abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23970713
Bron: http://www.firstcoastnews(...)e.aspx?storyid=28372

JACKSONVILLE, FL -- When most parents have a baby, they spend months dreaming about what their bundle of joy will look like. Will she look like mom? Will he have dad's eyes? But for one local Navy family, the birth of their daughter didn't give them the answers to those questions. Their daughter was born without a face.

When Tammy was pregnant, she knew something was wrong. At worst, they thought maybe their baby had a cleft lip.

So Tammy, and her husband Tom, went to the hospital happy, until the birth.

"The nurse is like, 'We got her stable, we need to rush her upstairs,'" explains Tom, as he recalls every minute of that day. "And the nurse asked, 'Do you want your wife to see her now?'"

Tom says he thought to himself, "Before she gets the shock I did, let me take a picture so she's prepared."

Tammy hadn't seen her new baby yet, because she almost bled to death during delivery. Tammy would be okay, meanwhile, dad went to take pictures of his new daughter.

But no matter what, these new parents had a wish. "That if there was something wrong, she wouldn't be alone. We wanted to make sure she felt loved," said Tom, as he began to cry. "She squeezed my hand."

Little Juliana is missing 30 - 40 percent of the bones in her face.

"She has no upper jaw, no cheek bones, no eye sockets, and she's missing the corner of her ear," explains Tom.

Her birth defect is called Treacher Collins Syndrome. Doctors say it's the worst case they've ever seen.

So, how do you get people to see past all the defects, and find her heart? For mom, it just hurts.

"I just wish people would ask questions. Don't just stare," says Tammy. "I guess the most hurtful thing came not long ago, a little girl said she was disgusting."

Juliana has to eat through her stomach, and she has a trach to breathe. Already, less than two years into her life, she's had 14 surgeries. Doctors say she could need at least 30 more.

Every time she goes to the hospital, doctors make a mold of her head, and then reconstruct her skull to figure out the next step.

It's a life-long process that's draining for Tammy and Tom. Even still, they're thankful and full of love for their sweet child.

"God never gives you more than you can handle. I figure she has a lot to show everyone... to show the world," says Tom.

If you are interested in helping the Wetmore family, a savings account is set up for donations at the Vystar Credit Union in Middleburg.

Donations can be made at ANY Vystar Credit Union to Juliana Wetmore at member number 2102465.

Direct donations can be sent to:

Juliana Wetmore
3018 Hickory Glenn Dr.
Orange Park, FL 32065

En hier een filmpje (kan als schokkend worden ervaren):

http://www.firstcoastnews(...)px?aid=34965&bw=

Dude! Dat is echt erg. Op zo'n moment zou je misschien echt gaan denken aan euthanasie. Maar ja, ze is alleen misvormd, en geestelijk 100%. Maar moet je een kind/puber/mens door het leven laten gaan met zo'n uiterlijk? Dag in dag uit zal iedereen je aanstaren en aankijken. Je kunt niet praten, niet eten of ademen zonder hulp, ...

Sterkte aan die ouders met de keuze die ze gemaakt hebben!

[ Bericht 0% gewijzigd door StefanP op 14-12-2004 17:43:23 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_23970738
las het laatst al het zal je toch maar overkomen .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_23970788
Verdomme, ik heb de verkeerde smilie bij mijn post aangeklikt, het moest deze zijn

Zou een modje dit aub willen veranderen? Het is wel heel wrang bij dit topic...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_23970837
Oh ..dat is echt erg Tja .. ook niet echt leuk voor het kind als ze wat ouder word enz.
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:31:33 #5
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_23970888
Ze krijgt nu iig op latere leeftijd zelf de keuze om over haar leven te beslissen, hoe pijnlijk dat ook kan zijn voor de ouders.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:32:24 #6
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23970906
Wat zielig...... ......
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_23970914
Dat ziet er eng uit zeg...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_23970917
Zie nu het filmpje. Tja wat moet je zeggen, het ziet er niet lekker uit

Hopelijk krijgt ze toch een beetje een normaal leven...
pi_23971108
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:27 schreef StefanP het volgende:
Verdomme, ik heb de verkeerde smilie bij mijn post aangeklikt, het moest deze zijn

Zou een modje dit aub willen veranderen? Het is wel heel wrang bij dit topic...
je heb een edit knop hoor .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:40:45 #10
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_23971132
Heel sneu, hopelijk biedt de biomedische technologie in de toekomst een uitkomst.
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:43:30 #11
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_23971200
Mjah... ik las het vanmorgen in een topic in Nationstates. Best ranzige shit... Snap niet waarom die ouders het kind gehouden hebben. Hoe je het ook wend of keert, dat kind zal nooit een fatsoenlijk leven kunnen leiden.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_23971263
Maybe heeft de vader meegedaan aan de eerste golfoorlog (hij zit in het leger). Veel kinderen van soldaten (voornamelijk Irakezen) zijn zwaar misvorm geboren doordat er gebruik werd gemaakt van uranium kogels. Hier wordt trouwens nog steeds gebruik van gemaakt

Erg sneu, maybe wat voor die dude die voor misvormde mensen een gezicht bouwd?
pi_23971317
dat filmpje gaat sloom..
pi_23971374
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 09:34:47 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:54:34 #15
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_23971439
Asjemenou, ik heb nogal wat gezien op het gebied van schisis maar dit is toch iets veel ergers.
Ik weet niet wat ik zou doen als ik een kind kreeg dat er zó erg aan toe was.........
Wat zeg je tegen die arme meid als ze oud genoeg is om in de spiegel te kijken en zelf haar conclusies te trekken ? En dan al die operaties dat lijkt me ook verschrikkelijk. Kan ze wel ooit praten? Ik wens de ouders en het kind heel veel moed en sterkte daarvan gaan ze héél véél nodig krijgen. Ik begrijp overgens best dat een kind het * disgusting * noemt 't triest maar dat vind ik ook......
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_23971492
Er was toch een documentaire over dit syndroom op net 5 nog niet zolang geleden?
pi_23971496
Wat erg zeg
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:57:25 #18
77676 The_vice
alweer 'n idee?
pi_23971498
Doet me denken aan die kerel uit de film the Goonies.
Ik hoop dat ze met operaties het wat kunnen herstellen
Hendrik de Heette heette Hendrik de Heette omdat zijn vader ook Hendrik heette.
-vandaag was 't ook mooi-
Excel; zet het eens in een pivot table
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:58:38 #19
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_23971524
Ziet er, naja hoe zal ik het formuleren, eh... best wel eng uit eigenlijk
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_23971535
Dat meisje gaat het echt zwaar krijgen later vrees ik... Ik denk niet dat ze er ooit 'normaal' uit zal komen te zien, maar ik hoop wel dat de dokters het een beetje bij kunnen trekken...
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:04:28 #21
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_23971658
Ik heb dit volgens mij pas op tv gezien, inderdaad erg bizar. Dat kind heeft toch geen leven zo?
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:06:06 #22
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23971691
Oh mijn god. Dit is erg zeg.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:10:19 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23971790
Oh mijn hemel...
Wat zwaar, wat heftig zeg...
pi_23971833
Dit is echt verschrikkelijk, zoiets heb ik nog nooit gezien
Ik hoop echt dat de dokters hoor gezicht zoveel mogelijk normaal kunnen maken, want hoe je het ook went of keert, als je er zo uitziet en niet kan praten, ademen enzo dan zie ik de toekomst heel somber voor haar in.

Je kunt wel zeggen: waarom hebben ze dit kind gehouden? Maar zoals al uit het filmpje blijkt, had niemand kunnen verwachten dat het zo erg zou zijn. De vader ging niet voor niets eerst een foto van haar maken om aan de moeder te laten zien, zodat ze al wat voorbereid zou zijn.

Ik vind het echt verschrikkelijk
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:13:35 #25
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_23971870
Ik durf eerlijk gezegd niet op die link naar 't filmpje te klikken....
(Un)masking for the greater good.
pi_23971961
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 18:13 schreef Natalie het volgende:
Je weet dat ik een mietje ben en ik heb het ook gekeken. Het is niet eng of vies, maar het is wel heel zielig.

Trust me.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:18:52 #27
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_23971973
Dit is echt erg...
gewoon geen woorden voor verder, heb het filmpje niet eens afgekeken op gegeven moment had ik wel genoeg gezien.
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:18:53 #28
78780 deedeetee
pi_23971975
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 18:13 schreef Natalie het volgende:
Als je er niet tegen kunt : niet doen ! Ik heb zelf een kind met een behoorlijke schisis en daarom nogal wat gelezen en gezien o.a ook een kindje dat geen bovenkaak had en geen neusbeentje, maar dit is echt ontzettend !!
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:21:31 #29
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_23972018
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 18:18 schreef deedeetee het volgende:

Als je er niet tegen kunt : niet doen ! Ik heb zelf een kind met een behoorlijke schisis en daarom nogal wat gelezen en gezien o.a ook een kindje dat geen bovenkaak had en geen neusbeentje, maar dit is echt ontzettend !!
Stukje gezien... uitgezet... OMG
pi_23972099
Ik heb er dan toch maar naar gekeken en eerlijk gezegd viel het mij mee. Niet haar afwijkingen; die zijn waanzinnig, maar door het filmpje zie je dat het toch gewoon een klein mensje is en kan je je voorstellen dat mensen gewoon van haar houden. Het is al net als met Elephant man, waar je eerst afgrijzen voelt, maar gaandeweg door de misvormingen heen gaat kijken.

Geef wel toe dat ik me niet goed kan voorstellen hoe zo'n kind gelukkig moet opgroeien. Blij dat het mijn keus niet geweest is.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_23972118
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 18:18 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Maar toch vind ik dit soort dingen niet eng of walgelijk of vies etc.

Zo kán ik zoiets gewoon niet zien en ik vind het heel erg dat mensen het zo omschrijven. Het is een kindje, potdorie. .
Oi!
pi_23972152
Schopje naar B&H
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:28:45 #33
78780 deedeetee
pi_23972185
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 18:21 schreef Natalie het volgende:

[..]

Stukje gezien... uitgezet... OMG
Wat erg hé ? Dit is zo'n moment dat ik denk "ik heb nog geboft met mijn eigen kind" Het kan nog veel erger! Ik vraag me ook af wat de oorzaak is, in mijn geval is het vermoedelijk door medicijn gekomen die de arts mij niet had mogen voorschrijven. ( heb sindsdien een hekel aan artsen ) Als het erfelijk is kunnen die ouders beter niet nog meer kinderen krijgen.
pi_23972194
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 18:24 schreef multatuli het volgende:
Ik heb er dan toch maar naar gekeken en eerlijk gezegd viel het mij mee. Niet haar afwijkingen; die zijn waanzinnig, maar door het filmpje zie je dat het toch gewoon een klein mensje is en kan je je voorstellen dat mensen gewoon van haar houden. Het is al net als met Elephant man, waar je eerst afgrijzen voelt, maar gaandeweg door de misvormingen heen gaat kijken.
Juist.

Je ziet haar grapjes uithalen en je ziet haar heel lief haar armpjes uitsteken naar de (voor haar) wildvreemde journaliste. Ze speelt, ze knuffelt, ze 'lacht'... dan kijk je door de afwijkingen heen.
quote:
Geef wel toe dat ik me niet goed kan voorstellen hoe zo'n kind gelukkig moet opgroeien. Blij dat het mijn keus niet geweest is.
Mja, welke keuze? Ze dachten dat ze met een schisis geboren zou worden..
Oi!
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:29:47 #35
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23972210
damn!
OJAAJOH?
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:30:30 #36
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23972228
"She has no upper jaw, no cheek bones, no eye sockets, and she's missing the corner of her ear,"

vooral dat laatste lijkt me van evident belang
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:32:11 #37
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_23972268
Ik ben benieuwd wat ze daar aan kunnen doen..
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:33:39 #38
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_23972311
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 18:28 schreef deedeetee het volgende:

Wat erg hé ? Dit is zo'n moment dat ik denk "ik heb nog geboft met mijn eigen kind" Het kan nog veel erger! Ik vraag me ook af wat de oorzaak is, in mijn geval is het vermoedelijk door medicijn gekomen die de arts mij niet had mogen voorschrijven. ( heb sindsdien een hekel aan artsen ) Als het erfelijk is kunnen die ouders beter niet nog meer kinderen krijgen.
Ongetwijfeld, wat MUUS zegt, ga je er wel aan wennen. Je gaat het meisje achter dat gezichtje zien. Maar ik kan er niets aan doen dat ik van dat filmpje schrik. Niet omdat ik dit wil, maar het is mijn eerste reactie.
Tegelijkertijd voel ik me dan weer schuldig omdat dit natuurlijk gewoon een lief jong meisje is die het niet verdient dat mensen bang zijn of van haar schrikken.
Kan er echt niets aan doen
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:38:28 #39
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_23972376
was eerst iest over op discovery, heftige shit hoor, zwaar klote voor die kinder zeker!
pi_23972393
Knap dat ze het kind toch hebben laten leven.
  Milf dinsdag 14 december 2004 @ 18:39:48 #41
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_23972396
Jemig

Nu groeit het meisje nog vrolijk en gelukkig op. Maar inderdaad... straks als ze ouder wordt, haar leven wordt een hel op aarde. Arm kind
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:46:18 #42
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_23972526
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 18:39 schreef nikky het volgende:
Jemig

Nu groeit het meisje nog vrolijk en gelukkig op. Maar inderdaad... straks als ze ouder wordt, haar leven wordt een hel op aarde. Arm kind
Met alle respect hoor.

Maar, was dit niet te voorzien? Zoiets zie je toch zelfs op de normaalste scan in een heel vroeg stadium? Ik zal me er verder buiten laten wat voor conclusies je van daaruit neemt.

En, hij heeft het over zijn "Navy buddies" in dat filmpje. Ik vraag me dan wel af waar hij aan blootgesteld is...
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:53:47 #43
78780 deedeetee
pi_23972674
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 18:33 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, wat MUUS zegt, ga je er wel aan wennen. Je gaat het meisje achter dat gezichtje zien. Maar ik kan er niets aan doen dat ik van dat filmpje schrik. Niet omdat ik dit wil, maar het is mijn eerste reactie.
Tegelijkertijd voel ik me dan weer schuldig omdat dit natuurlijk gewoon een lief jong meisje is die het niet verdient dat mensen bang zijn of van haar schrikken.
Kan er echt niets aan doen
Je went er idd aan alhoewel je dan weer schrikt als je 't kind in de spiegel ziet want dan is het * beeld * anders. Maar dan heb ik 't over een schisis.
DIt geval is het ergste dat ik ooit heb gezien. Ik ben bang dat ik daar met een grote boog omheen zou lopen hoezeer ik me ook daarvoor zou schamen.
pi_23972788
cute..
pi_23972953
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 18:39 schreef nikky het volgende:
Jemig

Als zoiets mij overkomt ben ik voor postnatale abortus
Zo iemand heb toch geen normaal leven voor de boeg
pi_23973026
Het is zoo erg voor dat kindje en die familie ervan.
Maar als je haar zo ziet hoe ze zich gedraagt is het een schat van een kind.

Als die vader ja knikt en als ze daarna protesteerd en nee schud zoiets vind ik dan keimooi.
Maar ze ziet er niet normaal uit, dat is het gewoon en het is niet zomaar opeens veranderd.

Zulke mensen wens ik echt al het geluk
  dinsdag 14 december 2004 @ 19:23:26 #47
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_23973154
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 18:39 schreef _Denker het volgende:
Knap dat ze het kind toch hebben laten leven.
Hoezo knap? Het meisje was/is toch gewoon levensvatbaar?

Hoewel ook ik toe moet geven dat het er allemaal niet prettig uitziet zie ik ook een kind dat plezier heeft en grapjes maakt. Makkelijk zal ze het zeker niet krijgen, maar misschien dat ze met de diverse operaties wel een redelijk 'normaal' uiterlijk kunnen maken... Ik heb eens een stukje gezien over een kerel die een bacteriele infectie in zijn gezicht had gehad. Zijn halve gezicht was weggevreten. Voor hem hebben ze een soort van maskertje gemaakt waardoor hij er niet zo afschrikwekkend uitzag. Wie weet wat ze voor dit meisje nog kunnen doen...

Okay, haar gezicht ligt in puin, maar geestelijk en lichamelijk is ze gewoon 100% in orde. Waarom zou je zo'n kind dan laten sterven? Omdat je er zelf moeite mee hebt om naar te kijken?

Natuurlijk kan het zo zijn dat ze zelf later een hekel aan zichzelf krijgt, maar dat hoeft dus niet persé! Wie weet wordt ze wel gewoon heel gelukkig en kijkt ze verder dan haar spiegelbeeld.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 14 december 2004 @ 19:59:25 #48
78780 deedeetee
pi_23973957
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 19:23 schreef flugeltje het volgende:

Okay, haar gezicht ligt in puin, maar geestelijk en lichamelijk is ze gewoon 100% in orde. Waarom zou je zo'n kind dan laten sterven? Omdat je er zelf moeite mee hebt om naar te kijken?

Natuurlijk kan het zo zijn dat ze zelf later een hekel aan zichzelf krijgt, maar dat hoeft dus niet persé! Wie weet wordt ze wel gewoon heel gelukkig en kijkt ze verder dan haar spiegelbeeld.
Je hebt natuurlijk gelijk dat dit kind recht op leven heeft en ik zeg wel dat ik er liever met een boog omheen zou lopen maar dat zou ik natuurlijk niet echt doen.
Er zijn echter genoeg mensen die op een niet mis te verstane wijze hun afkeer laten blijken en dat lijkt me voor het kind afschuwelijk. Dat moet je niet onderschatten.
Het lijkt me erg moeilijk om haar op te zien groeien en te helpen met * zich zelf * te leven. Een grote familie en vriendenkring lijkt me dan erg belangrijk. Dan heeft ze een plek waar ze zich thuis voelt en geliefd en gewenst is. Reken maar dat ze het in de buitenwereld erg moeilijk gaat krijgen.

En om nog eens in te gaan op * waarom zou je haar dan laten sterven ? * Misschien is dat wel wat ze later haar ouders gaat vragen en ik ben blij dat ik dan niet in hun schoenen hoef te staan.
Soms is het leven zo hard dat je je af gaat vragen of het wel waard is geleeft te worden.
Deze ouders lijken te denken dat hun kind voor veel mensen een voorbeeld kan zijn, waarschijnlijk in moed en levenskunst. Ik hoop dat het meisje zichzelf in die rol kan terug vinden.....
  dinsdag 14 december 2004 @ 20:06:24 #49
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_23974126
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 19:59 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk gelijk dat dit kind recht op leven heeft en ik zeg wel dat ik er liever met een boog omheen zou lopen maar dat zou ik natuurlijk niet echt doen.
Er zijn echter genoeg mensen die op een niet mis te verstane wijze hun afkeer laten blijken en dat lijkt me voor het kind afschuwelijk. Dat moet je niet onderschatten.
Het lijkt me erg moeilijk om haar op te zien groeien en te helpen met * zich zelf * te leven. Een grote familie en vriendenkring lijkt me dan erg belangrijk. Dan heeft ze een plek waar ze zich thuis voelt en geliefd en gewenst is. Reken maar dat ze het in de buitenwereld erg moeilijk gaat krijgen.

En om nog eens in te gaan op * waarom zou je haar dan laten sterven ? * Misschien is dat wel wat ze later haar ouders gaat vragen en ik ben blij dat ik dan niet in hun schoenen hoef te staan.
Soms is het leven zo hard dat je je af gaat vragen of het wel waard is geleeft te worden.
Deze ouders lijken te denken dat hun kind voor veel mensen een voorbeeld kan zijn, waarschijnlijk in moed en levenskunst. Ik hoop dat het meisje zichzelf in die rol kan terug vinden.....
Ik ben het helemaal met je eens hoor!!

Ik weet ook niet hoe het is om er zo uit te zien, maar ik vind het wat te gemakkelijk gedacht om dan maar te zeggen dat je zo'n kind moet laten sterven... Waar leg je dan de grens? (brandwonden kunnen er bijvoorbeeld ook behoorlijk afschrikwekkend uitzien voor sommige mensen)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 14 december 2004 @ 20:20:13 #50
78780 deedeetee
pi_23974385
@ flugeltje :
Ik weet niet waar je de grens zou moeten leggen, misschien zou er helemaal geen grens mogen zijn. Ik denk dat dát in de handen van de ouders hoort te liggen. Ik heb vroeger voorlichting over schisis gegeven aan ouders en ben eens behoorlijk geschrokken toen een moeder verontwaardigd opmerkte dat het in haar geboorteland de gewoonte was om een ongeboren kind al zo veel mogelijk op afwijkingen te onderzoeken en dat was hier in Nederland niet zo goed gedaan. Als ze het van te voren had geweten had ze haar kind laten aborteren. Nu moet ik er we'l bij vertellen dat haar schoonfamilie moeite had met het accepteren van het kindje want haar schoonmoeder wilde de baby zelfs niet vast houden , maar toch.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')