Je gaat nooit naar cafés of restaurants?quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:20 schreef Verbal het volgende:
Mee oneens.
Als mensen zich dood willen roken, prima. The more the merrier. Als ik er maar geen last van heb.
V.
Even posten op de frontpage.quote:
O, ja hoor. Hoezo?quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je gaat nooit naar cafés of restaurants?
Dan kom je er niet onderuit om er last van te hebben.quote:
Klopt. Maar waar zeg ik dan dat ik er onderuit kom? Ik zeg alleen dat ik er geen last van WIL hebben.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:18 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dan kom je er niet onderuit om er last van te hebben.
Dat heb je inderdaad nergens gezegd.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Klopt. Maar waar zeg ik dan dat ik er onderuit kom? Ik zeg alleen dat ik er geen last van WIL hebben.
V.
Je rookt? Je schiet namelijk niet voor niets door tot in het belachelijke. Je vergeet overigens nog de autorijders en de industrie.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:41 schreef Knarf het volgende:
Voor maar dan ook tegen de volgende "genotsmiddelen:
Alcohol (mensen zijn vaak irritant als ze teveel op hebben)
Knoflook en uien (mensen stinken als ze dat gegeten hebben)
Sport (mensen stinken als ze gesport hebben, en gebleseerde mensen kost ook veel geld)
Vet (kost de maatschappij alleen maar veel geld (zieketekosten))
Caffiene (worden mensen alleen maar hyper van)
Suiker (wordt je hyper van en slecht voor je gezondheid, dus ziekenhuiskosten)
Ja ik rook, en drink en eet knoflook en uien en vet en suiker en drink caffiene. En sporten doe ik niet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je rookt? Je schiet namelijk niet voor niets door tot in het belachelijke. Je vergeet overigens nog de autorijders en de industrie.
Laten we maar eerst beginnen met nicotine. Daarna zien we wel verder.
Daarom ga ik ook niet al te vaak meer naar de kroeg. In een restaurant is het over het algemeen wel mogelijk om (redelijk) rookvrij te zitten.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:53 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad nergens gezegd.
Maar WIL je er geen last van hebben, dan ben je eigenlijk gedwongen om niet naar zulke gelegenheden te gaan, want je krijgt dat simpelweg wel last van de rook. Niet altijd, maar af en toe wel.
In hoeverre 'besluit' een kind van 12, 13, 14 jaar 'bewust' en 'vrijwillig' om te gaan roken?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:01 schreef HeyFreak het volgende:
geef trudy prins een injectie met lucht....
zo, misschien kom ik nu ook op tv
belachelijjk. Rokers doen het vrijwillig, om er bij te horen. Ze moeten het helemaal zelf weten.
Idd ze doen het onbewust en onder bedrijgingquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In hoeverre 'besluit' een kind van 12, 13, 14 jaar 'bewust' en 'vrijwillig' om te gaan roken?
Is dit een argument?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
![]()
Wat is het volgende? Een vaccin tegen lelijke mensen?
nou, ik neem aan dat ze wel doorhebben dat ze een sigaret in hun handen hebben. Ik heb het ook geprobeerd omdat mijn vriendjes het ook deden. Ik ging er niet mee door omdat ik het gewoon ranzig vond en schijt had aan wat die anderen van me dachten. Jammer dat veel kinderen niet zo denken...quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In hoeverre 'besluit' een kind van 12, 13, 14 jaar 'bewust' en 'vrijwillig' om te gaan roken?
Betalen de rokers zelf....quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Op de site staan financiele gegeven van die club van 2002:
[ code verwijderd ]
Fijn, zo'n overheid die clubs financiert om vervolgens weer de publieke opinie te masseren waarna er in politiek Den Haag weer het nodige geregeld kan worden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |