Relaxedquote:Op donderdag 13 januari 2005 01:38 schreef hp22 het volgende:
Er komt weer een Armada night/Armin Only aan mensen! Iemand op TA bekeek Armin's tourdates en daar stond:
Mar 12 Amsterdam www.oceandiva.nl
Ocean Diva! Stamkroeg voor velen uit dit topic.quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:39 schreef Veersesmurf het volgende:
gaaf! ben er nog nooit geweest, maar lijkt me wel erg vet. zoiezo line-up zal wel lekker zijn. mooie opwarmer voor In Qontrol![]()
elk feest geweest, eventjes kijken of ik hier ook bij kan zijnquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:44 schreef swopfile het volgende:
[..]
Ocean Diva! Stamkroeg voor velen uit dit topic.![]()
Ik had begrepen dat nu pas om 23.00 begon.quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:52 schreef Veersesmurf het volgende:
uhm... hoe zit het nou met ASOT? khoor van alle kanten dat het niet meer bestaat. enz enz
iemand enig idee?
Het was een herhaling van ASOT 175 - in the mix,opgenomen in Helsinki.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:56 schreef j0rrit het volgende:
Welke 'Armin in the mix' set van Armin van Buuren werd gedraaid op 13-01-05 in A State of Trance bij ID&T?
Was een stukje kwaliteit!
Thnx!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:06 schreef Joppy het volgende:
[..]
Het was een herhaling van ASOT 175 - in the mix,opgenomen in Helsinki.
de donderdagavond was de op één na best beluisterde avond van ID&T, dus het werd best redelijk beluisterd. En als je een programma voor de liefhebbers weghaald wordt er natuurlijk geklaagd.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:47 schreef Exhale_02 het volgende:
Zoveel luisteraars heeft ASOT helemaal niet in Nederland, dus zo een domme zet is het niet eens van ID&T. Het zijn met name veel internationale luisteraars, die dus via intenrnet luisteren. En die zijn niet interessant voor de adverteerders op ID&T radio...
En Armin komt vast wel terug met wat anders, ik snap dat gemiep niet zo...
quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:44 schreef swopfile het volgende:
[..]
Ocean Diva! Stamkroeg voor velen uit dit topic.![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 18:35 schreef Tomaz het volgende:
Goeie shit Joost! Maar je zou hier Cellec nog even bij moeten zetten: "Backed up by local heroes Tinoz and Joost van den Berg."
Heb een doos sigaren aangeschaft, dus voor de gasten die decadent willen doen 19 februari, no problemo
Vette shit zeg!quote:Op zondag 16 januari 2005 18:08 schreef MarkzMan_X het volgende:
Over feesten gesproken:
http://trance.nu/v3/parchive_info.php?p_id=3521![]()
-> Tomaz, als ik iest moet veranderen, dan hoor ik het wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |