Dat scheelt veel ja, ik post bijvoorbeeld ook in het Enschede topic.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:09 schreef devzero het volgende:
Volgens mij zit ik nu op mijn 100ste post vandaag, dat gaat ook niet snel. Mischien moet ik ook eens in andere topics posten
stel het voorquote:Op donderdag 16 december 2004 14:11 schreef BlueCurl het volgende:
bij de dagposts staat nieteens bij hoeveel je hebt als die query word gerunt
Ja die moedertjes zitten maar veveeld thuisquote:Op donderdag 16 december 2004 14:11 schreef Troel het volgende:
Ik ben allang blij dat ik nie tmeer zoveel in Ouders post, want die slowchat ging ook wel erg snel.
Ik hoor te werkenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:09 schreef mschol het volgende:
iemand nog iets anders aan het doen dan Fok??
ach van het weekend moet er bij ons een schuur worden afgebroken, maandag wordt namelijk een pereboom gekapt en disndag komt de nieuwe schuurquote:Op donderdag 16 december 2004 14:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moet opruimen in Hengelo, maar daar ben ik nog niet eens.
Ga ik zo wel doen trouwens. Moet flink aanpoten want er mag behoorlijk wat troep weg en er moet nog wat ingepakt worden, maandag gaan we verhuizen.
Donderdag moet ik de sleutel inleveren en dan is het erg handig als het huis leeg isquote:Op donderdag 16 december 2004 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ach van het weekend moet er bij ons een schuur worden afgebroken, maandag wordt namelijk een pereboom gekapt en disndag komt de nieuwe schuur(en deze week zijn ze nieuwe kozijnen aan het plaatsen)
En dan gooien we gewoon mijn 40 open hoor!quote:Op donderdag 16 december 2004 14:13 schreef devzero het volgende:
ah, al meer dan 180 posts in dit topic. Die gaat wel vol voor ik naar huis ga
Grofvuilquote:Op donderdag 16 december 2004 14:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Donderdag moet ik de sleutel inleveren en dan is het erg handig als het huis leeg is
Rare dag, de 23stequote:Op donderdag 16 december 2004 14:14 schreef Troel het volgende:
Donderdag moet ik de sleutel inleveren
die hebben last van hun rug als ze bij ons vandaan komen...quote:
31e huureinde, maar tussen kerst en oud en nieuw konden er geen afspraken gemaakt wordenquote:
Ik zal maar geen foto maken van hoe het er nu bij mij thuis uitziet...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
die hebben last van hun rug als ze bij ons vandaan komen...
2 autoplekken lagen vol
en niet samen gebonden ()
wie kan het nou wel bijhouden ik denk niemand..quote:Op donderdag 16 december 2004 14:16 schreef BlueCurl het volgende:
hehe is wel leuk. ik kan het amper bijhouden met posten
Beter je best doen, je leert het vanzelf.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:16 schreef BlueCurl het volgende:
hehe is wel leuk. ik kan het amper bijhouden met posten
Raar. Je krijgt toch wel een week huur terugquote:Op donderdag 16 december 2004 14:16 schreef Troel het volgende:
[..]
31e huureinde, maar tussen kerst en oud en nieuw konden er geen afspraken gemaakt worden
volgens mij is iedereen aan het verhuizen...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Donderdag moet ik de sleutel inleveren en dan is het erg handig als het huis leeg is
1 regel typen, knop drukken en er zijn al 4 andere posts geplaatstquote:Op donderdag 16 december 2004 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
wie kan het nou wel bijhouden ik denk niemand..
Ik houd het prima bij hoor!quote:Op donderdag 16 december 2004 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
wie kan het nou wel bijhouden ik denk niemand..
quote:Op donderdag 16 december 2004 14:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
volgens mij is iedereen aan het verhuizen.../verbouwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |