Ik ben nu natuurlijk wel brandend nieuwsgierig. Welke held denken jullie dat lucida in het echt is? Irl, zeg maar?quote:Op donderdag 16 december 2004 02:09 schreef lucida het volgende:
Overigens als jullie werkelijk eens wisten tegen wie jullie zo vruchteloos ageren dan zouden jullie zich doodschamen... Jullie zouden zich een tijd lang niet meer zonder de nodige walging in de spiegel durven bekijken. Als jullie maar eens wisten hoezeer jullie met jullie etiketjes en vooroordeeltjes de plank misslaan...
![]()
Op basis van zijn profiel zeg ik een drukbezet man.quote:Op donderdag 16 december 2004 02:41 schreef cultheld het volgende:
Een anonieme megalomane autist? Gokje..........
Was je nou ook maar met een helm op geboren - bleef het tenminste niet louter bij gokken...quote:Op donderdag 16 december 2004 02:44 schreef OllieA het volgende:
Of bij nader inzien, Wouter Bos!
Ik schaam me ineens kapot zeg!
Die schrijft niet alsof hij pas op latere leeftijd heeft leren lezen en schrijven hoor.quote:Op donderdag 16 december 2004 02:46 schreef cultheld het volgende:
Prem, om te provoceren
Jouw wereldbeeld is wrs ook opgebouwd met behulp van de wichelroede hè...quote:Op donderdag 16 december 2004 02:47 schreef lucida het volgende:
[..]
Was je nou ook maar met een helm op geboren - bleef het tenminste niet louter bij gokken...![]()
Door welke krisstallen bol kijk jij dan?quote:Op donderdag 16 december 2004 02:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jouw wereldbeeld is wrs ook opgebouwd met behulp van de wichelroede hè...
Ik ben wel met de helm op geboren, pas later kwam de jas.quote:Op donderdag 16 december 2004 02:47 schreef lucida het volgende:
[..]
Was je nou ook maar met een helm op geboren - bleef het tenminste niet louter bij gokken...![]()
Als kind van de Verlichting laat je je niet leiden door zaken die in TRU opgang doen, luuucida...quote:Op donderdag 16 december 2004 02:49 schreef lucida het volgende:
[..]
Door welke krisstallen bol kijk jij dan?![]()
Als jij nog even zo doorgaat zet je een treffende karikatuur van jezelf neer... Maar als therapie vind ik jouw geschuimbek wel weer verantwoord. Het is dan ook niet mijn, maar jouw jouw gemoed waar de onzekerheid aan knaagt...quote:Op donderdag 16 december 2004 02:49 schreef OllieA het volgende:
Ach nee, ik weet het ineens, het is een dyslectische joods-homosexuele moslim, die probeert hier zijn zelfhaat kwijt te raken.
Ik schaam me nu zo mogelijk nog dodelijker dan dood.
Als dat ten minste zou kunnen.
Daar gaat ie weer.quote:Op donderdag 16 december 2004 02:54 schreef lucida het volgende:
[..]
Als jij nog even zo doorgaat zet je een treffende karikatuur van jezelf neer... Maar als therapie vind ik jouw geschuimbek wel weer verantwoord. Het is dan ook niet mijn, maar jouw jouw gemoed waar de onzekerheid aan knaagt...![]()
Jij bedeolt dat verwijzingen naar dat luuucida en sjuuun elkaar vuistneukende de politieke maat opnemen onder het genot van een VSOPtje in de ruimbemeten etage van luuucida, hier uit den boze zijn???quote:Op donderdag 16 december 2004 02:53 schreef OllieA het volgende:
By the way, ik heb de TT wel even in sstijl gehouden hè. Dat jullie het maar even weten!
Nee, die zijn zeer gewenst, want hebben het niveau van feitelijkheid dat lucida altijd claimt.quote:Op donderdag 16 december 2004 02:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bedeolt dat verwijzingen naar dat luuucida en sjuuun elkaar vuistneukende de politike maat opnemen onder het genot van een VSOPtje in de ruimbemeten etage van luuucida, zijn hier uit den boze???.
Dat is zuiver een kwestie van de waarachtigheid gescheiden weten te houden van het populisme, Ryan3.quote:Op donderdag 16 december 2004 02:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als kind van de Verlichting laat je je niet leiden door zaken die in TRU opgang doen, luuucida...
Akkoord, maar ondertussen zijn we geen haar dichterbij luuucida's ware identiteit gekomen hè...quote:Op donderdag 16 december 2004 02:59 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee, die zijn zeer gewenst, want hebben het niveau van feitelijkheid dat lucida altijd claimt.
Ik doelde op de vormgeving van de topictitel, zodat lucida als waar dyslect zich thuis kan voelen.
Onze volksheld met zweep en belichtend en verlichtend gedachtegoed wenst natuuuuuurlijk liever anoniem te blijven.quote:Op donderdag 16 december 2004 03:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Akkoord, maar ondertussen zijn we geen haar dichterbij luuucida's ware identiteit gekomen hè...
Die 3 kan ik zelf ook onthouden hoor.quote:Op donderdag 16 december 2004 02:59 schreef lucida het volgende:
[..]
Dat is zuiver een kwestie van de waarachtigheid gescheiden weten te houden van het populisme, Ryan3.![]()
Of het is gewoon iemand die zich nu kapot lacht omdat sommigen hem gelovenquote:Op donderdag 16 december 2004 03:02 schreef OllieA het volgende:
[..]
Onze volksheld met zweep en belichtend en verlichtend gedachtegoed wenst natuuuuuurlijk liever anoniem te blijven.
Anders is ie zijn leven immers niet meer veilig, juist in deze tijd!
Misschien is ie Leon de Winter wel. Die schrijft ook zo beroerd.
Mm, lang geleden heb ik Leon wél aardig gevonden hoor en zo beroerd schrijft-ie toch ook weer niet. Nee, hij mocht het willen. Ik denk dat luuucida ooit in het buurtkrantje heeft geschreven en daaraan een zekere lokale bekendheid ontleent, die hij nu te gelde probeert te maken op Fok!.quote:Op donderdag 16 december 2004 03:02 schreef OllieA het volgende:
[..]
Onze volksheld met zweep en belichtend en verlichtend gedachtegoed wenst natuuuuuurlijk liever anoniem te blijven.
Anders is ie zijn leven immers niet meer veilig, juist in deze tijd!
Misschien is ie Leon de Winter wel. Die schrijft ook zo beroerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |