Ex-Collega's hebben een streepje voor (en meer tijd om een topic te openen DUS eerderquote:Op zondag 26 december 2004 23:47 schreef Dagonet het volgende:
Mwach, collega's hebben eerste recht natuurlijk dus gooi maar dicht babe
Ochjee, ik wist dat je me aardig vond.quote:Op zondag 26 december 2004 23:47 schreef Dagonet het volgende:
... dus gooi maar dicht babe
Helaas, meeste stemmen gelden en de FA's en A's hakken uiteindelijk de knoop door en hun stem weegt (helaas) het zwaarste..quote:Op zondag 26 december 2004 23:49 schreef Youssef het volgende:
Ik neem aan dat alleen het naampje is gekleurd, want dit kan niet![]()
Was dát maar waarquote:Op zondag 26 december 2004 23:53 schreef pekel het volgende:
Leuk, dit was dus gewoon een 2de kerstdag-grapje..
Ik ookquote:Op zondag 26 december 2004 23:52 schreef Tessje het volgende:
Ik voelde echt een steek in mijn hartstreek
Er begon iets te kriebelen?quote:
Wil je daarmee zeggen dat Yvoone's gewicht de meeste inbreng heeft?quote:Op zondag 26 december 2004 23:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Helaas, meeste stemmen gelden en de FA's en A's hakken uiteindelijk de knoop door en hun stem weegt (helaas) het zwaarste..
Ik denk 't wel.quote:Op zondag 26 december 2004 23:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat Yvoone's gewicht de meeste inbreng heeft?
Ik zocht een vervanger.quote:
Ik had een hersenbloedingquote:Op zondag 26 december 2004 23:56 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dago, Nee. Het was een kleine beroerte
DE A's en DE FA's.quote:Op zondag 26 december 2004 23:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat Yvoone's gewicht de meeste inbreng heeft?
Het is echt geen geintjequote:Op zondag 26 december 2004 23:59 schreef pekel het volgende:
Hele leuke grap, haha, dikke lol. En nu dit topic op slot..
quote:Op zondag 26 december 2004 23:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
DE A's en DE FA's.
NorthernStar en ikzelf stappen dan ook op .
Zullen we aftellen?quote:Op zondag 26 december 2004 23:59 schreef pekel het volgende:
Hele leuke grap, haha, dikke lol. En nu dit topic op slot..
Dat zou weer een reden zijn om het niet te doenquote:Op maandag 27 december 2004 00:00 schreef pekel het volgende:
Als je dat doet, kom je in m'n favo users-rijtje.
Mijn modfunctie op NWS natuurlijk. Maar ga gerust onder je steen verder slapen hoorquote:
Wel. Dit staat in Onzin.quote:
Nee, te vergelijken met Yvonne als miss world, beetje reële vergelijkingen maken en altijd binnen het forum blijvenquote:Op maandag 27 december 2004 00:01 schreef pekel het volgende:
[..]
Wel. Dit staat in Onzin.. Een Meki als moderator is te vergelijken met Bangladesh als Wereldkampioen voetbal.
.
Zoek maar eens op zijn naamquote:Op maandag 27 december 2004 00:01 schreef pekel het volgende:
[..]
Wel. Dit staat in Onzin.. Een Meki als moderator is te vergelijken met Bangladesh als Wereldkampioen voetbal.
.
Jij leest niet echt de posts van Meki in NWS of wel?quote:Op maandag 27 december 2004 00:01 schreef pekel het volgende:
[..]
.
Nee, heb een functie gemaakt waarin al z'n posts automatisch niet worden weergegeven.quote:Op maandag 27 december 2004 00:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij leest niet echt de posts van Meki in NWS of wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |