Wilders. whehehehe....!quote:Op donderdag 16 december 2004 02:30 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, stelletje watjes, eigenlijk. En dan maar janken om een sterke man, die het allemaal eens met forse hand belicht.![]()
Ik hoef jou en je maatjes toch niet van jullie vooroordelen te bevrijden, voor mij is al voldoende dat ik me er tegen wapen. Ik bedoel ik kan de knollen van onverstand wel naar de drinkbak leiden, maar ze niet dwingen te drinken. Put your mouth where your heart is!...quote:Op donderdag 16 december 2004 02:27 schreef OllieA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waarom vertel je dan niet even tegen wie wij zo vruchteloos ageren?
Niet zo schermen met onbewijsbaarheden, hoor. Dat ken ik nou wel.
Komaan, vooruit met die identiteit. Put your money where your mouth is.
Die forse hand, vuist eigenlijk, hebben luucida en sjuuun ook alleen maar nodig om elkaar anaal te vuistneuken onder het genot van een VSOPtje in de ruimbemeten etage van luuucida volgens mij...quote:Op donderdag 16 december 2004 02:30 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, stelletje watjes, eigenlijk. En dan maar janken om een sterke man, die het allemaal eens met forse hand belicht.![]()
And please stay, my funny little Valentine....quote:Op donderdag 16 december 2004 02:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die forse hand, vuist eigenlijk, hebben luucida en sjuuun ook alleen maar nodig om elkaar anaal te vuistneuken onder het genot van een VSOPtje in de ruimbemeten etage van luuucida volgens mij...
Gok hier naar lucida's ware identeitquote:Op donderdag 16 december 2004 02:34 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik hoef jou en je maatjes toch niet van jullie vooroordelen te bevrijden, voor mij is al voldoende dat ik me er tegen wapen. Ik bedoel ik kan de knollen van onverstand wel naar de drinkbak leiden, maar ze niet dwingen te drinken. Put your mouth where your heart is!...
For today I rest my case.
Je hebt de diepgang van een klein duimpje. Het doet mij i.t.t. jullie lichtgeraakte zieltjes niets. Maar wil je ook eens doorgelicht worden, en van je irrationele angsten bevrijd worden, wil ik je best wel eens onder handen nemen.quote:Op donderdag 16 december 2004 02:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die forse hand, vuist eigenlijk, hebben luucida en sjuuun ook alleen maar nodig om elkaar anaal te vuistneuken onder het genot van een VSOPtje in de ruimbemeten etage van luuucida volgens mij...
Bedoel je dat we geen voorbeeld moeten nemen aan jouw gedrag tov SCH? Die je scheldend en tierend loopt te achtervolgen?quote:Op donderdag 16 december 2004 02:44 schreef lucida het volgende:
Als met al hebben deze ontboezmingen van onbenulligheid weinig nog met het topic te maken, ik stel voor dat als jullie graag nog even persoonlijk willen doorgaan met trollen, daar een apart topic over te openen. Daar kun je dan toch ongehinderd al je opgekropte woede en frustraties t.a.v. bepaalde users naar hartelust ventileren.
Bestaat het wel... kusje?quote:Op donderdag 16 december 2004 02:44 schreef lucida het volgende:
[..]
Je hebt de diepgang van een klein duimpje. Het doet mij i.t.t. jullie lichtgeraakte zieltjes niets. Maar wil je ook eens doorgelicht worden, en van je irrationele angsten bevrijd worden, wil ik je best wel eens onder handen nemen.
Als met al hebben deze ontboezmingen van onbenulligheid weinig nog met het topic te maken, ik stel voor dat als jullie graag nog even persoonlijk willen doorgaan met trollen, daar een apart topic over te openen. Daar kun je dan toch ongehinderd al je opgekropte woede en frustraties t.a.v. bepaalde users naar hartelust ventileren.
En dan zou ik jullie meteen willen vragen of op de inhoud van dit topic in te gaan, of jullie topicverstierende trivialiteieten ergens anders te spuien...
Fok bestaat niet alleen uit Ryan3 en zijn ideologische kloontjesfabriek; OllieA, Ariejan8, Callas T.B.O. Stali, SCH etc...![]()
Jij leest ook alleen de OP maar hè.quote:Op donderdag 16 december 2004 02:56 schreef Steijn het volgende:
Ik snap de discussie niet. In de Koran staat dat Mohammed met meisjes naar bed ging, dan ben je volgens de definitie pedofiel. Geen speld tussen te krijgen. Hirshi Ali en deze Brit hebben dus gelijk.
Ja, dat zie ik nu ook.quote:Op donderdag 16 december 2004 02:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij leest ook alleen de OP maar hè..
Okee, thx.quote:Op donderdag 16 december 2004 03:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik nu ook.Nou ja, dan weet je mijn visie op het geheel in ieder geval.
![]()
Op de valreep dan. Als ik aan jou en Ryan3 denk zie ik de familie Bunker voor me. Ryan3 als Meatball en jij als zijn dom blondje - of jij misschien wel als Edith... In elk geval droom ze...quote:
herriner jij de, "het is volbracht" kreet van els borst nog?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Doe eens een poging om deze katholiek boos te krijgen. Zal je niet lukken.
Althans niet met beledigingen of zo over het geloof.
Je kunt mij boos krijgen met dingen als mijn ouders of gezinsleden te belasteren e.d. maar dat staat los van het geloof.
Is in overleg gebeurd, met de hoop dat er nog iets van te maken valt.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:58 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, dump de POL-bagger maar in WFL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |