abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 januari 2005 @ 11:49:20 #151
36461 Joppy
geen colaboy
pi_24544362
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 01:38 schreef hp22 het volgende:
Er komt weer een Armada night/Armin Only aan mensen! Iemand op TA bekeek Armin's tourdates en daar stond:

Mar 12 Amsterdam www.oceandiva.nl

Relaxed
Let the beat control your body!
pi_24549033
gaaf! ben er nog nooit geweest, maar lijkt me wel erg vet. zoiezo line-up zal wel lekker zijn. mooie opwarmer voor In Qontrol
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_24550147
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 17:39 schreef Veersesmurf het volgende:
gaaf! ben er nog nooit geweest, maar lijkt me wel erg vet. zoiezo line-up zal wel lekker zijn. mooie opwarmer voor In Qontrol
Ocean Diva! Stamkroeg voor velen uit dit topic.
pi_24550387
I know, maar ben eigenlijk nog nooit naar een trance feestje geweest. besides trance.nu W.D.E. kan moeilijk bewegen op trance, behalve met beide armen in de lucht een beetje kippenvel ondergaan

maar ik wil zoiezo wel naar de Ocean Diva. zie ik jullie ook eens een keertje en AvB valt niet zo heel vaak tegen
  donderdag 13 januari 2005 @ 19:32:25 #155
105311 Xantra
Cinematographer
pi_24550770
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 18:44 schreef swopfile het volgende:

[..]

elk feest geweest, eventjes kijken of ik hier ook bij kan zijn
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_24551707
idd stamkroeg ben ook alle 3 de edities geweest
pi_24551796
uhm... hoe zit het nou met ASOT? khoor van alle kanten dat het niet meer bestaat. enz enz

iemand enig idee?
  donderdag 13 januari 2005 @ 22:19:43 #158
36461 Joppy
geen colaboy
pi_24552410
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 21:52 schreef Veersesmurf het volgende:
uhm... hoe zit het nou met ASOT? khoor van alle kanten dat het niet meer bestaat. enz enz

iemand enig idee?
Ik had begrepen dat nu pas om 23.00 begon.
pi_24552616
ASOT maar 1 uurtje tegenwoordig? Dat zegt die dude van etn.fm tenminste...
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
pi_24553310
ja om 23.00 is het 1 uurtje Armin in the Mix (niet live, zit in Australië) en voor de rest...afwachten totdat Armin wat te zeggen heeft denk ik volgende week

kuch *kut ID&T!* kuch
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 januari 2005 @ 23:20:39 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24553748
ik wil ASOT ipv dat ge-ouwe-hoer de hele avond
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 13 januari 2005 @ 23:33:36 #162
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24554015
Als asot weggaat kunnen ze dat hele kut IDT radio wel opdoeken
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24555734
Welke 'Armin in the mix' set van Armin van Buuren werd gedraaid op 13-01-05 in A State of Trance bij ID&T?

Was een stukje kwaliteit! Moet ik even toevoegen aan m'n collectie...
  vrijdag 14 januari 2005 @ 01:06:03 #164
36461 Joppy
geen colaboy
pi_24555863
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 00:56 schreef j0rrit het volgende:
Welke 'Armin in the mix' set van Armin van Buuren werd gedraaid op 13-01-05 in A State of Trance bij ID&T?

Was een stukje kwaliteit!
Het was een herhaling van ASOT 175 - in the mix,opgenomen in Helsinki.

Maar als ik het goed begrijp is ASOT zolas we dat kenden teneinde? Nu alleen een mix in het laatste uur op donderdag in dit baggerprogramma?
pi_24556880
ASOT staat in de belangstelling van vele (internationale) radiostations dus het is zeker niet het einde van ASOT, wel het einde van ID&T Radio
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_24568152
zkr het einde van ID&T-radio! wie luisterd nou naar dat eeuwige gezeik over niks met continu dezelfde platen

en of Armin elke week zal mixen is ook nog niet bekend. die gast van ID&T zei dat het regelmatig voor zou komen...

dat ASOT een keertje zou stoppen wist ik wel, maar niet op zo'n korte termijn, en ook niet op zo'n manier. zo ga je toch niet met je mensen om

smurf was gisteren bijna verbolgen over het feit dat er geen ASOT was
pi_24572309
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:06 schreef Joppy het volgende:

[..]

Het was een herhaling van ASOT 175 - in the mix,opgenomen in Helsinki.
Thnx! Heb hem zojuist ff gedownload..

..zal eens kijken of ASOT nog meer leuk spul heeft, kende het tot nu toe niet eens... Klinkt top!
  zaterdag 15 januari 2005 @ 00:47:34 #168
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_24573854
Zoveel luisteraars heeft ASOT helemaal niet in Nederland, dus zo een domme zet is het niet eens van ID&T. Het zijn met name veel internationale luisteraars, die dus via intenrnet luisteren. En die zijn niet interessant voor de adverteerders op ID&T radio...

En Armin komt vast wel terug met wat anders, ik snap dat gemiep niet zo...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 15 januari 2005 @ 01:01:43 #169
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24574119
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:47 schreef Exhale_02 het volgende:
Zoveel luisteraars heeft ASOT helemaal niet in Nederland, dus zo een domme zet is het niet eens van ID&T. Het zijn met name veel internationale luisteraars, die dus via intenrnet luisteren. En die zijn niet interessant voor de adverteerders op ID&T radio...

En Armin komt vast wel terug met wat anders, ik snap dat gemiep niet zo...
de donderdagavond was de op één na best beluisterde avond van ID&T, dus het werd best redelijk beluisterd. En als je een programma voor de liefhebbers weghaald wordt er natuurlijk geklaagd.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24577661
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 18:44 schreef swopfile het volgende:

[..]

weer een feest daar! Relaxed!
pi_24599823
Over feesten gesproken:

http://trance.nu/v3/parchive_info.php?p_id=3521

-> Tomaz, als ik iest moet veranderen, dan hoor ik het wel
pi_24600213
Goeie shit Joost! Maar je zou hier Cellec nog even bij moeten zetten: "Backed up by local heroes Tinoz and Joost van den Berg."

Heb een doos sigaren aangeschaft, dus voor de gasten die decadent willen doen 19 februari, no problemo
pi_24600387
quote:
Op zondag 16 januari 2005 18:35 schreef Tomaz het volgende:
Goeie shit Joost! Maar je zou hier Cellec nog even bij moeten zetten: "Backed up by local heroes Tinoz and Joost van den Berg."

Heb een doos sigaren aangeschaft, dus voor de gasten die decadent willen doen 19 februari, no problemo

Wordt een topfeest kan niet anders!
pi_24600762
En zo is 't Marcs!
  zondag 16 januari 2005 @ 19:38:54 #175
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_24601121
quote:
Op zondag 16 januari 2005 18:08 schreef MarkzMan_X het volgende:
Over feesten gesproken:

Vette shit zeg!
Ik heb er ook steeds meer zin in !
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_24604218
quote:
Op zondag 16 januari 2005 18:35 schreef Tomaz het volgende:

Oh ik dacht dat Cellec een maatje van Passiva was, en derhalve een "bekende knaap" .
Maar ik verander het wel ff.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 11:24:16 #177
36461 Joppy
geen colaboy
pi_24622599
quote:
Op zondag 16 januari 2005 18:08 schreef MarkzMan_X het volgende:
Over feesten gesproken:

Leuk feestje! Alleen iets te ver weg voor mij. Ik krijg sowieso geen mensen mee naar een feestje in een jeugdsoos 2 uur rijden verderop. En in mijn eentje zie ik het ook niet zitten. Maar dergelijke feestjes zouden er gewoon meer moeten zijn. Nu zijn de meeste kleine feestjes hier in de buurt hardcore/style feestjes.

Die armadanight 12 maart op de ocean diva, daar ga ik zeker wel heen.Maar wordt dat een Armin only? Ik heb tot nu toe geen andere armada dj kunnen ontdekken die het ook in de agenda heeft staan. I
pi_24623241
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 11:24 schreef Joppy het volgende:

[..]

Leuk feestje! Alleen iets te ver weg voor mij. Ik krijg sowieso geen mensen mee naar een feestje in een jeugdsoos 2 uur rijden verderop. En in mijn eentje zie ik het ook niet zitten.
Snap 't! Maar reken maar dat wij leuke lui zijn met z'n allen. Zo hebben we elkaar ook leren kennen. Via dit topic en op andere forums beetje kletsen met z'n allen. En vervolgens samen naar feesten gaan. En kijk nu, veel luitjes komen gewoon naar m'n feestje in Buren! Wordt echt keigezellig, dus als je twijfelt, kom langs man!
  dinsdag 18 januari 2005 @ 13:48:00 #179
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_24624408
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 11:24 schreef Joppy het volgende:

[..]

Leuk feestje! Alleen iets te ver weg voor mij. Ik krijg sowieso geen mensen mee naar een feestje in een jeugdsoos 2 uur rijden verderop. En in mijn eentje zie ik het ook niet zitten. Maar dergelijke feestjes zouden er gewoon meer moeten zijn. Nu zijn de meeste kleine feestjes hier in de buurt hardcore/style feestjes.
Hmmm, ik snap dat het lastig is maar er zullen best mensen voor te vinden zijn denk ik. Pilsje is 1.25 da's geen geld. Je hebt bijna alleen maar liefhebbers binnen. 2uur rijden is veel maar met leuke mensen erbij in de auto goed te doen. Ik zie mezelf rustig 2uur in de auto zitten met Tomaz en andere mensen uit dit topic.

Denk er nog eens overna en probeer mensen mee te krijgen, het zou vet zijn als we je kunnen begroeten de 19e.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_24626122
March 14th shall see the release of Armin’s new double CD compilation ‘A State of Trance 2005’. We will be celebrating the release on March the 12th with the first ARMIN ONLY of this year onboard the largest event ship of Europe, the Ocean Diva in Amsterdam.

During this night the number 3 DJ in the will take place behind the decks from beginning till the end. The night will be fully focused around the release of his new mix compilation. Regular Armin Only visitors know they can expect a diverse set from Armin and that all night they can feel a certain energy being released on the dance floor, the typical “Armin Only” vibe.

Tickets are available at Free Record Shop and cost ¤22.50 (ex. fee). The doors are open from 22:00 and boarding time is until 01:00, after which the ship will make a musical journey of 3 hours. For more information on ‘Armin Only’ visit www.arminvanbuuren.com or www.armadamusic.nl
  dinsdag 18 januari 2005 @ 18:45:18 #181
36461 Joppy
geen colaboy
pi_24627004
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 13:48 schreef jackson het volgende:

[..]

Hmmm, ik snap dat het lastig is maar er zullen best mensen voor te vinden zijn denk ik. Pilsje is 1.25 da's geen geld. Je hebt bijna alleen maar liefhebbers binnen. 2uur rijden is veel maar met leuke mensen erbij in de auto goed te doen. Ik zie mezelf rustig 2uur in de auto zitten met Tomaz en andere mensen uit dit topic.

Denk er nog eens overna en probeer mensen mee te krijgen, het zou vet zijn als we je kunnen begroeten de 19e.
Ik heb er ook geen problemen mee om ergens 2 uur heen te rijden. Maar het is al lastig om mensen mee te krijgen naar TE en Armin Only.
Misschien lukt het nog wel. Over het algemeen maak ik geen planning van een maand vooruit. Het raakt toch nog niet uitverkocht?
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:25:25 #182
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_24639171
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 18:45 schreef Joppy het volgende:

[..]

Ik heb er ook geen problemen mee om ergens 2 uur heen te rijden. Maar het is al lastig om mensen mee te krijgen naar TE en Armin Only.
Misschien lukt het nog wel. Over het algemeen maak ik geen planning van een maand vooruit. Het raakt toch nog niet uitverkocht?
Kaarten aan de deur.... dus dat komt altijd goed
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Forum Admin donderdag 20 januari 2005 @ 16:30:43 #183
58651 crew  murp
murp
pi_24652986
is er eigenlijk op internet ook een radiozender die dream-trance draait?

alvast bedankt
pi_24653428
Wat versta je onder dream trance?
noem eens een paar nummers?
  Forum Admin donderdag 20 januari 2005 @ 20:11:35 #185
58651 crew  murp
murp
pi_24655624
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 17:22 schreef marciemarcs het volgende:
Wat versta je onder dream trance?
noem eens een paar nummers?
ik zoek eigenlijk van die hele rustige trance - dreamtrance, die ik lekker op mn pc kan afluisteren.. rustige trance.. maakt niet uit van wie.
  donderdag 20 januari 2005 @ 20:22:06 #186
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_24655792
Van TranceAddict.... http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&forumid=1&threadid=237890
quote:
Hey everybody,

I'm actually still on holiday as we speak but I got quite a few worrying messages about my radioshow.

no more?? I don't think so!!

Here's where we stand:
Before I left for Australia I had a meeting with the radio people and they simply stated they wanted A STATE OF TRANCE to continue, in my face. I prepared all radioshows for my absense like i always do (including the YEARMIX which took me two weeks productiontime). I get to Australia only to hear that the show is discontinued, including a beautiful recording of my Sydney NYE set (which was supposed to be ASOT 183). The last rating showed that ASOT had 6,3% marketshare, which makes the cancellation of the show quite hard to understand. But then again, it's not my station, it's not my money, this is something we have to deal with. But it does feel like a stab in the back and a big disrespect for all the years of free work. I do want to thank ID&T for all the freedom they have given me over the years.

The good news is however, we have SEVERAL options to choose from. So far there has been SERIOUS interest from MAJOR stations in Holland and all around the world. It's quite luxurious actually. And the reactions from the people when they heard the show wasn't there (the phone at Armada rang the WHOLE week) was really a nice thing to hear...The most important thing for me now is to think what I want with the show. It's been 3 1/2 years in running now, (the longest on ID&T), the music has changed and meanwhile a lot of people started shows that look awefully like ASOT (which is definitely not a bad thing!). I think it's a good idea to look back and consider the future. Personally, the XXL shows were always my favorites and I loved the live aspect of it all. On the other hand, mostly two full workingdays a week were spend in searching new tracks for the show and I often drove to the studio in Amsterdam thinking: why the hell am I doing this? The fanbase of the show kept the show running so far and kept me awake however and is more important than anything else.

So, what do you want? An English version of the show? More livesets? A new name for the show? A new broadcast time?

ASOT is still here, we just need to think what we want with the future.

Armin van Buuren
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:54:39 #187
36461 Joppy
geen colaboy
pi_24657417
quote:
Kutstreek van ID&T dus.
Maar nog ff afwachten waar het straks wordt uitgezonden.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 16:09:06 #188
105311 Xantra
Cinematographer
pi_24670737
quote:
de show had de kwaliteit niet meer van voorgaande jaren, armin vond het zelf dus af en toe lastig om een goede show neer te zetten en dat was wel aardig te merken, over het algemeen luisterde ik het vaakst de XXL avonden, in de andere avonden begon een beetje de sleur er in te zitten vond ik...

maar hij zal wel ergens anders doorgaan speciaal voor de liefhebbers
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_24670973
heerlijk bericht

ID&T heeft dus echt een heel misselijke streek uitgehaald met AvB en de luisteraars van ASOT. Gelukkig dat het ergens anders door gaat en dat het niet op deze manier stopt!

Is die set uit Sydney trouwens ergens anders wel op de radio verschenen?
  zondag 23 januari 2005 @ 00:11:21 #190
38549 dewd
100% pure
pi_24698374
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:11 schreef murp het volgende:

[..]

ik zoek eigenlijk van die hele rustige trance - dreamtrance, die ik lekker op mn pc kan afluisteren.. rustige trance.. maakt niet uit van wie.
Ik zou dan beginnen met de in search of sunrise van Tiesto. Ondanks de vele negatieve reacties die je tegenwoordig kunt krijgen als je z'n naam al noemt
isos 3 is en blijft mijn favoriete trance/dance cd ooit.
pi_24709289
Prutsers bij FRS zeg! Ik vragen om kaarten voor Armin Only, maar ho maar dat die kerel ze kon vinden... "Hoe heet dat feest? Ocean Diva's?" -Nee lul, Armin Only op het schip de Ocean Diva in Amsterdam. "Hm, nee, kan nergens Ocean Diva's vinden, Armin zei je? Nee, nergens te vinden in de computer. 't is van Armada zeg je? Hm, nee, zegt me niks en de computer vindt 't ook niet." -Crap, dan maar een andere FRS opzoeken binnenkort. Wat een prutsers...
  zondag 23 januari 2005 @ 18:56:05 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24710282
Ik heb er vast weer overheen gelezen, maar wanneer is die Armin Only?

-edit-
Ik zie het al: 12 maart
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 23 januari 2005 @ 19:27:40 #193
105311 Xantra
Cinematographer
pi_24710784
quote:
Op zondag 23 januari 2005 17:59 schreef Tomaz het volgende:
Prutsers bij FRS zeg! Ik vragen om kaarten voor Armin Only, maar ho maar dat die kerel ze kon vinden... "Hoe heet dat feest? Ocean Diva's?" -Nee lul, Armin Only op het schip de Ocean Diva in Amsterdam. "Hm, nee, kan nergens Ocean Diva's vinden, Armin zei je? Nee, nergens te vinden in de computer. 't is van Armada zeg je? Hm, nee, zegt me niks en de computer vindt 't ook niet." -Crap, dan maar een andere FRS opzoeken binnenkort. Wat een prutsers...
klopt ja! maat van me had er ook problemen mee, tja het is tiel hé...

in utrecht begrijpen ze je wel
pi_24721113
quote:
Op zondag 23 januari 2005 19:27 schreef Xantra het volgende:

[..]

klopt ja! maat van me had er ook problemen mee, tja het is tiel hé...

in utrecht begrijpen ze je wel
Haha! Ik vroeg 't dus in Utrecht
  maandag 24 januari 2005 @ 12:15:18 #195
105311 Xantra
Cinematographer
pi_24721599
quote:
Op maandag 24 januari 2005 11:47 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Haha! Ik vroeg 't dus in Utrecht
hmmm raaaaaaarrrr, heb ik nog nooit in utrecht gehad, ik hoop nog op een gastenlijst-plaats
  maandag 24 januari 2005 @ 18:24:58 #196
36461 Joppy
geen colaboy
pi_24727199
Je kan ze anders ook bestellen bij de FRS
  maandag 24 januari 2005 @ 20:20:44 #197
38549 dewd
100% pure
pi_24729016
Om even terug te komen op Markus, de Global dj broadcast van 17 januari jl was briljant zeg. Voor de liefhebbers, deze moet je zeker downen.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:36:48 #198
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_24738882
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:20 schreef dewd het volgende:
Om even terug te komen op Markus, de Global dj broadcast van 17 januari jl was briljant zeg. Voor de liefhebbers, deze moet je zeker downen.
Ahh...goed dat je het even zegt. Ik zie dat ik em mis in de collectie
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_24749727
quote:
In de aanloop naar Trance Energy 2005 kan je van ons 3 video-specials verwachten. Zo zijn we platen wezen kopen met DJ Jean (de host van de Madhouse Stage) en we zijn de studio in geweest met Marco V (In Charge Stage).

Voor deze eerste special hebben we met de mannen van Rank 1 gesproken. In hun studio vertellen ze onder andere over de fans, laten ze ons zien hoe het Trance Energy themanummer 'Beats at Rank 1 dotcom' zonder begeleiding op de keyboard klinkt en wordt er over de komende live show gesproken. Het interview wisselt zich af met beelden van de spectaculaire live show dat ze in 2002 op Trance Energy hebben gegeven. Kijk, luister en geniet...

Prepare to dance.

Geplaatst op: 25-01-2005
http://www.id-t.com/videoarchief/rank-1-te2005.wmv

Erg gaaf filmpje, ik krijg er nu echt zin in
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 januari 2005 @ 03:02:28 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24753793

heb enorm veel zin in TE
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')