Je kunt nu solliciteren, je kansquote:
Nope, ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:05 schreef Maerycke het volgende:
ZondeBlijft hij wel op TTK rondhangen?
Aha dat scheelde een paar secondenquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:03 schreef NorthernStar het volgende:
Was net te laat
[afbeelding]
Tnx. Dago!
[afbeelding]
Wat je een kans noemt.quote:
Ha, hoe weet je wat ik aan het luisteren wasquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
Just one shell and governments lose their nerve
Ka-pow, Die
They stubble and fall
Bye, bye
Backs to the wall
Aim high
We're having a ball
That's how we get the government we deserve
En weer een mod minder.
Dat valt me tegen Bansheeboy. Ik dacht dat ik je favo mod was.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dagonet was mijn inziens de beste mod op Fok!
Altijd onpartijdig, redelijk, eerlijk en zeer politiek correct, en absoluut nooit getrolled. Zulke mensen zijn nog schaars op Fok!. Ik en Dagonet waren nog een van de weinigen.
Dagonet tot ziens
Je zult me waarschijnlijk niet geloven, maar ik ben je echt vergeten. Voor mij zijn jullie (dus Daginet en Shaolin) een klasse appart, jullie weten hoe het echt hoortquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat valt me tegen Bansheeboy. Ik dacht dat ik je favo mod was.
Toeval? Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ha, hoe weet je wat ik aan het luisteren was?
Beetje dubbelop, niet?quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
draak ... Madonna
Zolang het in je moslimstraatje past.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dagonet was mijn inziens de beste mod op Fok!
Altijd onpartijdig, redelijk, eerlijk en zeer politiek correct, en absoluut nooit getrolled.
Nounou, het barst ervan hoor.quote:Zulke mensen zijn nog schaars op Fok!.
Stront gaat voor de bezem knul.quote:Ik en Dagonet waren nog een van de weinigen.
Missen zal ik hem niet, maar het ga je goed DonaldDuck.quote:Dagonet tot ziens
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:19 schreef Dagonet het volgende:
Even serieus.
Ik ga stoppen.
Vanaf medio januari werk ik een week of zes élk weekend een uur of twaalf tot vierentwintig. Met daar tussendoor géén vrij én waarschijnlijk ivm ziekte en personeels tekort nog een paar shifts van ook zoiets aan uren.
Daarna heb ik een baan waar én Fokken niet kan overdag én ik 's avonds veel moet gaan bijspijkeren (om maar niets te zeggen van de tikken op m'n vingers die ik sowieso al van m'n baas heb gehad wegens het Fokken).
En dat is niet te doen in NWS. NWS heeft fulltime mods nodig.
Ook TTK heeft van mij niet de aandacht gekregen die het nodig heeft, daar moet iemand komen die het kunst en theater gedeelte zwaar omhoog kan tillen, de boeken loopt prima, maar de rest is stukken minder.
Ik heb de afgelopen maanden heerlijk samengewerkt met Northernstar en Loedertje dat zal ik wel missen.
Dus, zodra er vervanging is wil ik back in black.
Met loeder zekerquote:
ssstttttquote:
Hebben jij en Dagonet een relatie ?quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
sssttttt
Je bent een fantastische minnaar man
(zal je hier als collega écht gaan missen)
Zelfs een buitenechtelijke! Dit worden stokslagen, of niet BansheeBoy?quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hebben jij en Dagonet een relatie ?
Overspel viert hoogtijquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hebben jij en Dagonet een relatie ?
Wat ?quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zelfs een buitenechtelijke! Dit worden stokslagen, of niet BansheeBoy?
Dat gaat niet werken harige kerelquote:Op zondag 19 december 2004 09:53 schreef HarigeKerel het volgende:
Zouden wij hem net als de Tokkies langzaam gaan vergeten?
Zeg, jij weet niet wie er zich allemaal plotseling aanmelden in mijn mailbox en op m'n ICQ listquote:Op zondag 19 december 2004 12:23 schreef Sidekick het volgende:
Zeg, gaat er nog eens iemand lobbyen om in beeld te geraken als nieuwe NWS-mod?
Hmmmm, misschien kom ik ook in wel aanmerking...... Ik zou om te beginnen om heel streng op te treden tegen islam aanhangers, homo's, linksen en meer van dat gespuis.quote:Op zondag 19 december 2004 12:23 schreef Sidekick het volgende:
Zeg, gaat er nog eens iemand lobbyen om in beeld te geraken als nieuwe NWS-mod?
Denk je dat NightH4wk of Kastanova een kans maken bij de FA's?quote:Op zondag 19 december 2004 12:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zeg, jij weet niet wie er zich allemaal plotseling aanmelden in mijn mailbox en op m'n ICQ list
Iedereen mag eens met een schone lei beginnen op den duurquote:Op zondag 19 december 2004 13:17 schreef Sidekick het volgende:
Denk je dat NightH4wk of Kastanova een kans maken bij de FA's?
Wat heeft het voor zin als je er toch mee door gaat ? Dagonet merkt er niks meer van, het zijn wij, de gewone eerlijke users, die er mee lastig gevallen wordenquote:Op zondag 19 december 2004 15:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zeg Dagonet, kun je me vergeven voor het rotzooi trappen e.d.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |