gaan ze die serieus prins bernard noemen???quote:
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:52 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Door lui met kruisbogen als ik me het goed herinner.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:54 schreef sp3c het volgende:
w000t
ik ben nu officieel 25 jaren oud
prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar
dat er een nieuwe oorlog mag komen waar we aan mee mogen doen en dat er geen doden vallen {aan onze kant toch)
en proost
anyways
[..]
gaan ze die serieus prins bernard noemen???
zou een goede zaak zijn imo die man heeft meer voor de luchtmacht gedaan dan wie dan ook
just wish he could've been here to see it
en nogmaals proost
quote:Registratienummers
T 264 Prins Bernard
T 235 Jan Scheffer
sweetquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
En sterker nog, hij heet al zo
[..]
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:56 schreef RonaldV het volgende:
Moet je deze foto eens aanklikken... rechts onderin staat meer dan de complete Nederlandse Luchtmacht aan f-16s te vergaan...
[afbeelding]
Meer op de AMARC webpage
Ik zou er ook wel een paar willen hoorquote:Op zondag 26 december 2004 12:28 schreef Wuder het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze kunnen beter die dingen op de mark verkopen aan gestoorde fanatiekelingen die graag zo'n F-16 als versiering in de tuin willen staan
Vliegtuigen horen te vliegenquote:Op zondag 26 december 2004 12:28 schreef Wuder het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze kunnen beter die dingen op de mark verkopen aan gestoorde fanatiekelingen die graag zo'n F-16 als versiering in de tuin willen staan
Het weer ingebruik nemen duurt maanden. Het tempo opvoeren op de productiellijn gaat bijna nog sneller. Maar in principe zijn ze nog luchtwaardig ja.quote:Op zondag 26 december 2004 12:42 schreef HarigeKerel het volgende:
Die F16's kunnen ze toch altijd weer in gebruik nemen in geval van crises na een beetje opknappen?
Zolang ze niet roesten natuurlijk en dat doen ze niet zo snel in de woestijn![]()
quote:
quote:01/07/04 - A F-15a Eagle from the 125th Fighter Wing, Florida Air National Guard, releases flares to gain the attention of a civilian aircraft violating a restricted area, Jan. 7, 2004
gefeliciteerd (en je bent een kerstkindjequote:Op vrijdag 24 december 2004 22:54 schreef sp3c het volgende:
w000t
ik ben nu officieel 25 jaren oud
prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar
dat er een nieuwe oorlog mag komen waar we aan mee mogen doen en dat er geen doden vallen {aan onze kant toch)
en proost
anyways
[..]
gaan ze die serieus prins bernard noemen???
zou een goede zaak zijn imo die man heeft meer voor de luchtmacht gedaan dan wie dan ook
just wish he could've been here to see it
en nogmaals proost
Ja volgens staan daar ook gewoon de kisten die door bepaalde landen zijn besteld en dan hun transport afwachten. Zo weet ik toevallig dat de F-16's die voor Pakistan bestemd zijn, al die jaren in de woestijn staan. Na de in 1998 opgelegde sancties heeft de VS de toestellen niet afgeleverd. Die overigens meer motor-uren dan vlieg-uren achter de rug hebbenquote:Op zondag 26 december 2004 12:42 schreef HarigeKerel het volgende:
Die F16's kunnen ze toch altijd weer in gebruik nemen in geval van crises na een beetje opknappen?
Zolang ze niet roesten natuurlijk en dat doen ze niet zo snel in de woestijn![]()
Het gros van deze toestellen is inmiddels in dienst bij de VS strijdkrachten. Een aantal vliegt nu op Edwards als chase plane, en een aantal andere is inmiddels bij de USN als Adversary ("agressor" training) aan het werk.quote:Op zondag 26 december 2004 15:29 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Ja volgens staan daar ook gewoon de kisten die door bepaalde landen zijn besteld en dan hun transport afwachten. Zo weet ik toevallig dat de F-16's die voor Pakistan bestemd zijn, al die jaren in de woestijn staan. Na de in 1998 opgelegde sancties heeft de VS de toestellen niet afgeleverd. Die overigens meer motor-uren dan vlieg-uren achter de rug hebben![]()
Het schijnt dat de motoren regelmatig gedraaid worden om ervoor te zorgen dat de kisten nog 'goed' te houden.
Te laatquote:Op zondag 26 december 2004 15:31 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN krijgt idee; de USAF rommelmarkt, voor al u afgeprijste vliegwaren
Inzamelingsactie starten?quote:Op zondag 26 december 2004 16:39 schreef RonaldV het volgende:
Bij tijd en wijle is het zelfs voor burgers mogelijk om er iets te kopen.
Wat had je willen kopen dan? Er staat genoeg daar... Squadrons F-14s, F-15s, F-16s en F-18s. Squadrons met A-4 Skyhawks, A-6 Intruders, A-7 Corsairs. Herculessen en (K)C-135s. Rijen met UH-1 Helicopters, F-4 Phantoms, en F-111 Aardvarks. OV-10s zijn er ook nog wel te vinden. En van de oudere vliegtuigtypen is er ook nog zat. En vind je het niet op AMARC, dan ligt er vast nog wel iets op de sloopbedrijven die rond AMARC gevestigd zijn.quote:
Die Enfields zijn nog best goed, beetje bijschuren dat hout, en hij kan zo boven de trap hangenquote:
quote:Op zondag 26 december 2004 23:41 schreef RonaldV het volgende:
Ik denk dat je Tomcats kunt vergeten... The Evil Empire of Iran vliegt daarmee, en heeft dringend reserve onderdelen nodig. Zelfde voor de Cobras. Voor de Hercs kunnen ze in Vietnam nog wel aan spares komen (als ze die niet al hebben) de Amerikanen hebben daar in 74-75 tonnen vacuum verpakt materiaal laten liggen. Zelfs de Vietnamezen hebben daar nooit alles van op kunnen maken.
Ik wil een tomcatquote:Op zondag 26 december 2004 22:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat had je willen kopen dan? Er staat genoeg daar... Squadrons F-14s, F-15s, F-16s en F-18s. Squadrons met A-4 Skyhawks, A-6 Intruders, A-7 Corsairs. Herculessen en (K)C-135s. Rijen met UH-1 Helicopters, F-4 Phantoms, en F-111 Aardvarks. OV-10s zijn er ook nog wel te vinden. En van de oudere vliegtuigtypen is er ook nog zat. En vind je het niet op AMARC, dan ligt er vast nog wel iets op de sloopbedrijven die rond AMARC gevestigd zijn.
Roep es wat?
Je kunt er 1 krijgen... op een paal. Maar geen werkende.quote:
WTF wil je met Super Cubsquote:Op zondag 26 december 2004 23:45 schreef the_Napster het volgende:
Doemaar 6 Piper super Cub's, 5 Hornets, 6 b-52's dit was t dan...
krijgen we ook korting als we met z'n allen bestellen?
je hebt de PI gezien hoop ikquote:Op zondag 26 december 2004 23:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je kunt er 1 krijgen... op een paal. Maar geen werkende.
Duh....quote:
Voor de boodschappen ofzo, of als je even naar t postkantoor moet, en verder vind ik het echt TOP kistenquote:Op zondag 26 december 2004 23:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
WTF wil je met Super Cubs
Die B-52s zijn hun reserve, die kun je niet krijgen. Over de Hornets kan gepraat worden.
Nee okequote:
* SHERMAN wil wel mee doenquote:Op maandag 27 december 2004 00:04 schreef -calimero- het volgende:
uhm, dan zou ik wel een Huey willen ! Dan ga ik Tour of Duty spelen en vlak over de boomtoppen razen met harde rock 'n roll muziek !![]()
De links hierboven naar AMARC had je al gezien?quote:Op zondag 26 december 2004 23:56 schreef the_Napster het volgende:
[..]
Voor de boodschappen ofzo, of als je even naar t postkantoor moet, en verder vind ik het echt TOP kisten![]()
Maar heb je nog links waar meer info er over staat?
Ik las toch net iets anders...quote:Op zondag 26 december 2004 23:58 schreef SHERMAN het volgende:
Heb je nog leuke 2 props dingen achter staan? Voor mijn staff
quote:The Inventory Listing has been deleted from the
UNCLAS NIPRNET for INFOCON and Force Protection issues.
We are sorry for any inconvenience.
ssstquote:
AMARC staat nog steeds op alle sites die satellite imagery aanbieden.quote:
21 en 23 SAS zijn SAS lite. Als ze ondersteuning willen gaan ze maar bij de Paras kijken.quote:Op zondag 19 december 2004 02:30 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Cool, dat wij ook hebben om die haarloze figuren die wij "commando's" noemen te helpen![]()
M21 Retro.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |