Je kunt nu solliciteren, je kansquote:
Nope, ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:05 schreef Maerycke het volgende:
ZondeBlijft hij wel op TTK rondhangen?
Aha dat scheelde een paar secondenquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:03 schreef NorthernStar het volgende:
Was net te laat
[afbeelding]
Tnx. Dago!
[afbeelding]
Wat je een kans noemt.quote:
Ha, hoe weet je wat ik aan het luisteren wasquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
Just one shell and governments lose their nerve
Ka-pow, Die
They stubble and fall
Bye, bye
Backs to the wall
Aim high
We're having a ball
That's how we get the government we deserve
En weer een mod minder.
Dat valt me tegen Bansheeboy. Ik dacht dat ik je favo mod was.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dagonet was mijn inziens de beste mod op Fok!
Altijd onpartijdig, redelijk, eerlijk en zeer politiek correct, en absoluut nooit getrolled. Zulke mensen zijn nog schaars op Fok!. Ik en Dagonet waren nog een van de weinigen.
Dagonet tot ziens
Je zult me waarschijnlijk niet geloven, maar ik ben je echt vergeten. Voor mij zijn jullie (dus Daginet en Shaolin) een klasse appart, jullie weten hoe het echt hoortquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat valt me tegen Bansheeboy. Ik dacht dat ik je favo mod was.
Toeval? Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ha, hoe weet je wat ik aan het luisteren was?
Beetje dubbelop, niet?quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
draak ... Madonna
Zolang het in je moslimstraatje past.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dagonet was mijn inziens de beste mod op Fok!
Altijd onpartijdig, redelijk, eerlijk en zeer politiek correct, en absoluut nooit getrolled.
Nounou, het barst ervan hoor.quote:Zulke mensen zijn nog schaars op Fok!.
Stront gaat voor de bezem knul.quote:Ik en Dagonet waren nog een van de weinigen.
Missen zal ik hem niet, maar het ga je goed DonaldDuck.quote:Dagonet tot ziens
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:19 schreef Dagonet het volgende:
Even serieus.
Ik ga stoppen.
Vanaf medio januari werk ik een week of zes élk weekend een uur of twaalf tot vierentwintig. Met daar tussendoor géén vrij én waarschijnlijk ivm ziekte en personeels tekort nog een paar shifts van ook zoiets aan uren.
Daarna heb ik een baan waar én Fokken niet kan overdag én ik 's avonds veel moet gaan bijspijkeren (om maar niets te zeggen van de tikken op m'n vingers die ik sowieso al van m'n baas heb gehad wegens het Fokken).
En dat is niet te doen in NWS. NWS heeft fulltime mods nodig.
Ook TTK heeft van mij niet de aandacht gekregen die het nodig heeft, daar moet iemand komen die het kunst en theater gedeelte zwaar omhoog kan tillen, de boeken loopt prima, maar de rest is stukken minder.
Ik heb de afgelopen maanden heerlijk samengewerkt met Northernstar en Loedertje dat zal ik wel missen.
Dus, zodra er vervanging is wil ik back in black.
Met loeder zekerquote:
ssstttttquote:
Hebben jij en Dagonet een relatie ?quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
sssttttt
Je bent een fantastische minnaar man
(zal je hier als collega écht gaan missen)
Zelfs een buitenechtelijke! Dit worden stokslagen, of niet BansheeBoy?quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hebben jij en Dagonet een relatie ?
Overspel viert hoogtijquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hebben jij en Dagonet een relatie ?
Wat ?quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zelfs een buitenechtelijke! Dit worden stokslagen, of niet BansheeBoy?
Dat gaat niet werken harige kerelquote:Op zondag 19 december 2004 09:53 schreef HarigeKerel het volgende:
Zouden wij hem net als de Tokkies langzaam gaan vergeten?
Zeg, jij weet niet wie er zich allemaal plotseling aanmelden in mijn mailbox en op m'n ICQ listquote:Op zondag 19 december 2004 12:23 schreef Sidekick het volgende:
Zeg, gaat er nog eens iemand lobbyen om in beeld te geraken als nieuwe NWS-mod?
Hmmmm, misschien kom ik ook in wel aanmerking...... Ik zou om te beginnen om heel streng op te treden tegen islam aanhangers, homo's, linksen en meer van dat gespuis.quote:Op zondag 19 december 2004 12:23 schreef Sidekick het volgende:
Denk je dat NightH4wk of Kastanova een kans maken bij de FA's?quote:Op zondag 19 december 2004 12:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zeg, jij weet niet wie er zich allemaal plotseling aanmelden in mijn mailbox en op m'n ICQ list
Iedereen mag eens met een schone lei beginnen op den duurquote:Op zondag 19 december 2004 13:17 schreef Sidekick het volgende:
Denk je dat NightH4wk of Kastanova een kans maken bij de FA's?
Wat heeft het voor zin als je er toch mee door gaat ? Dagonet merkt er niks meer van, het zijn wij, de gewone eerlijke users, die er mee lastig gevallen wordenquote:Op zondag 19 december 2004 15:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zeg Dagonet, kun je me vergeven voor het rotzooi trappen e.d.?
Ik vroeg het niet aan jou, profeetje.quote:Op zondag 19 december 2004 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin als je er toch mee door gaat ? Dagonet merkt er niks meer van, het zijn wij, de gewone eerlijke users, die er mee lastig gevallen worden
jij hebt trollen in het kwadraat een nieuwe betekenis gegeven dus zeg jij maar niksquote:Op zondag 19 december 2004 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin als je er toch mee door gaat ? Dagonet merkt er niks meer van, het zijn wij, de gewone eerlijke users, die er mee lastig gevallen worden
Zeg, is BSB niet wat als modje? zijn er nog speciale eisen, dus bv het verplicht scheren van de baard? dan zou ik namelijk geen kans makenquote:Op zondag 19 december 2004 12:23 schreef Sidekick het volgende:
BullShitBoy als modquote:Op zondag 19 december 2004 19:37 schreef Drugshond het volgende:
BSB als modje voor Babes and Hunks... zie ik wel zitten.......
- Sorry collega.....
Waar heb jij het nou over ?quote:Op zondag 19 december 2004 19:13 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jij hebt trollen in het kwadraat een nieuwe betekenis gegeven dus zeg jij maar niks![]()
Dat zou ik niet weten, ik ben al maanden niet meer gebanned. Mods en admins weten nu dat mijn intentie zuiver isquote:hoe vaak heb je al een ban mogen ontvangen ?
Een mens krijgt wat hij verdientquote:en hoevaak had je een ban verdiend maar niet gekregen ?
Gij zijt slechts een Discipel van dwaalgasten als Dora en Akkersloot. Gaat heen en zondig niet meer.quote:Op zondag 19 december 2004 15:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zeg Dagonet, kun je me vergeven voor het rotzooi trappen e.d.?
Als ik morgen sterf, steft ik met een glimlach op mijn gelaat.quote:Op zondag 19 december 2004 23:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gij zijt slechts een Discipel van dwaalgasten als Dora en Akkersloot. Gaat heen en zondig niet meer.
LOL, je geeft gewoon toe dat je lelijk bentquote:Op zondag 19 december 2004 23:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als ik morgen sterf, steft ik met een glimlach op mijn gelaat.
Niet eens half zo lelijk als de gemiddelde islamiet.quote:Op zondag 19 december 2004 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, je geeft gewoon toe dat je lelijk bent
quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:54 schreef zurich het volgende:
dagonet of hoe je ook heet: deze speciaal voor u ontworpen
http://dagonet.youaremyfriend.com
Ja, en? Als je de titel leest zul je merken dat jouw post helemaal overbodig is.quote:Op maandag 20 december 2004 12:14 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik liiep niet erg warm voor Dagonet.
quote:
Jah zekerquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:42 schreef Sidekick het volgende:
Meki, als zodra jij mod wordt, krijgt de crew dan ook extra korting op producten uit de Meki-shop?
Dat klopt helaasquote:Op woensdag 22 december 2004 19:19 schreef Meh7 het volgende:
Bedankt Dagonet, Fok! zal nog lang moeten zoeken naar een goede vervanger.![]()
Dan blijft Dago dago dus ook nog een hele tijdquote:Op woensdag 22 december 2004 19:19 schreef Meh7 het volgende:
Ik denk het niet. Je hoeft niet ver te zoeken, maar ik wil wel gevraagd worden, ik vind het te laag om het zelf te vragenquote:
Dat werkt niet als je het zo zegtquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Je hoeft niet ver te zoeken, maar ik wil wel gevraagd worden, ik vind het te laag om het zelf te vragen
Hij is nu al zwart hoorquote:Op donderdag 23 december 2004 04:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan blijft Dago dago dus ook nog een hele tijd![]()
Maar Dago bedankt
Ga je mij nu stalken?quote:Op zondag 26 december 2004 00:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tijd voor jou en je maatjes een kruisverbrandingsmeet te organiseren niet soms?
quote:Op zondag 26 december 2004 21:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Broodjes schaap? Eerder gebakken zwijn
Hij zal wel moeten anders dien ik een banverzoek in voor alle onderdelen van fok, behalve NWSquote:Op zondag 26 december 2004 21:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
Blijf je nog rondzwerven in NWS Dagonet?
Ik ben nog niet officieel benaderd, maar in de wandelgangen heb ik opgevangen een goede kandidaat te zijnquote:Op zondag 26 december 2004 22:25 schreef Meki het volgende:
en wie wordt de Nieuwe Mod op NWS
Ahaquote:Op zondag 26 december 2004 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben nog niet officieel benaderd, maar in de wandelgangen heb ik opgevangen een goede kandidaat te zijn
quote:Op zondag 26 december 2004 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben nog niet officieel benaderd, maar in de wandelgangen heb ik opgevangen een goede kandidaat te zijn
Check je naam.quote:
De FA's en A's mailen (geen idee waarom zij je blauw maakten, wel een vermoeden waarom je weer zwart bent btwquote:
het was een grap dusquote:Op maandag 27 december 2004 12:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De FA's en A's mailen (geen idee waarom zij je blauw maakten, wel een vermoeden waarom je weer zwart bent btw)
quote:Op maandag 27 december 2004 12:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk was er weer alcohol in het spel.
Salamou 3alaikoem broeder Meki. Ik wil je als broeder oprecht adviseren om geen alcoholische dranken (wijn) en andere zaken die haraam zijn te verkopen in je Meki-Shop, moge Allah ons leiden insa Allahquote:
BSB heeft hier een punt, Meki..quote:Op maandag 27 december 2004 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Salamou 3alaikoem broeder Meki. Ik wil je als broeder oprecht adviseren om geen alcoholische dranken (wijn) en andere zaken die haraam zijn te verkopen in je Meki-Shop, moge Allah ons leiden insa Allah
NorthernStar is de beste hoor !quote:Op maandag 27 december 2004 14:51 schreef Monus het volgende:
Bedankt Dagonet, je was een goede moderator.
En, ja Loedertje... jij bent ook goede moderator hoor...
ik verkoop dat ook niet maar me Nederlandse Colleggaquote:Op maandag 27 december 2004 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Salamou 3alaikoem broeder Meki. Ik wil je als broeder oprecht adviseren om geen alcoholische dranken (wijn) en andere zaken die haraam zijn te verkopen in je Meki-Shop, moge Allah ons leiden insa Allah
Aha ik snap er ook niets vanquote:Op maandag 27 december 2004 17:43 schreef Sidekick het volgende:
Ik vond Meki een goede mod. Hij is gestopt op zijn hoogtepunt.
Ga jij eens wat minder civven man, hou je zeeën van tijd over.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:45 schreef Monidique het volgende:
Meki is mijn held.
Man, man, ik heb vandaag niet eesn gecivt. AAMOF, ik wou dat ik het had gedaan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ga jij eens wat minder civven man, hou je zeeën van tijd over.
Dan heb je na 17.00 dus tijd zat om te modden, na 00.00 neemt NorthernStar het over en kun je slapenquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:56 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, het is nogal moeilijk modden als je in een gekoelde cel groentedingen staat te verplaatsen van acht tot vijf,.
Die hebben ze wel gevonden in Sp3c, KlowJow en Mutant01. Een ijzersterk team waarmee te praten valt, de redelijkheid zelve met humor.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:19 schreef Meh7 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die hebben ze wel gevonden in Sp3c, KlowJow en Mutant01. Een ijzersterk team waarmee te praten valt, de redelijkheid zelve met humor.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |