Donequote:Op vrijdag 17 december 2004 18:28 schreef multatuli het volgende:
Overigens bemoedigend dat Delmer goed was; dat laat zien dat het helemaal niet zo slecht gaat! Vero, verander jij de vraagtekens achter Delmer even in je post.
Dit lijkt nog ergens op. Ik zag daar steeds "kerst kaartjes verzonden" staan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:09 schreef multatuli het volgende:
Mooi. 33 lijkt me zo wel goed als geheel.
Ik heb nog even naar 34 gekeken; hopeloos.
enige extra woord is
34
[De grootmeesteres] komt ook niet Maar misschien
???? deze passage ?? haakjes?????
Ik wil daar lezen 'Maar misschen kan deze passage tussen haakjes verwerkt', maar dat staat er toch niet, vrees ik.
Als het een vraagstuk is horen we dat vroeg genoeg. Verwacht het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:54 schreef multatuli het volgende:
b) ik weet niet wat de moderators ervan vinden, maar het copyright van deze interpraties van de teksten kon nog wel eens een vraagstuk worden. [...] Mij boeit het niet, maar ik wijs er even op. Ken de Fok policy niet.
Als je er langer mee bezig bent, gaat het handschrift wennen. Het vervelende is dan wel dat je ergens ineens woorden in gaat zien die er misschien helemaal niet staanquote:Op zondag 19 december 2004 14:23 schreef multatuli het volgende:
Mooi werk Christine.
Ik heb een beetje druk weekend, maar ik heb p. 46 vast gecheckt. Een paar dingen herkende ik juist wel, maar gek genoeg heb ik vooral vraagtekens toegevoegd t.o.v. van jouw versie. Van sommige woorden was ik erg onzeker. Misschien kunnen Gia of Vero er ook eens naar kijken, want dat is een erg lastige pagina.
Volgens mij moet het zijn "op" dus: "op advies mej. Hofmans" dan klopt de zin ook beterquote:Op donderdag 16 december 2004 15:35 schreef multatuli het volgende:
Die Alden Hatch tapes zijn al een tijdje bekend, maar de info in die Gerbrandy archieven is nieuw. Op de volgende pagina's komen nog allemaal verwikkelingen rond P. en andere paarden.
Voor wat betreft Gia's stukje:
"Het rijden van de cours bij de
lage vuursche, het paard bleef staan
en ging gras eten (of advies mej
Hoffmans) "
lijkt me heel goed, afgezien van de "of" die "ef" zal moeten zijn: effect advies mej Hofmans.
Op naar de volgende pagina's.
Dat is dan weer mijn voordeel: ik weet er bijna niks vanafquote:Op zondag 19 december 2004 14:35 schreef multatuli het volgende:
Yip, daarom probeer ik ook pas de 2e run te doen. Ik ben namelijk bang dat ik er door voorkennis dingen wil lezen, die ik dan ook ga zien.
Jawel, maar de tijd ontbreekt me even. Ben ook moeder en het is een paar dagen voor kerst.quote:Op donderdag 23 december 2004 02:05 schreef multatuli het volgende:
Even een reality check; doen Gia, Vero en/of anderen nog mee aan dit project?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |