heb je het al gevonden?quote:Op zondag 26 december 2004 03:51 schreef rubbereend het volgende:
zo te lezen is het laatste 1,5 uur prima geweest, nu nog ergens vinden om te downen
Ik vind juist dat die vent een geweldige stem heeft.... ik kan er goed naar luisterenquote:Op zondag 26 december 2004 13:42 schreef dewd het volgende:
Erg lekkere set idd die van Tiesto.
En eigenlijk waarom ik in dit topic keek, Markus is bij mij vooral bekend van Globaldj broadcast en zijn enorm irritante yank stemgeluid die je af en toe door mixen heen hoort. Zijn eigen sets worden steeds beter en zijn bijna altijd keepers. De relaxte muziekkeuze van hem is echt serieus goed te noemen.
en had hij nog wat te melden?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:42 schreef _Supreme het volgende:
ik had gedroomd dat ik een dagje bij tijs verwest was
lekker samen ontbijten enzohij is echt relaxed
Ik slaap nog even mn champagne roes uit, tot volgende week ofzo...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:38 schreef Xantra het volgende:
--- stil is het hier, gebeurt er niks meer op trance-gebied...---
Geen idee way jij de ultieme jaarmix noemt. Ik heb die van ID&T toevallig gehoord ... niet helemaal maar hij klonk wel oke. De ultieme jaarmix van DJ Sandstorm heb ik nog niet gehoord. Volgens mij was die er dit jaar ook helaas niet(weet ik niet zeker overigens)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:36 schreef HansvanOchten het volgende:
Heeft iemand nog de ultieme jaarmix gehoord?!
Ik heb hem gewoon gemist en kan hem nergens vinden
Voor zover ik weet wel jaquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Begint die asot jaarmix gewoon om 20u morgen?
Lekker boeiend.... hij droomde etquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:01 schreef Xantra het volgende:
[..]
en had hij nog wat te melden?samen gedraaid ofzo?
haha jaquote:
Tsja.... het is ook maar een mens hoorquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:25 schreef _Supreme het volgende:
[..]
haha ja, hij had me helaas geen geheimpjes verteld over future releases ofzo
een vriend van me was vorige week op vakantie in Istanbul. hij zit in een restaurant en kijkt achter zich, en wie zit daar? Tiesto
Hij heeft hem ff goededag gezegd![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Tsja.... het is ook maar een mens hoor
quote:Tiësto sluit het Radio 555 Concert af op de Dam in Amsterdam. Eerder werden optredens bevestigd van Bløf, Acda en De Munnik, Kane-zanger Dinand Woesthoff, Do, Xander, Berget Lewis en Trijntje Oosterhuis. Donderdagavond treden zij tussen 19.30 en 22.00 uur op, waarbij Tiësto het concert zal afsluiten.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:20 schreef swopfile het volgende:
Audioholics - External Key is eindelijk uit op plaat.![]()
quote:TRACK LiSTiNG
01 . Dj Tatana - Elements of Culture (Radio Edit)
02 . Dj Energy - Serenity (Radio Edit)
03 . Phil Green Vs. Lemon Dogs - Memories (Radio Version)
04 . Dj Tatana Feat Jael - Always on My Mind (Radio Edit)
05 . Dj C.A. - Get it Right (Extended Mix)
06 . Max B. Grant - Remax (Single Edit)
07 . Heavens Touch - Heavens Touch (Original)
08 . Energy Allstars - Atmospheric Sun (Extended Mix)
09 . Dj Phrenetic - Clones (Original Mix)
10 . Dj Spoke - Positive Shape
11 . Dj Vesiga Vs. Jomar - Night Operator (Radio Edit)
12 . No Faces Meet Dave202 - I Can Fly (Original Mix)
13 . Dj Noise - the First Rebirth (DJ Noise Club Mix)
14 . Dj Toxic - It's Killing Me
15 . Philippe Rochard - Music Machine
16 . Dj Mind-X - Never Talk to Aliens (Mind-X Vs. Mvl Reedit 2004 Mix)
Zwitserse/Duitse trance. Is altijd leukquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is zeker dé cd van het moment:
Album........: Trance 2004 the Hitmix
Artist.......: VA
Genre........: Trance
Release Date.: Jan-04-2005
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |