maar wat is jouw grens dan precies om iemand een spuitje te geven. Motoriek wordt natuurlijk ook visueel bepaaldquote:Op zondag 19 december 2004 18:56 schreef deedeetee het volgende:
She eats through her stomach and she has a trach to breatheDat klinkt IMO niet gezond.
Ik heb ook nog eens naar het filmpje gekeken met iemand die er ook in geïnteresseerd was en ik vind haar motoriek voor een kind van twee jaar oud echt niet uitstekend. Maar nogmaals in zo'n kort filmpje kun je niet veel zien......
Dit is zo een van die dingen waarbij je geen vaste grens kunt stellen. Je moet het van geval tot geval bekijken.quote:Op zondag 19 december 2004 20:21 schreef Re het volgende:
maar wat is jouw grens dan precies om iemand een spuitje te geven. Motoriek wordt natuurlijk ook visueel bepaald
Daar gaan we weer.......quote:Op zondag 19 december 2004 20:21 schreef Re het volgende:
[..]
maar wat is jouw grens dan precies om iemand een spuitje te geven. Motoriek wordt natuurlijk ook visueel bepaald
ik vind het huidige "debat" ethisch gezien erg interestant om te volgen... daar is niets morbide aan hoor maar er worden langzaam bepaalde grenzen opgeschoven waaronder het trachten een kind aan de hand van een filmpje bepaalde kenmerken te gevenquote:Op zondag 19 december 2004 20:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.......
Ik heb geen grens want ik ben er geen voorstander van om iemand een spuitje te geven, vanwaar jouw morbide belangstelling voor dit onderwerp![]()
Dat je de hele zaak interessant vind is me inmiddels wel duidelijk maar ik twijfel over je motieven daarvoor.quote:Op zondag 19 december 2004 20:33 schreef Re het volgende:
[..]
ik vind het huidige "debat" ethisch gezien erg interestant om te volgen... daar is niets morbide aan hoor maar er worden langzaam bepaalde grenzen opgeschoven waaronder het trachten een kind aan de hand van een filmpje bepaalde kenmerken te geven
wat zijn mijn motieven dan volgens jou?quote:Op zondag 19 december 2004 20:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat je de hele zaak interessant vind is me inmiddels wel duidelijk maar ik twijfel over je motieven daarvoor.
Ik vind het ook merkwaardig dat jij beweerd dat er grenzen worden opgeschoven omdat mwanutubu meent dingen te zien in een filmpje dat er duidelijk niet voor geschikt is om je een duidelijk oordeel te vormen.
Ik trek geen conclusies ik twijfel alleen maarquote:Op zondag 19 december 2004 20:50 schreef Re het volgende:
[..]
wat zijn mijn motieven dan volgens jou?
ahh ok, ik was wel benieuwd waar de twijfel vandaan kwam danquote:Op zondag 19 december 2004 21:05 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik trek geen conclusies ik twijfel alleen maar![]()
Lees dit topic nog maar eens zorgvuldig door misschien zie je het dan vanzelf wel.quote:Op zondag 19 december 2004 21:44 schreef Re het volgende:
[..]
ahh ok, ik was wel benieuwd waar de twijfel vandaan kwam dan
quote:Op zondag 19 december 2004 21:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Lees dit topic nog maar eens zorgvuldig door misschien zie je het dan vanzelf wel.
Nee, die andere moet dood. Deze mag wel blijven leven. Ze komen overeen dat ze een vermelding in het Guiness book of records verdienenquote:Op woensdag 22 december 2004 12:20 schreef RM-rf het volgende:
gezien dit onderwerp is dit misschien ook interssant:
Kleinste baby ter wereld maakt het goed
Ook in dit geval wordt het kindje enkel door de medische wetenschap in leven gehouden, en ook zij zou wel eens te maken kunnen krijgen met nadelige gevolgen, mogelijk een stevige achterstand in haar ontwikkeling (zowel lichamelijk alswel geestelijk) door deze vroege geboorte ..
Zijn deze twee kinderen te vergelijken, of niet?
Draag een kind maar eens maanden bij je. Dat gooi je toch niet weg!!! Het is niet makkelijk om er doorheen te priken maar dit zegt toch wel veel over jouw gebrek aan empathie.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:43 schreef RedDevil085 het volgende:
Mjah... ik las het vanmorgen in een topic in Nationstates. Best ranzige shit... Snap niet waarom die ouders het kind gehouden hebben. Hoe je het ook wend of keert, dat kind zal nooit een fatsoenlijk leven kunnen leiden.
Tuurlijk niet, 90% van de te vroeg geboren kinderen komt het goed. Met de baby zonder gezicht weet ik wel zeker van niet.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:20 schreef RM-rf het volgende:
gezien dit onderwerp is dit misschien ook interssant:
Kleinste baby ter wereld maakt het goed
Ook in dit geval wordt het kindje enkel door de medische wetenschap in leven gehouden, en ook zij zou wel eens te maken kunnen krijgen met nadelige gevolgen, mogelijk een stevige achterstand in haar ontwikkeling (zowel lichamelijk alswel geestelijk) door deze vroege geboorte ..
Zijn deze twee kinderen te vergelijken, of niet?
anderen zullen zeggen dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken, het zal weinig met egoisme te maken hebben want dat gaat uit dat je het beste voor jezelf houdtquote:Op donderdag 23 december 2004 14:14 schreef deedeetee het volgende:
En dat * hele lieve * kind heeft een afschuwelijk leven gehad tot nu toe en de toekomst ziet er ook niet rooskleurig uit. Geloof maar niet dat operaties een pretje zijn voor kleine kinderen.
Dat heet egoïsme als je je kind die lijdensweg laat gaan omdat je er na al die maanden zwangerschap er geen afstand van kunt doen en persé toch wilt * houden wat je hebt *.
egoïst= iemand die alleen aan zichzelf denkt.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:18 schreef Re het volgende:
[..]
anderen zullen zeggen dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken, het zal weinig met egoisme te maken hebben want dat gaat uit dat je het beste voor jezelf houdt
iddquote:Op donderdag 23 december 2004 17:45 schreef deedeetee het volgende:
egoïst= iemand die alleen aan zichzelf denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |