Ja, maar die speelde toch rechtsbuiten zeker?quote:Op woensdag 15 december 2004 16:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja, dat jaar ('95 geloof ik) speelde Antti Sumiala veel rechtsvoor (Martin Drent was eigenlijk een invaller) en werd op die plek al snel populair bij het publiek (Sumialaaa Woohoo- Sumiala Woohoo).
Seizoen daarop werd hij weggekocht en toen hebben ze Nurmela daar geprobeerd. En dat bleek niet de minste te zijn![]()
[..]
Nurmela heeft eerst een seizoen linkshalf gespeeld, daarna rechtshalf en daarna rechtsvoor/rechtsbuiten.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar die speelde toch rechtsbuiten zeker?
Ook wel, maar dat was eigenlijk een 4-3-3 met een zeer aanvallend ingestelde 10, wie anders dan Michel Van Oostrum. Die vent kon echt alles, een soort Barry Van Galen in het kwadraat. Je was als Emmen-fan ook nooit bang als je met 1-0 achterstond, want je_wist_dat Michel met één bevlieging de boel weer zou rechtzetten.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:38 schreef methodmich het volgende:
Okee. Ik dacht dat Emmen altijd 4-2-4 speelde toen.
Omam-Biyikquote:Op woensdag 15 december 2004 19:16 schreef methodmich het volgende:
N'Kono / Massing, Ebwelle, Kundé, Tataw Eta, N'Dip Akem / Kana-Biyik, M'Bouh M'Bouh, M'Féde, Makanaky / Omam-Biyik
Kameroen klopt Argentinië in de openingsmatch van het WK 1990.
Dat was inderdaad een mooi elftal toendertijd, in 1978 stond er ook wel een mooi elftal. Helaas was ik toen nog niet geboren.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:03 schreef rubbereend het volgende:
25 mei 1988, Finale EC 1te Stutgart
PSV- Benfica
en hier de helden van destijds:
Van Breukelen, Gerets, Nielsen, Koeman, Heintze, Lerby, van Aerle, Vanenburg, Linskens, kieft, Gillhaus (Janssen)
quote:Op donderdag 16 december 2004 12:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een mooi elftal toendertijd, in 1978 stond er ook wel een mooi elftal. Helaas was ik toen nog niet geboren.
De opstelling van de returnwedstrijd van de Uefacup in 1978 tegen Bastia 09-05-1978
Jan van Beveren, Huub Stevens, Adri van Kraay (Nick Deacy), Ernie Brandts, Kees Krijgh, Willy van de Kerkhof, Jan Poortvliet, Willy van der Kuylen, René van de Kerkhof, Harry Lubse, Gerrie Deijkers
Hij is zelfs tijdens of na dat seizoen gestopt. Hij is dat seizoen nog voor PSV uitgekomen.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]moet je nagaan dat Willy het het jaar voor de EC1 winst gestopt is
De Verenigde Arabische Emiraten,quote:Op donderdag 16 december 2004 17:47 schreef methodmich het volgende:
Musabah Faraj / Khalil Mubarak, Mohamed Abdullah, Ibrahim Meer Abdulrahman, Eissa Meer Abdulrahman, Hussain Mohamed / Thani Jumaa, Fahad Mubarak, Al-Talyani, Nasir Mubarak / Ghuloum Abbas
Wie hem raadt is knap!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |