig, om er bij te horen. Ze moeten het helemaal zelf weten.
pi_24048415
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:01 schreef HeyFreak het volgende:
geef trudy prins een injectie met lucht....

zo, misschien kom ik nu ook op tv

belachelijjk. Rokers doen het vrijwillig, om er bij te horen. Ze moeten het helemaal zelf weten.
In hoeverre 'besluit' een kind van 12, 13, 14 jaar 'bewust' en 'vrijwillig' om te gaan roken?
pi_24048823
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

In hoeverre 'besluit' een kind van 12, 13, 14 jaar 'bewust' en 'vrijwillig' om te gaan roken?
Idd ze doen het onbewust en onder bedrijging
pi_24049346
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 17:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat is het volgende? Een vaccin tegen lelijke mensen?
Is dit een argument?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zaterdag 18 december 2004 @ 00:02:18 #47
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24049531
Als ze achttien zijn, kunnen mensen wel kiezen voor zo'n anti-tabakspuitje. Maar niet bij kleine kinderen. Ik begrijp dat ouders het beste voor hun kinderen willen, maar zo'n spuitje is absoluut onnodig en er is geen enkele medische noodzaak om dit aan kinderen op te dringen. Principieel op tegen.

Gelukkig brengt Trudy Prins dit idee naar voren, waardoor het hele idee bij voorbaat een nog negatievere lading krijgt.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_24050018
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

nou, ik neem aan dat ze wel doorhebben dat ze een sigaret in hun handen hebben. Ik heb het ook geprobeerd omdat mijn vriendjes het ook deden. Ik ging er niet mee door omdat ik het gewoon ranzig vond en schijt had aan wat die anderen van me dachten. Jammer dat veel kinderen niet zo denken...
pi_24050541
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 17:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Op de site staan financiele gegeven van die club van 2002:
[ code verwijderd ]

Fijn, zo'n overheid die clubs financiert om vervolgens weer de publieke opinie te masseren waarna er in politiek Den Haag weer het nodige geregeld kan worden.
Betalen de rokers zelf....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_24051007
Trudy zou Huxley's Brave New World eens moeten lezen voor inspiratie. Volgens mij is de samenleving in dat boek haar ideale samenleving.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')