abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24025292
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:31 schreef HiZ het volgende:

[..]

Yep, dat pand is nu al een flink stuk meer waard geworden schat ik zo in. Overigens, er is nooit sprake geweest van bekering.
Ken jou historie niet, maar blijkbaar ga jij door voor de definitie 'autochtoon'.

Schaam je!
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_24025342
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:30 schreef Snik het volgende:
Dit was trouwens het allerlaatste sprankje geloof dat ik had in Nederland, Europa en onze rechtsstaat. Ik zal me er vanaf nu dan ook niet meer aan houden. Deze verradersbende heeft voor mij geen legitimiteit meer. Deze kloon dump ik ook. Tot nooit meer ziens.
niet doen snik we hebben je nodig!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24025594
Misschien dat we het volgende topic kunnen gaan noemen : 'EU-kandidaat Turkije'
pi_24025795
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:44 schreef HiZ het volgende:
Inderdaad, kunnen we dagen tot aan de ondergang aftellen.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_24025837
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:33 schreef Snik het volgende:

[..]

Oh wat zou ik dat graag bij die snorsmurf van een Erdogan doen. Zo als ie weer begint te zeiken dat 'Turkije accepeert bla bla dreigement 1 dreigement 2 dreigement 3' zo in een keer *BANG* vol op ze smoel. Heerlijk
oh gossie, rambo heeft internet whahaha.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_24025864
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:16 schreef Snik het volgende:

[..]

Ik ook.
Dat word een makkie dan, al die internet dreigers de grond in stoppen.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_24025904
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:35 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

niet doen snik we hebben je nodig!
snik heeft normaal gesproken een ban en waarschijnlijk is die nu opgeheven. Dus nu gaat ie weer verder met zijn oude nick.

Wel raar dat zo'n kleuter als snik mag kankeren en doen wat ie wilt zonder daarvoor gewaarschuwd te worden.. Sidekick, ben je echt alleen mod geworden om mij in dit topic te waarschuwen ??????
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 00:05:52 #183
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24026115
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:44 schreef HiZ het volgende:
Dat zou je kunnen doen. Pas over een jaar gaan de onderhandelingen beginnen.
100 martelingen per maand in de gevangenis. rtl-nieuws, schoonzoon Eurlings.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_24026203
misschien kunnen we in de tussentijd het dan over Kroatie hebben , daarvan is nog geen nieuws blijkbaar, misschien straks of morgen dan
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:17:12 #185
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24026385
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:57 schreef ClioSporT het volgende:

Wel raar dat zo'n kleuter als snik mag kankeren en doen wat ie wilt zonder daarvoor gewaarschuwd te worden.. Sidekick, ben je echt alleen mod geworden om mij in dit topic te waarschuwen ??????
Nee, maar als Snik weggaat heb ik weinig zin in natrappen. Het is misschien niet altijd zichtbaar, maar dat betekend niet dat we als mod helemaal niets doen. Maar als je verdere feedback hebt over de moderatie dan verwijs ik je toch even naar het feedbacktopic.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24026422
Ohh dus ik kan kankeren wat ik wil mits ik daarna een tijdje niks van me laat horen.. Bedankt voor de tip
pi_24027431
Zoals ik al zei wie het laatst lacht lacht het best. En ik lach me nu verrot
pi_24029648
quote:
Geen doorbraak bij nachtelijk beraad Balkenende-Erdogan

Uitgegeven: 17 december 2004 07:36
Laatst gewijzigd: 17 december 2004 07:38

BRUSSEL - Turkije gaat niet akkoord met de voorwaarden die de Europese Unie stelt voor het beginnen van onderhandelingen over lidmaatschap. Dat bleek in de nacht van donderdag op vrijdag na urenlang beraad in Brussel tussen de Nederlandse premier Balkenende, momenteel voorzitter van de Europese top, en de Turkse premier Erdogan.

"Morgen (vrijdag) praten we verder", aldus Balkenende na afloop. Op de vraag of dat betekende dat er geen akkoord is met de Turken, antwoordde hij: "Ach, het is ook een beetje laat." Eerder had Erdogan het pand zonder iets te zeggen verlaten. Bij zijn hotel zei de Turkse eerste minister later tegen verslaggevers: "Het zou goed zijn als jullie relaxed blijven. Ga naar bed."

EU-leiders

De EU-leiders hadden donderdagavond een aantal voorwaarde geformuleerd. Zo moesten de Turken Cyprus indirect erkennen. Al op zeer korte termijn zou Turkije daarvoor een toezegging moeten doen. In Turkije ligt deze kwestie zeer gevoelig. Onduidelijk is of Erdogan ook andere punten in de tekst te ver vindt gaan. Zo denkt de EU eraan om de Turkse werknemers permanent te weren uit de huidige EU-landen.

Erdogan

Vrijdagmorgen gaat het gesprek met Erdogan verder. Onduidelijk is of de Europese leiders onder druk van Turkije hun eisenpakket in de loop van vrijdag moeten bijstellen.

Donderdagavond bleek dat Turkije wat de unie betreft vanaf 3 oktober volgend jaar mag gaan onderhandelen over lidmaatschap van de Europese Unie. Daaraan zijn wel tal van voorwaarden verbonden, waaronder de indirecte erkenning van Cyprus. Met dat aanbod ging Balkenende naar zijn Turkse collega.

Geen garantie

De EU-leiders konden donderdagavond na een urenlange vergadering tijdens een diner onderlinge overeenstemming vinden over het aanbod. De gesprekken met Turkije krijgen wel een open einde. "Er is geen garantie voor de uitkomst", aldus premier Balkenende donderdagavond voor zijn onderhoud met Erdogan. "Als lidmaatschap niet mogelijk blijkt, moeten we verzekeren dat Turkije verankerd blijft in de Europese structuren."

Met die formulering lijkt de unie tegemoet te komen aan landen als Oostenrijk, Frankrijk en Denemarken, die erg sceptisch staan tegenover toetreding van Turkije en de suggestie van een tweederangs lidmaatschap of speciaal partnerschap open wilden houden.

Cyprus

De erkenning van Cyprus bleek het grote pijnpunt. Het Grieks-Cypriotische deel van het eiland vond donderdag het uitgelezen moment om een volledige erkenning door Turkije te forceren. De andere lidstaten gaan in principe voorlopig akkoord met een indirecte erkenning, via de ondertekening van de douane-unie met de nieuwe EU-lidstaten, waartoe ook Cyprus behoort.

Balkenende wilde niet ingaan op de voorwaarden over Cyprus, maar zijn Belgische en Zweedse collega's Verhofstadt en Persson stelden wel dat Ankara Cyprus voor 3 oktober moet erkennen. Op korte termijn moet Ankara daar al een belofte over doen. "De komende uren of dagen moet dat akkoord geparafeerd worden", aldus Verhofstadt. Erdogan gaf donderdagavond wel voorzichtig aan bereid te zijn over een indirecte erkenning na te denken.

Turkije zal zeker niet voor 2014 toetreden. De EU wil dat Turkije voort blijft gaan met de verbetering van de mensenrechten. Ook overweegt de EU een permanente stop op de komst van nieuwe Turkse werknemers naar Europa. Daarover gaat de discussie vrijdag ook verder.

Voorzitter Barroso van de Europese Commissie sprak van een "evenwichtig aanbod aan Turkije". "Dit is een aanbod waarmee Turkije blij moet zijn om het te accepteren." Hij toonde zich eerder al een hartstochtelijk voorstander van Turks EU-lidmaatschap.
nu.nl
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24029744
BRUSSELS, Dec 17 (AFP) - EU foreign policy chief Javier Solana said Friday he was confident Turkey would make a "gesture" by recognizing Cyprus before it starts negotiations next October to join the bloc.
Asked if Turkey would be required to show de facto recognition of Cyprus by signing an additional protocol to its 1963 association accord with the EU's forerunner before launching membership talks, Solana said the issue was still on the table.

"This is a question which is not closed ... but it seems logical that a gesture will be made in order to meet the requirement of accepting all the members of the EU before you begin to negotiate to be part of the EU," he said.
"I hope that that will be the case. I don't see any logical difficulty on that. It seems to me so natural that I don't think there will be a difficulty on that."
Solana said it was fair to expect Turkey to recognize Cyprus, an EU member, before joining the bloc.

"That seems very normal if you want to be part of a family, it's very normal that you recognize all the members of the family," he said.

De Turken zullen dit wel accepteren .. of zal de EU zal wederom diep gaan buigen....
  vrijdag 17 december 2004 @ 10:04:41 #190
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_24030741
Wat mij betreft is het een nee. En blijft het de komende 5 jaar ook een nee. Is het land zo verbeterd op vele gebieden in de komende 5 jaar dan kan je gaan onderhandelen.

Waarom heeft de EU in hemelsnaam zo'n haast om allerlei landen erbij te halen die nog lang niet op 'niveau' zitten
pi_24034116
Eigenlijk zou Turkije eerst die 200k Turken moeten opnemen die nu op Cyprus bivakeren.
  vrijdag 17 december 2004 @ 13:29:19 #192
110249 Geert-Wilders
Lid Tweede Kamer
pi_24034836
Ik hoop dat mijn politieke inspanningen in de Nederlandse politiek de vruchten afwerpen. De Turken in de EU zou een ramp zijn. Begrijp me goed ik heb niks tegen de Islam, maar ik heb wel wat tegen de uitwas van de Islam.
"Ik heb niks tegen de Islam..Ik heb wat tegen de úitwas van de Islam!"
pi_24034867
Aaah, ga eens ergens anders spelen.
  vrijdag 17 december 2004 @ 13:37:17 #194
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24035025
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 13:29 schreef Geert-Wilders het volgende:
Ik hoop dat mijn politieke inspanningen in de Nederlandse politiek de vruchten afwerpen. De Turken in de EU zou een ramp zijn. Begrijp me goed ik heb niks tegen de Islam, maar ik heb wel wat tegen de uitwas van de Islam.
Nou, zoals de moord op Van Gogh al illustreerde hebben we hier in Nederland ook al uitwassen van de Islam zitten. Die uitwassen zitten overal, dus vind ik dat geen argument tegen toetreding van Turkije.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24035789
Mag ik er even op wijzen dat de EU al ja heeft gezegd? De Cyprus kwestie is netelig, maar het gaat daarbij vooral om formulering van de feiten, niet om verschillen in opvatting. Turkije weet heel goed dat het moet bewegen in de Cypruskwestie, elke beweging behalve het effectief beëindigen van de pogingen om in de EU te komen voor Cyprus zal onvermijdelijk leiden tot erkennen van Cyprus. De vraag is alleen wat deze beweging precies gaat betekenen voor de huidige situatie op het eiland.

Volgens Reuters heeft Turkije aangeboden een 'verklaring van intentie' t.a.v. de erkenning van Cyprus af te geven. Dit zou dan in plaats komen van de ondertekening van het aangepaste Ankara-accoord. Een dergelijk voorstel zou in de buurt komen van het laatste EU standpunt daarover.

CNN bevestigt de bovenstaande lezing

[ Bericht 13% gewijzigd door HiZ op 17-12-2004 14:55:33 ]
pi_24037149
Over enkele minuten een persconferentie waaraan volgens de BBC Erdogan bij aanwezig zal zijn.
pi_24038082
BRUSSEL Premier Balkenende is het met
Turkije alsnog eens geworden over de
voorwaarden voor onderhandelingen over
een volledig EU-lidmaatschap.Dat hebben
EU-functionarissen bevestigd.De andere
EU-leiders,namens wie hij met premier
Erdogan sprak,moeten nog akkoord gaan.

De EU bood Turkije gisteren aan om in
oktober 2005 te gaan onderhandelen over
een volledig lidmaatschap.Turkije ging
vannacht echter niet akkoord met de eis
dat het direct een document tekent dat
zou neerkomen op erkenning van Cyprus.

In de nieuwe tekst zou van Turkije geen
expliciete erkenning worden gevraagd.
Ook Cyprus zou hiermee instemmen.
pi_24038302
Gefeliciteerd Turkije. Welkom in de club. Cyprus zal ook opgelost worden, aan de hand van het Annan-plan.
  vrijdag 17 december 2004 @ 16:15:18 #199
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_24038626
Ik denk niet dat de EU burgers dit gaan accepteren. Op deze manier steun je alleen maar uiterst rechtse partijen die veel protest stemmen gaan krijgen.
I'm nobody's sheep
pi_24038748
Onzin, de EU burgers zullen hier absoluut niks van merken tot Turkije echt lid wordt, en dat is pas over 10 jaar. Op een moment dus dat zowel de EU en Turkije volledig veranderd zullen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')