maar dan had ik nog steeds onder BlaBlaSjit gepost... mss is dat wel het probleemquote:Op donderdag 16 december 2004 13:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je doorhad gepost met blablasjit, had je met 4300 posts een gemiddelde van 10 posts per dag gehad.
jawel hoor, zolang je niet geband bent...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:42 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je mag toch niet meerdere usernames hebben??
* mschol loopt naar digital coner feedback...
damn..quote:Op donderdag 16 december 2004 13:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
bekijk mijn laatste post als BlaBlaSjit maar evenik heb het gewoon netjes gevraagd...
Ban blablasjit maar hoor. gebruik ik toch niet meerquote:Op donderdag 16 december 2004 13:45 schreef Troel het volgende:
[..]
jawel hoor, zolang je niet geband bent...
We kunnen blablasjit wel laten bannen![]()
Toch blijf ik dat raar vinden. Zo moeilijk is dat niet om een naam te veranderen. Waarom kan het bij tweakers wel?quote:
1 | update set name=BlueCurl from users where id=123456; |
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]
damn..![]()
![]()
jij wint
* mschol loopt weer terug...
snappen de mods hier niet, we zijn geen tweakers...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch blijf ik dat raar vinden. Zo moeilijk is dat niet om een naam te veranderen. Waarom kan het bij tweakers wel?
[ code verwijderd ]
?
fok is ontstaan uit tweakers, ze kunnen toch aan een admin daar even vragen hoe het moetquote:Op donderdag 16 december 2004 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
snappen de mods hier niet, we zijn geen tweakers...
vast een heleboel...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef devzero het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen in dit topic morgen hoog in het dagposts lijstje staan
durfen ze dat nog wel dan??quote:Op donderdag 16 december 2004 13:51 schreef devzero het volgende:
[..]
fok is ontstaan uit tweakers, ze kunnen toch aan een admin daar even vragen hoe het moet![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef Troel het volgende:
Ik lees net weer eens het enige topic wat ik met mijn echt gebruikte kloon gepost heb...
Hmmm, jammer dat het nog niet opgelost is.
En nee, ik ga het niet vertellen
Nee, geen keldertje, R&P topicjequote:Op donderdag 16 december 2004 13:52 schreef devzero het volgende:
[..]ik heb geen toegang tot het keldertje. vertel het toch maar
ROFLquote:Op donderdag 16 december 2004 13:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik sta er morgen vast niet in. die 30 posts haal ik nooit
Wat een onzin, ik heb er al bijna 100 vandaag denk ikquote:Op donderdag 16 december 2004 13:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik sta er morgen vast niet in. die 30 posts haal ik nooit
ik heb geen kloon. ook nooit gehad.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef Troel het volgende:
Ik lees net weer eens het enige topic wat ik met mijn echt gebruikte kloon gepost heb...
Hmmm, jammer dat het nog niet opgelost is.
En nee, ik ga het niet vertellen
jij bent toch een kloon van jump? Ik geloof er echt niets van dat er hier meisjes/vrouwen komenquote:Op donderdag 16 december 2004 13:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb geen kloon. ook nooit gehad.
ik heb echt geen idee... maar volgens mij ben ik ne ongeveer net de 30 gepasseerd... maar het net zo goed zijn dat ik al de 60 ben gepasseerd want ik heb het altijd foutquote:Op donderdag 16 december 2004 13:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik heb er al bijna 100 vandaag denk ik
Ja jij wel. Ik zit ook nog onder de 30quote:Op donderdag 16 december 2004 13:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik heb er al bijna 100 vandaag denk ik
ik hoop vandaag wel de 100 te passeren..quote:Op donderdag 16 december 2004 13:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee... maar volgens mij ben ik ne ongeveer net de 30 gepasseerd... maar het net zo goed zijn dat ik al de 60 ben gepasseerd want ik heb het altijd fout
jah ik zeg altijd "ganse", "kuisen" en "gij" en ik kom uit rotterdam dat in Belgie ligtquote:Op donderdag 16 december 2004 13:55 schreef devzero het volgende:
[..]
jij bent toch een kloon van jump? Ik geloof er echt niets van dat er hier meisjes/vrouwen komen![]()
is mijn topo zo weggezakt dat rotterdam nu in belgie ligt?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jah ik zeg altijd "ganse", "kuisen" en "gij" en ik kom uit rotterdam dat in Belgie ligt
ik vond doemie wel een leuke, jammer dat die niet meer in de digbot stats zitquote:Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jah ik zeg altijd "ganse", "kuisen" en "gij" en ik kom uit rotterdam dat in Belgie ligt
ik houd het niet bij. ik zie morgen wel.. maar ik post niet om een aantal te halen. ik post gewoon als ik wat wil postenquote:Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop vandaag wel de 100 te passeren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |