En ook zo heeeerlijk objectief. Met alle respect, deze mensen zijn fundamentalisten.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:20 schreef Landmass het volgende:
Die artikelen zijn geniaal(niet te lang, niet te kort en keisterke inhoud)
Adam Smith wordt overal aanbeden maar nergens door een meerderheid. Veel Oost-Europeanen zijn zo teleurgesteld in het rauwe kapitalisme dat ze terug verlangen naar hun onvrije communistische verleden. Blijkt de Verelendungstheorie toch te kloppen.quote:Vooral leuk om te zien dat Adam Smith aanbeden wordt in Oost Europa. Ik kijk uit naar het moment dat er in Nederland eindelijk zoiets gebeurt want ik wordt gewoon misselijk van hoge belastignen.
Links laat bij deze weten niet onder de indruk te zijnquote:
blijkbaar kopen ze niet massaal een enkeltje Cuba. Ergens zien ze het toch wel zittenquote:Adam Smith wordt overal aanbeden maar nergens door een meerderheid. Veel Oost-Europeanen zijn zo teleurgesteld in het rauwe kapitalisme dat ze terug verlangen naar hun onvrije communistische verleden. Blijkt de Verelendungstheorie toch te kloppen.
Dat zijn niet de enige twee opties en dat weet jij dondersgoed. een andere optie is: communisten stemmen. En dat is wat je ziet gebeuren. Als je tenminste je koppie niet in het zand hebt zitten.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:38 schreef Landmass het volgende:
[..]
blijkbaar kopen ze niet massaal een enkeltje Cuba. Ergens zien ze het toch wel zitten
Ik gun het ze van harte. Ervaring is de beste leermeester.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:40 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Dat zijn niet de enige twee opties en dat weet jij dondersgoed. een andere optie is: communisten stemmen. En dat is wat je ziet gebeuren.
Wanneer hou je nou eens op met die beledigingen.quote:Als je tenminste je koppie niet in het zand hebt zitten.
een flattax is gigantisch oneerlijk, omdat dan de arme mensen erop achteruitgaan en de rijke nog rijker worden. De eerste inkomensdrempel is nodig om van te leven , de rest is luxe. Je moet belasting juist differencieren,. Het Nederlandse systeem is prima, alleen zijn de hogere belastingtarieven te laag.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:45 schreef Landmass het volgende:
Het verbaast me dat er nog geen politieke partij is die als hoofdpunt een flattax inkomensbelasting van 30% heeft. Het lijkt me dat je op die manier makkelijk heel veel stemmen krijgt bij de eerst volgende verkiezingen.
De VVD zou toch de meest aangewezen partij hiervoor zijn.
Ik denk zelfs dat de VVD op deze manier meer dan 50% van de stemmen kan krijgen.
Dit schaadt het welvaartsniveau van het land. De-motivering.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, meer dan 50.000 euro heeft niemand nodig, dus boven dat bedrag kun je net zo goed 100% belasting heffen. Terwijl de eerste 10.000 euro voor iedereen van belang zijn, hef daar dan 0% op en laat het trapsgewijs oplopen naar 100% belasting bij een inkomen van 50.000 of meer perjaar.
Op grond van welke argumentatie zie jij trouwens reden deze theorie te verwerpen? Dat het, volgens jou, verteld wordt door pafferige zakenlui is irrelevant en doet wetenschappelijk niets af aan een theorie. Het is hoogstens een zwakke vorm van stigmatisering op basis van afgunstquote:Op woensdag 29 december 2004 19:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben zowiezo tegen belastingverlaging, ook al zou het meer opleveren.. Overigens is dat een fabeltje dat altijd maar al te graag wordt verteld door dikke pafferige zakenlui die nog meer geld willen verdienen. Op enige serieus onderzoek is deze borrelpraat niet gebaseerd.
We willen het best uitleggen. We zien alleen geen resultaat van onze inspanningen. Jij verandert toch niet van mening.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
mijn bijdrages snijden meer hout dan die van jou, ik ben gewoon tegen het asociale flat tax systeem en snap niet waarom het zo slecht is belasting te betalen.. Belastinggeld is ten bate van ons allen en het is niet meer dan logisch dat de sterkste schouders de zwaarste lasten dragen.
Nee in een land leven waar je de mogelijkheid op een eerlijke manier zoveel geld te verdienden dat je veel belasting moet betalen, dat is een voorrechtquote:Op woensdag 29 december 2004 19:29 schreef Davitamon het volgende:
Inderdaad, onder dwang geld afstaan is een 'voorrecht'
Ook een belastingtarief van 25% is voldoende voor een erg prettige samenleving.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee in een land leven waar je de mogelijkheid op een eerlijke manier zoveel geld te verdienden dat je veel belasting moet betalen, dat is een voorrecht.
Wie 50% belasting betaald verdient namelijk ruim voldoende om een erg prettig leven te leiden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |