Topshots! Nu weet ik weer waar ik al die opstellingen van kan dromenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
Ja, precies. Uit de "topshots" map.
Ik mis de "Gi" van Magica (Giordani?) , klopt dat?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:35 schreef DIGGER het volgende:
Giuliani; Renica, Ferrera, Francini, Corradini (Crippa 46); Alemao, Fusi, De Napoli; Careca, Maradona, Carnevale
&
Giuliani; Renica, Ferrera, Francini, Corradini; Alemao (Carranante 30), Fusi, De Napoli; Careca (Bigliardi 70), Maradona, Carnevale
![]()
![]()
![]()
Ja die. Dat was dan toen Napoli kampioen werd in 1987. Mooi was dat: het trio Maradona Giordano Carecaquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:59 schreef DIGGER het volgende:
Je bedoelt denk ik Giordano? Die was toen (UEFA cup finale 89) al vertrokken bij Napoli, speelde toen bij Ascoli geloof ik
die hebben het hard te verduren als je ziet waar Napoli tegenwoordig verkeert.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:13 schreef DIGGER het volgende:
Heb net een postzegel gekocht, speciaal uitgebracht ter ere van dat kampioenschap van Napoli, m'n schoonvader, Napolitaan in hard en nieren, mega voetbalfan en groot postzegelverzamelaar, was er dolblij mee
Nee, daar stond destijds mijn ouwe buurjongen in de basis. Zijn man scoorde toen 6 keer. Maar ja, wist hij veel van het rechterbeen van Yildirimquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Tukker, Steenge, Hiddink, Waalderbos, Mulder, Van Dijk, R. Koeman, Keukens, Brocken, Houtman, Jans..........
Je hebt er ook maar tien.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:10 schreef keeper het volgende:
Weet niet of de opstelling ook nog correct is, qua speler op de juiste positie/formatie etc.
Niemand?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De Ron; Ferrier, Elzinga, Berhalter, Abma; Usta, Durmusoglu, De Roo (Levtsjenko); Van Utrecht (De Vries, Dijkhuizen, Beekink (Van Rijswijk).
Zonder opzoeken, wie kan mij vertellen welk elftal dit was, bij welke wedstrijd en de uitslag?
Je zou het maar moeten lopen, Leeuwarden > Almelo.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:26 schreef tong80 het volgende:
Dan zat ik er toch niet ver vanaf.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:18 schreef keeper het volgende:
Cambuur - Ajax 4-1, 98/99?
Mag van mij ookquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:50 schreef keeper het volgende:
Ik vond die wedstrijd iets minder geniaal.
Dan bewaar ik betere herinneringen aan Ajax - Cambuur Leeuwarden in 93/94 ofzo. 0-2 achter in De Meer, maar door een late goal van Van Vossen toch met 3-2 winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |