Las in het vorige deel dat Engelse/Amerikaanse namen niet echt leuk worden gevonden, moet zeggen dat ik de namen die je inmiddels tig keer hoort, omdat ze op tv zo populair waren/zijn, ook minder vind. Hou wel van iets aparts. Mijn mannetjes zijn inmiddels 8,5 en 6 jaartjes en heten Bradley en Riley. De namen horen ook echt bij ze, zou me geen andere naam voor kunnen stellen, maar weet wel dat de opa's en oma's even moesten slikken toen ze het hoorden!
Bradley zou als hij een meisje was geweest in eerste instantie de naam Stacey gekregen hebben, daarna werd het Destiny, omdat dat de titel van 'ons' liedje was. Riley zou eerst Jessey genoemd worden, maar die naam hoorde ik ineens overal, voor een meisje hadden we Macksey in gekozen. Macksey vind ik nog steeds leuk voor een meisje. Lekker stoer en apart, weet ook niet of het een officiële naam is, ik heb hem in elk geval nergens gevonden.
Zag dat Tessel bijna kan bevallen, succes dus straks en lekker van je kleintje gaan genieten! Ben benieuwd wat de naam is!!! (Misschien staat dat al ergens, maar heb niet alle delen gelezen
![]()
)
Kheb zelf trouwens ook geen 'standaard' naam, iedereen vraagt altijd of het een afkorting is, maar paps en mams hebben me gewoon de afkorting als naam gegeven. Vroeger vond ik het vreselijk, omdat mijn naam nogal makkelijk om te 'bouwen' was, maar dat was op de lagere school, sinds de middelbare vind ik het juist wel leuk!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!