Nee, niet persé. Maar nu ik enthousiast begin te raken over het vernoemen naar m'n oma stiekem toch wel een beetjequote:bad-eendje vroeg nog:
//offtopic: hoop je op een meisje?
Mjah zou kunnen, maar dat vind ik ook niet echt een leuke naam. Bovendien ging die traditie altijd van moeder (Luut) op dochter (Nies), etc. Alleen mijn tante Luutje heeft geen kinderen gekregen en dus die traditie verbroken. Ik vind dus wel dat het bij een meisje hoort, maar dat is gevoelsmatig.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Tex, voor een jongen kun je er altijd nog Niels van maken....
als je in al die 300 posts evenveel te melden hebt als in deze, hoef ik je inderdaad niet te feliciteren met je 300ste post.....quote:Op woensdag 28 juli 2004 07:15 schreef dingendoener het volgende:
He check iedereen mn 300ste post. feliciteer mij niet: heb ik een hekel aan..........
Starwars fan?quote:Op woensdag 28 juli 2004 07:29 schreef Toeps het volgende:
Hee dingendoener! Gefeliciteerd!
Als ik later een meisje krijg wordt het Mackenzie.
Als ik een jongen krijg wordt het waarschijnlijk Luke. Maar dan is voor een meisje Leia weel leuker.
Dus als ik éérst een meisje krijg, wordt het Mackenzie, als ik eerst een jongen krijg wordt het Luke, en als daarna nog een meisje komt, gaat zij Leia heten.
Lekker verwarrend hè?
Maar ik weet niet genoeg leuke jongensnamen.
Geeft niet hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:20 schreef bixister het volgende:
bief, ik had nog een hele reply getypt over dat vernoemen en dat de keuze hier niet zo moeilijk lag maar toen bleek het topic vol dus kon ik 'm niet plaatsen en we gingen eten en daarna moest ik weg dus ging de pc uit. niet zo belangrijk ook hoor dus laat maar zitten.
Ja. Voornamelijk mijn vriend, maar ik vind de namen wel erg mooi.quote:Op woensdag 28 juli 2004 08:47 schreef daniman het volgende:
[..]
Starwars fan?
Stoer! Wie is Mara-Jade ook al weer?quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:21 schreef S-A-I-N-T het volgende:
hoera klein_spookje weer hier kan weer online oke wel onder de naam van hubbie maar hij doet het weer.
Wij hebben ook een naam van star wars.
Mara-jade.
Izabela? Vanwaar die vreemde spelling??quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:31 schreef cosmick het volgende:
Ik vind Fleur, Izabela, Isa en Iris wel cute.
O, we hebben vorig jaar in Italië een boekje met kindernamen gekocht. Stond deze in.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Izabela? Vanwaar die vreemde spelling??
Ik vind het op zich wel een mooie spelling hoor, maar waarschijnlijk spreek je het in Nederland toch uit als Isabella/ Izabella, en ik denk dat mensen hier Izabeeeeeela van gaan maken of is dat juist de bedoelingquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, we hebben vorig jaar in Italië een boekje met kindernamen gekocht. Stond deze in.
Izabela.. Isabella vind ik ook mooi hoor (al moet ik daarbij steeds aan die muts in GTST denken)
quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel een mooie spelling hoor, maar waarschijnlijk spreek je het in Nederland toch uit als Isabella/ Izabella, en ik denk dat mensen hier Izabeeeeeela van gaan maken of is dat juist de bedoeling![]()
Is dat een meisjesnaam? Nooooit van gehoord.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:52 schreef inkie1010 het volgende:
Jessa is trouwens ook mooi
Hebben we het nog niet eens over dat paard van ShowNieuwsquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:24 schreef ChrisJX het volgende:
Isabella (inclusief alternatieve spelwijzen) vind ik niet zo mooi. Klinkt een beetje ordi. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik een Isabella in de klas had die idd een beetje ordi was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |