utrechtquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:33 schreef Flem het volgende:
Jazeker.
Van Ede, Asmus(74.Nascimento), Van der Net, Vierklau, Van Kessel, De Jong(60.Smit), Gorter, Plugboer, De Kruyff, Booy, Hernandez.
Plugboer hehehehe.
Ja, bij een PSV-er geloof ik. Bij wie was dat ook al weer, Linskens hehehe?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:34 schreef ActaniA het volgende:
hehe gorter spaced hem ook anderen in de ogen steken
vd Doelen..quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:36 schreef Flem het volgende:
[..]
Ja, bij een PSV-er geloof ik. Bij wie was dat ook al weer, Linskens hehehe?
quote:AC Milan 1989/90
--------------------------Galli--------------------------
--Tassotti-----Costacurta-----Baresi-----Maldini--
--Gullit-----Rijkaard-----Ancelotti-----Donadoni--
-----------Van Basten------------ Evani -----------
quote:FC Barcelona Dreamteam '92
Ronald Koeman, Josep Guardiola, Bakero, Michael Laudrup, Hristo Stoichkov, Beguiristain, Amor, Romario
quote:Feyenoord '70
Graafland; Romeijn (Haak), Laseroms, Israel, van Duivenbode; Hasil, Jansen, van Hanegem, Wery; Kindvall, Moulijn
Ik zie het nog zo goed voor me; Curovic plaatst een perfecte bal op Machlas die hem aanneemt en zo de keeper het nakijken geeft...quote:Theo Janssen
Orlando Trustfull
Marian Zeman
Martijn van Strien
Sander Westerveld
Kostas Chaniotakis
Remco van der Schaaf
Arco Jochemsen
Dejan Curovic
Darko Butorovic
Mamadou Zongo
Michel Kreek
John van den Brom
Marco de Marchi
Steve Goossen
John Veldman
Menno Willems
Carlos Fortes
Patrick Ax
Louis Laros
Martijn Reuser
Marc van Hintum
Martijn Kuiper
Matthew Amoah
Scott Booth
Nikos Machlas
1 2 3 4 5 6 7 | --------------------Migchelsen-------------------- -------------------------------------------------- --Uneken------Van Raalte----Veldwijk-----Jalving-- -------------------------------------------------- ------Barmentloo----Jan de Jonge----Nurmela------- -------------------------------------------------- --------Drent-------Van Oostrum-----Alberda------- |
Nurmela linkshalf???quote:Op woensdag 15 december 2004 13:20 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Het beste BVO Emmen ooit, ze eindigden als tweede in de eerste divisie en scoorden meer dan 70 keer!
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:48 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zie opstellingen voorbij komen met namen die ik ken uit mijn paniniplaatjes-tijd.
Wat een team was dat zeg! Eeuwig zonde dat ze toen geen kampioen zijn geworden, want als het een keer had gekund.....quote:Op woensdag 15 december 2004 13:20 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Het beste BVO Emmen ooit, ze eindigden als tweede in de eerste divisie en scoorden meer dan 70 keer!
Ab Plugboer, Romeo Wouden, Marcel van der Net.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:48 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zie opstellingen voorbij komen met namen die ik ken uit mijn paniniplaatjes-tijd.
Ja, dat jaar ('95 geloof ik) speelde Antti Sumiala veel rechtsvoor (Martin Drent was eigenlijk een invaller) en werd op die plek al snel populair bij het publiek (Sumialaaa Woohoo- Sumiala Woohoo).quote:
Ware het niet dat die kickbocksers uit Nijmegen overal mee wegkwamen. Ik kan me die nacompetitiewedstrijd nog goed herinneren. NEC won met 1-3 in Emmen en bleef daardoor in de eredivisie. Na het eindsignall brak de hel los: NEC-publiek op het veld, Emmen-publiek rukte massaal de stoeltjes van de tribunes en trakteerden de NEC-ers op een stoeltjesregen. Ik was 15 ofzo, wist niet wat ik zagquote:Op woensdag 15 december 2004 16:28 schreef Nyluzzz het volgende:
Wat een team was dat zeg! Eeuwig zonde dat ze toen geen kampioen zijn geworden, want als het een keer had gekund.....
Ja, maar die speelde toch rechtsbuiten zeker?quote:Op woensdag 15 december 2004 16:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja, dat jaar ('95 geloof ik) speelde Antti Sumiala veel rechtsvoor (Martin Drent was eigenlijk een invaller) en werd op die plek al snel populair bij het publiek (Sumialaaa Woohoo- Sumiala Woohoo).
Seizoen daarop werd hij weggekocht en toen hebben ze Nurmela daar geprobeerd. En dat bleek niet de minste te zijn![]()
[..]
Nurmela heeft eerst een seizoen linkshalf gespeeld, daarna rechtshalf en daarna rechtsvoor/rechtsbuiten.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar die speelde toch rechtsbuiten zeker?
Ook wel, maar dat was eigenlijk een 4-3-3 met een zeer aanvallend ingestelde 10, wie anders dan Michel Van Oostrum. Die vent kon echt alles, een soort Barry Van Galen in het kwadraat. Je was als Emmen-fan ook nooit bang als je met 1-0 achterstond, want je_wist_dat Michel met één bevlieging de boel weer zou rechtzetten.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:38 schreef methodmich het volgende:
Okee. Ik dacht dat Emmen altijd 4-2-4 speelde toen.
Omam-Biyikquote:Op woensdag 15 december 2004 19:16 schreef methodmich het volgende:
N'Kono / Massing, Ebwelle, Kundé, Tataw Eta, N'Dip Akem / Kana-Biyik, M'Bouh M'Bouh, M'Féde, Makanaky / Omam-Biyik
Kameroen klopt Argentinië in de openingsmatch van het WK 1990.
Dat was inderdaad een mooi elftal toendertijd, in 1978 stond er ook wel een mooi elftal. Helaas was ik toen nog niet geboren.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:03 schreef rubbereend het volgende:
25 mei 1988, Finale EC 1te Stutgart
PSV- Benfica
en hier de helden van destijds:
Van Breukelen, Gerets, Nielsen, Koeman, Heintze, Lerby, van Aerle, Vanenburg, Linskens, kieft, Gillhaus (Janssen)
quote:Op donderdag 16 december 2004 12:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een mooi elftal toendertijd, in 1978 stond er ook wel een mooi elftal. Helaas was ik toen nog niet geboren.
De opstelling van de returnwedstrijd van de Uefacup in 1978 tegen Bastia 09-05-1978
Jan van Beveren, Huub Stevens, Adri van Kraay (Nick Deacy), Ernie Brandts, Kees Krijgh, Willy van de Kerkhof, Jan Poortvliet, Willy van der Kuylen, René van de Kerkhof, Harry Lubse, Gerrie Deijkers
Hij is zelfs tijdens of na dat seizoen gestopt. Hij is dat seizoen nog voor PSV uitgekomen.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]moet je nagaan dat Willy het het jaar voor de EC1 winst gestopt is
De Verenigde Arabische Emiraten,quote:Op donderdag 16 december 2004 17:47 schreef methodmich het volgende:
Musabah Faraj / Khalil Mubarak, Mohamed Abdullah, Ibrahim Meer Abdulrahman, Eissa Meer Abdulrahman, Hussain Mohamed / Thani Jumaa, Fahad Mubarak, Al-Talyani, Nasir Mubarak / Ghuloum Abbas
Wie hem raadt is knap!
Topshots! Nu weet ik weer waar ik al die opstellingen van kan dromenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
Ja, precies. Uit de "topshots" map.
Ik mis de "Gi" van Magica (Giordani?) , klopt dat?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:35 schreef DIGGER het volgende:
Giuliani; Renica, Ferrera, Francini, Corradini (Crippa 46); Alemao, Fusi, De Napoli; Careca, Maradona, Carnevale
&
Giuliani; Renica, Ferrera, Francini, Corradini; Alemao (Carranante 30), Fusi, De Napoli; Careca (Bigliardi 70), Maradona, Carnevale
![]()
![]()
![]()
Ja die. Dat was dan toen Napoli kampioen werd in 1987. Mooi was dat: het trio Maradona Giordano Carecaquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:59 schreef DIGGER het volgende:
Je bedoelt denk ik Giordano? Die was toen (UEFA cup finale 89) al vertrokken bij Napoli, speelde toen bij Ascoli geloof ik
die hebben het hard te verduren als je ziet waar Napoli tegenwoordig verkeert.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:13 schreef DIGGER het volgende:
Heb net een postzegel gekocht, speciaal uitgebracht ter ere van dat kampioenschap van Napoli, m'n schoonvader, Napolitaan in hard en nieren, mega voetbalfan en groot postzegelverzamelaar, was er dolblij mee
Nee, daar stond destijds mijn ouwe buurjongen in de basis. Zijn man scoorde toen 6 keer. Maar ja, wist hij veel van het rechterbeen van Yildirimquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Tukker, Steenge, Hiddink, Waalderbos, Mulder, Van Dijk, R. Koeman, Keukens, Brocken, Houtman, Jans..........
Je hebt er ook maar tien.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:10 schreef keeper het volgende:
Weet niet of de opstelling ook nog correct is, qua speler op de juiste positie/formatie etc.
Niemand?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De Ron; Ferrier, Elzinga, Berhalter, Abma; Usta, Durmusoglu, De Roo (Levtsjenko); Van Utrecht (De Vries, Dijkhuizen, Beekink (Van Rijswijk).
Zonder opzoeken, wie kan mij vertellen welk elftal dit was, bij welke wedstrijd en de uitslag?
Je zou het maar moeten lopen, Leeuwarden > Almelo.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:26 schreef tong80 het volgende:
Dan zat ik er toch niet ver vanaf.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:18 schreef keeper het volgende:
Cambuur - Ajax 4-1, 98/99?
Mag van mij ookquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:50 schreef keeper het volgende:
Ik vond die wedstrijd iets minder geniaal.
Dan bewaar ik betere herinneringen aan Ajax - Cambuur Leeuwarden in 93/94 ofzo. 0-2 achter in De Meer, maar door een late goal van Van Vossen toch met 3-2 winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |