Graag jaquote:Op donderdag 30 december 2004 19:39 schreef Tomaz het volgende:
Ik gaat snel nog even douchen. Wil wel fris zijn tijdens de uitzending!
Nerdquote:Op donderdag 30 december 2004 19:45 schreef _Supreme het volgende:
ik heb me vanmiddag om 3 uur gedouched, had vannacht een eerste LAN party... bah ben er helemaal gaar van.
ik ga toch liever naar een dance eventom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Indeed! Find op 6 gok ik!quote:Op donderdag 30 december 2004 20:14 schreef marciemarcs het volgende:
Zoo ik luister nu ook! Nummer 1 wordt white room of no one on earth
Op 4 dusquote:
Die klote knopjes zitten ook veels te dicht bij elkaarquote:Op donderdag 30 december 2004 21:59 schreef Joppy het volgende:
1.Above & Beyond - No One On Earth (gabriel & Dresden vocal mix)
2. White Room - White Room
3. Tïesto - Adagio for strings
Shit, zat er 2 naastquote:Op donderdag 30 december 2004 21:42 schreef Joppy het volgende:
[..]
Op 4 dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kut plaatquote:Op donderdag 30 december 2004 22:13 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Shit, zat er 2 naastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Blijft voor mij toch de nummer 1.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop