dankuquote:Op donderdag 16 december 2004 13:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat ik hoopter dat hijzij zou blijven hangen bij 999, van mij mag iezij meer posten..![]()
2600
![]()
Ik had ook een gemiddelde van 2 tot de gmail reeksquote:Op donderdag 16 december 2004 13:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
geen idee. dat account had ik een jaar voordat ik ermee ging posten. dus niet zo veel
ssst joh, je vergeet QG en Slarquote:Op donderdag 16 december 2004 13:40 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk....
ondertussen zit je te posten onder BlueCurl, Troel & devzero
Ik ontken allesquote:Op donderdag 16 december 2004 13:40 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk....
ondertussen zit je te posten onder BlueCurl, Troel & devzero
maar je mag toch niet meerdere usernames hebben??quote:Op donderdag 16 december 2004 13:41 schreef BlueCurl het volgende:
BlaBlaSjit:
Aantal posts: 3305 (gemiddeld 7 per dag)
toen ik nokte met dat account was het gemiddelde 8 of 9![]()
maar zoals ik zei. het eerste jaar bijna niks gepost
tonen ik een beetje begon te fokken lag mijn gemiddelde op 1
toch nog goed kunnen maken naar 8 of 9
Maar BlueCurl geeft een betere weergave van mijn post gedrag
is dit het goede account dan?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ontken alles
oeps verkeerde account
Als je doorhad gepost met blablasjit, had je met 4300 posts een gemiddelde van 10 posts per dag gehad.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:41 schreef BlueCurl het volgende:
BlaBlaSjit:
Aantal posts: 3305 (gemiddeld 7 per dag)
bekijk mijn laatste post als BlaBlaSjit maar evenquote:Op donderdag 16 december 2004 13:42 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je mag toch niet meerdere usernames hebben??
* mschol loopt naar digital coner feedback...
maar dan had ik nog steeds onder BlaBlaSjit gepost... mss is dat wel het probleemquote:Op donderdag 16 december 2004 13:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je doorhad gepost met blablasjit, had je met 4300 posts een gemiddelde van 10 posts per dag gehad.
jawel hoor, zolang je niet geband bent...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:42 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je mag toch niet meerdere usernames hebben??
* mschol loopt naar digital coner feedback...
damn..quote:Op donderdag 16 december 2004 13:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
bekijk mijn laatste post als BlaBlaSjit maar evenik heb het gewoon netjes gevraagd...
Ban blablasjit maar hoor. gebruik ik toch niet meerquote:Op donderdag 16 december 2004 13:45 schreef Troel het volgende:
[..]
jawel hoor, zolang je niet geband bent...
We kunnen blablasjit wel laten bannen![]()
Toch blijf ik dat raar vinden. Zo moeilijk is dat niet om een naam te veranderen. Waarom kan het bij tweakers wel?quote:
1 | update set name=BlueCurl from users where id=123456; |
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]
damn..![]()
![]()
jij wint
* mschol loopt weer terug...
snappen de mods hier niet, we zijn geen tweakers...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch blijf ik dat raar vinden. Zo moeilijk is dat niet om een naam te veranderen. Waarom kan het bij tweakers wel?
[ code verwijderd ]
?
fok is ontstaan uit tweakers, ze kunnen toch aan een admin daar even vragen hoe het moetquote:Op donderdag 16 december 2004 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
snappen de mods hier niet, we zijn geen tweakers...
vast een heleboel...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef devzero het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen in dit topic morgen hoog in het dagposts lijstje staan
durfen ze dat nog wel dan??quote:Op donderdag 16 december 2004 13:51 schreef devzero het volgende:
[..]
fok is ontstaan uit tweakers, ze kunnen toch aan een admin daar even vragen hoe het moet![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef Troel het volgende:
Ik lees net weer eens het enige topic wat ik met mijn echt gebruikte kloon gepost heb...
Hmmm, jammer dat het nog niet opgelost is.
En nee, ik ga het niet vertellen
Nee, geen keldertje, R&P topicjequote:Op donderdag 16 december 2004 13:52 schreef devzero het volgende:
[..]ik heb geen toegang tot het keldertje. vertel het toch maar
ROFLquote:Op donderdag 16 december 2004 13:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik sta er morgen vast niet in. die 30 posts haal ik nooit
Wat een onzin, ik heb er al bijna 100 vandaag denk ikquote:Op donderdag 16 december 2004 13:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik sta er morgen vast niet in. die 30 posts haal ik nooit
ik heb geen kloon. ook nooit gehad.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef Troel het volgende:
Ik lees net weer eens het enige topic wat ik met mijn echt gebruikte kloon gepost heb...
Hmmm, jammer dat het nog niet opgelost is.
En nee, ik ga het niet vertellen
jij bent toch een kloon van jump? Ik geloof er echt niets van dat er hier meisjes/vrouwen komenquote:Op donderdag 16 december 2004 13:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb geen kloon. ook nooit gehad.
ik heb echt geen idee... maar volgens mij ben ik ne ongeveer net de 30 gepasseerd... maar het net zo goed zijn dat ik al de 60 ben gepasseerd want ik heb het altijd foutquote:Op donderdag 16 december 2004 13:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik heb er al bijna 100 vandaag denk ik
Ja jij wel. Ik zit ook nog onder de 30quote:Op donderdag 16 december 2004 13:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik heb er al bijna 100 vandaag denk ik
ik hoop vandaag wel de 100 te passeren..quote:Op donderdag 16 december 2004 13:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee... maar volgens mij ben ik ne ongeveer net de 30 gepasseerd... maar het net zo goed zijn dat ik al de 60 ben gepasseerd want ik heb het altijd fout
jah ik zeg altijd "ganse", "kuisen" en "gij" en ik kom uit rotterdam dat in Belgie ligtquote:Op donderdag 16 december 2004 13:55 schreef devzero het volgende:
[..]
jij bent toch een kloon van jump? Ik geloof er echt niets van dat er hier meisjes/vrouwen komen![]()
is mijn topo zo weggezakt dat rotterdam nu in belgie ligt?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jah ik zeg altijd "ganse", "kuisen" en "gij" en ik kom uit rotterdam dat in Belgie ligt
ik vond doemie wel een leuke, jammer dat die niet meer in de digbot stats zitquote:Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jah ik zeg altijd "ganse", "kuisen" en "gij" en ik kom uit rotterdam dat in Belgie ligt
ik houd het niet bij. ik zie morgen wel.. maar ik post niet om een aantal te halen. ik post gewoon als ik wat wil postenquote:Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop vandaag wel de 100 te passeren..
De belgen zijn nederland binnengevallen.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:59 schreef mschol het volgende:
[..]
is mijn topo zo weggezakt dat rotterdam nu in belgie ligt?
normaal gesproke houd ik het ook niet bij hoor...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:59 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik houd het niet bij. ik zie morgen wel.. maar ik post niet om een aantal te halen. ik post gewoon als ik wat wil posten
iedere dag met een nieuwe cloon postenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:00 schreef Godlike02 het volgende:
Kan ik dat checken trouwens?
Zelf bedoel ik dan/
en waar staan de lijsten??quote:Op donderdag 16 december 2004 14:00 schreef Troel het volgende:
Ja, je kijkt in de lijst bij de totalen hoeveel je gisteren had
en kijkt dan hoeveel je nu hebt...
Kan alleen als je hoog genoeg staat
doemie? das nieuw voor mij. wat betekend hetquote:Op donderdag 16 december 2004 13:59 schreef devzero het volgende:
[..]
ik vond doemie wel een leuke, jammer dat die niet meer in de digbot stats zit
Ik heb geen cloonquote:Op donderdag 16 december 2004 14:01 schreef devzero het volgende:
[..]
iedere dag met een nieuwe cloon posten
ik doe ook ff kijkenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:02 schreef Troel het volgende:
Vannacht om 0:00 uur
128. (129) Troel 24193 ( + 130 )
Vandaag om 14:00 uur
24286
Inderdaad bijna 100
Dolle_hond post 1x per week ook de restquote:Op donderdag 16 december 2004 14:00 schreef Troel het volgende:
Ja, je kijkt in de lijst bij de totalen hoeveel je gisteren had
en kijkt dan hoeveel je nu hebt...
Kan alleen als je hoog genoeg staat
Ja, maar dan kan je het dus niet per dag zien.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Dolle_hond post 1x per week ook de rest
Fok! Totals - De Stand #10
GCquote:Op donderdag 16 december 2004 14:04 schreef BlueCurl het volgende:
staan die dag totaalen in GC of ONZ?
Als je iedere dag voorkomt in de dagstats dan kun je dat met een eenvoudig sommetje wel berekenenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je het dus niet per dag zien.
ONZquote:Op donderdag 16 december 2004 14:04 schreef BlueCurl het volgende:
staan die dag totaalen in GC of ONZ?
Jeps, maar dan moet je wel elke dag voorkomenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je iedere dag voorkomt in de dagstats dan kun je dat met een eenvoudig sommetje wel berekenen
Kom vanzelfquote:Op donderdag 16 december 2004 14:04 schreef mschol het volgende:
[..]
sta d'r niet in
moet nog eff minimaal 2500 posts spammen om erin te komen...
ow...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kom vanzelf
hang in there!
Hebben maar iets van 500 mensen meer dan 10.000
Valt allemaal best mee!
En als je er een dag niet in voorkomt kun je het benaderen want je weet dat je die dag minder dan 30 posts hadquote:Op donderdag 16 december 2004 14:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Jeps, maar dan moet je wel elke dag voorkomen
100?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:08 schreef BlueCurl het volgende:
ik sta nog niet in de totalen standik heb nog maar 100 posts
ben nog ff opzoek naar die dagtotalen :|
Ik moet opruimen in Hengelo, maar daar ben ik nog niet eens.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:09 schreef mschol het volgende:
iemand nog iets anders aan het doen dan Fok??
ik heb net thee gezet en xemacs gestartquote:Op donderdag 16 december 2004 14:09 schreef mschol het volgende:
Dat scheelt veel ja, ik post bijvoorbeeld ook in het Enschede topic.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:09 schreef devzero het volgende:
Volgens mij zit ik nu op mijn 100ste post vandaag, dat gaat ook niet snel. Mischien moet ik ook eens in andere topics posten
stel het voorquote:Op donderdag 16 december 2004 14:11 schreef BlueCurl het volgende:
bij de dagposts staat nieteens bij hoeveel je hebt als die query word gerunt
Ja die moedertjes zitten maar veveeld thuisquote:Op donderdag 16 december 2004 14:11 schreef Troel het volgende:
Ik ben allang blij dat ik nie tmeer zoveel in Ouders post, want die slowchat ging ook wel erg snel.
Ik hoor te werkenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:09 schreef mschol het volgende:
ach van het weekend moet er bij ons een schuur worden afgebroken, maandag wordt namelijk een pereboom gekapt en disndag komt de nieuwe schuurquote:Op donderdag 16 december 2004 14:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moet opruimen in Hengelo, maar daar ben ik nog niet eens.
Ga ik zo wel doen trouwens. Moet flink aanpoten want er mag behoorlijk wat troep weg en er moet nog wat ingepakt worden, maandag gaan we verhuizen.
Donderdag moet ik de sleutel inleveren en dan is het erg handig als het huis leeg isquote:Op donderdag 16 december 2004 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ach van het weekend moet er bij ons een schuur worden afgebroken, maandag wordt namelijk een pereboom gekapt en disndag komt de nieuwe schuur(en deze week zijn ze nieuwe kozijnen aan het plaatsen)
En dan gooien we gewoon mijn 40 open hoor!quote:Op donderdag 16 december 2004 14:13 schreef devzero het volgende:
ah, al meer dan 180 posts in dit topic. Die gaat wel vol voor ik naar huis ga
Grofvuilquote:Op donderdag 16 december 2004 14:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Donderdag moet ik de sleutel inleveren en dan is het erg handig als het huis leeg is
Rare dag, de 23stequote:Op donderdag 16 december 2004 14:14 schreef Troel het volgende:
Donderdag moet ik de sleutel inleveren
die hebben last van hun rug als ze bij ons vandaan komen...quote:
31e huureinde, maar tussen kerst en oud en nieuw konden er geen afspraken gemaakt wordenquote:
Ik zal maar geen foto maken van hoe het er nu bij mij thuis uitziet...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
die hebben last van hun rug als ze bij ons vandaan komen...
2 autoplekken lagen vol
en niet samen gebonden ()
wie kan het nou wel bijhouden ik denk niemand..quote:Op donderdag 16 december 2004 14:16 schreef BlueCurl het volgende:
hehe is wel leuk. ik kan het amper bijhouden met posten
Beter je best doen, je leert het vanzelf.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:16 schreef BlueCurl het volgende:
hehe is wel leuk. ik kan het amper bijhouden met posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |