abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24278154
Niet alles, een deel wel en een ander deel druist recht(s) in tegen mijn ideologiėn .

Maar gelukkig heeft Spruyt z'n eigen clubje alweer vakkundig om zeep geholpen door in zee te gaan met Wilders .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_24278294
quote:
Op woensdag 29 december 2004 13:20 schreef Landmass het volgende:
Die artikelen zijn geniaal (niet te lang, niet te kort en keisterke inhoud)
En ook zo heeeerlijk objectief. Met alle respect, deze mensen zijn fundamentalisten.
quote:
Vooral leuk om te zien dat Adam Smith aanbeden wordt in Oost Europa. Ik kijk uit naar het moment dat er in Nederland eindelijk zoiets gebeurt want ik wordt gewoon misselijk van hoge belastignen.
Adam Smith wordt overal aanbeden maar nergens door een meerderheid. Veel Oost-Europeanen zijn zo teleurgesteld in het rauwe kapitalisme dat ze terug verlangen naar hun onvrije communistische verleden. Blijkt de Verelendungstheorie toch te kloppen.
quote:
Voor mijn part maak je er een OP van. Zal links leren.

http://www.libertarian.nl/
Links laat bij deze weten niet onder de indruk te zijn
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
  woensdag 29 december 2004 @ 16:38:26 #83
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_24278816
quote:
Adam Smith wordt overal aanbeden maar nergens door een meerderheid. Veel Oost-Europeanen zijn zo teleurgesteld in het rauwe kapitalisme dat ze terug verlangen naar hun onvrije communistische verleden. Blijkt de Verelendungstheorie toch te kloppen.
blijkbaar kopen ze niet massaal een enkeltje Cuba. Ergens zien ze het toch wel zitten
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
pi_24278867
quote:
Op woensdag 29 december 2004 16:38 schreef Landmass het volgende:

[..]

blijkbaar kopen ze niet massaal een enkeltje Cuba. Ergens zien ze het toch wel zitten
Dat zijn niet de enige twee opties en dat weet jij dondersgoed. een andere optie is: communisten stemmen. En dat is wat je ziet gebeuren. Als je tenminste je koppie niet in het zand hebt zitten.
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
  woensdag 29 december 2004 @ 16:44:39 #85
106056 Landmass
pi_24278946
quote:
Op woensdag 29 december 2004 16:40 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Dat zijn niet de enige twee opties en dat weet jij dondersgoed. een andere optie is: communisten stemmen. En dat is wat je ziet gebeuren.
Ik gun het ze van harte. Ervaring is de beste leermeester.
Communisme heeft nog nooit iemand welvarend gemaakt.
quote:
Als je tenminste je koppie niet in het zand hebt zitten.
Wanneer hou je nou eens op met die beledigingen.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  woensdag 29 december 2004 @ 18:45:04 #86
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24280929
quote:
Op woensdag 15 december 2004 20:45 schreef Landmass het volgende:
Het verbaast me dat er nog geen politieke partij is die als hoofdpunt een flattax inkomensbelasting van 30% heeft. Het lijkt me dat je op die manier makkelijk heel veel stemmen krijgt bij de eerst volgende verkiezingen.

De VVD zou toch de meest aangewezen partij hiervoor zijn.
Ik denk zelfs dat de VVD op deze manier meer dan 50% van de stemmen kan krijgen.
een flattax is gigantisch oneerlijk, omdat dan de arme mensen erop achteruitgaan en de rijke nog rijker worden. De eerste inkomensdrempel is nodig om van te leven , de rest is luxe. Je moet belasting juist differencieren,. Het Nederlandse systeem is prima, alleen zijn de hogere belastingtarieven te laag.

Laten we eerlijk zijn, meer dan 50.000 euro heeft niemand nodig, dus boven dat bedrag kun je net zo goed 100% belasting heffen. Terwijl de eerste 10.000 euro voor iedereen van belang zijn, hef daar dan 0% op en laat het trapsgewijs oplopen naar 100% belasting bij een inkomen van 50.000 of meer perjaar.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24281219
quote:
Op woensdag 29 december 2004 18:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn, meer dan 50.000 euro heeft niemand nodig, dus boven dat bedrag kun je net zo goed 100% belasting heffen. Terwijl de eerste 10.000 euro voor iedereen van belang zijn, hef daar dan 0% op en laat het trapsgewijs oplopen naar 100% belasting bij een inkomen van 50.000 of meer perjaar.
Dit schaadt het welvaartsniveau van het land. De-motivering.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
  woensdag 29 december 2004 @ 19:06:47 #88
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24281293
de-motivering? voor wie , voor die paar volgevreten figuren die zon achterlijk hoog salaris hebben? dat kan best wat minder en die paar mensen die wat moeten inleveren staat mniet inverhouding met de veel grotere eerlijkheid van het systeem! En verder kunnen we mensen die dat kleine offer niet voor het land overhebben missen als kiespijn.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24281444
Jup. Zij trekken mede de economie en zorgen voor het bekostigen van de vele uitkeringstrekkers en WAOers, o.a.. Als je mensen het uitzicht op een hoger salaris ontneemt zullen zij zich niet gemotiveerd voelen harder te werken, zoals ook het geval is bij uitkeringstrekkers die van een relatief riante uitkering genieten.

Daarnaast levert belastingverlaging hogere belastinginkomsten op.
  woensdag 29 december 2004 @ 19:20:38 #90
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24281605
ik ben zowiezo tegen belastingverlaging, ook al zou het meer opleveren.. Overigens is dat een fabeltje dat altijd maar al te graag wordt verteld door dikke pafferige zakenlui die nog meer geld willen verdienen. Op enige serieus onderzoek is deze borrelpraat niet gebaseerd.

Daar wil ik nog aan toevoegen dat belastingbetalen voor bveel mensen juist heel fijn is.. zij schenken met liefde aan de staat zodat die er op hun beurt weer goede dingen mee kan doen. Belasting betalen is goed voor het besef dat je meedraagt aan het voortschreiden van de revolutionaire tractor, Als je meer mag bijdragen aan de belasting geeft je dat alleen maar een gevoel van meer trotsheid. Belasting betalen is een voorrecht, niet een straf.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24281811
Inderdaad, onder dwang geld afstaan is een 'voorrecht'

Ik zou overigens, als ik jou was, toch eens opzoeken wat 'revolutionair' nou daadwerkelijk betekent. Dat heeft namelijk bijzonder weinig met belastingbetalen te maken.
pi_24281930
quote:
Op woensdag 29 december 2004 19:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben zowiezo tegen belastingverlaging, ook al zou het meer opleveren.. Overigens is dat een fabeltje dat altijd maar al te graag wordt verteld door dikke pafferige zakenlui die nog meer geld willen verdienen. Op enige serieus onderzoek is deze borrelpraat niet gebaseerd.
Op grond van welke argumentatie zie jij trouwens reden deze theorie te verwerpen? Dat het, volgens jou, verteld wordt door pafferige zakenlui is irrelevant en doet wetenschappelijk niets af aan een theorie. Het is hoogstens een zwakke vorm van stigmatisering op basis van afgunst
  woensdag 29 december 2004 @ 19:49:06 #93
106056 Landmass
pi_24282171
Davitamon, je moet BHFH niet al te serieus nemen. Het is de forumgek.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  woensdag 29 december 2004 @ 20:46:45 #94
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24283188
mijn bijdrages snijden meer hout dan die van jou, ik ben gewoon tegen het asociale flat tax systeem en snap niet waarom het zo slecht is belasting te betalen.. Belastinggeld is ten bate van ons allen en het is niet meer dan logisch dat de sterkste schouders de zwaarste lasten dragen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 29 december 2004 @ 21:01:35 #95
106056 Landmass
pi_24283524
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
mijn bijdrages snijden meer hout dan die van jou, ik ben gewoon tegen het asociale flat tax systeem en snap niet waarom het zo slecht is belasting te betalen.. Belastinggeld is ten bate van ons allen en het is niet meer dan logisch dat de sterkste schouders de zwaarste lasten dragen.
We willen het best uitleggen. We zien alleen geen resultaat van onze inspanningen. Jij verandert toch niet van mening.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  woensdag 29 december 2004 @ 21:15:05 #96
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24283808
Ik ben best bereid mijn mening te herzien als ik door goede argumenten overtuigd kan worden. Goede argumenten heb ik ik niet gezien in dit topic, alleen maar egoisme en een veel grotere inkomenskloof. Een flat-tax leidt tot louter ellende en nog meer vervreemding van onze eigen samenleving. Juist door veel belasting te betalen met zn allen en trots te zijn als je meer kan bijdragen proventueel krijg je een betere maatschappij!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 29 december 2004 @ 21:18:53 #97
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24283894
alle aftrekposten moeten verdwijnen, de hypotheekrenteaftrek moet weg! alles helemaal eerlijk en dan een mooi progressief belastingstelsel simpel en eenvoudig. Hierbij krijgt iedere belastingbetaler stickers en een button van de overheid met "Ik met met XX% belasting bijgedragen aan de maatschappij en ben daar trots op" mensen zullen graag meer willen verdienen om ook meer te kunnen bijdragen in de vorm van belastingen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 29 december 2004 @ 21:55:08 #98
106056 Landmass
pi_24284779
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_24285462
quote:
Op woensdag 29 december 2004 19:29 schreef Davitamon het volgende:
Inderdaad, onder dwang geld afstaan is een 'voorrecht'
Nee in een land leven waar je de mogelijkheid op een eerlijke manier zoveel geld te verdienden dat je veel belasting moet betalen, dat is een voorrecht .

Wie 50% belasting betaald verdient namelijk ruim voldoende om een erg prettig leven te leiden .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 29 december 2004 @ 22:23:36 #100
106056 Landmass
pi_24285602
quote:
Op woensdag 29 december 2004 22:20 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee in een land leven waar je de mogelijkheid op een eerlijke manier zoveel geld te verdienden dat je veel belasting moet betalen, dat is een voorrecht .

Wie 50% belasting betaald verdient namelijk ruim voldoende om een erg prettig leven te leiden .
Ook een belastingtarief van 25% is voldoende voor een erg prettige samenleving.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')